![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik ben het eens met jou
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 augustus 2006 om 03:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() of anders
een agressieve vers over terreur en geweld uit Bijbel halen ... dat doen zij ook niet ...
![]() |
#24 |
|
![]() Inderdaad. Maar ja. Braveheart is moslim vandaar dat hij aan zijn eigen leugens geloof hecht anders zou hij geen moslim meer zijn.
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Arabieren (om islam te verspreiden) of Frankrijk ?? doet dat maar.. je zult het antwoord krijgen ... ga naar een ouwe man uit Borgerhout ofzo .. en zeg wat zijn vooouders hierover vertellen . ik denk misschien uit Bijbel ofzo.. je leest in Exodus: "He who sacrificeth unto any god, save unto the Lord only, he shall be utterly destroyed." If this commandment is obeyed, then the four billion people who do not believe in the biblical god must be killed. 22:20 ![]() maar het is wel positief bedoeld he.. de mensen haden da mischien verkeerd begrepen ofzo... groetjes
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 augustus 2006 om 03:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 augustus 2006 om 03:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en alle arabieren waren tegen hem .. allemaal .. maar goed ... de geschiedenis van zijn oproep staat in mijn ondertekening (Mohammed de profeet) hier klikken en lezen met vriendelijke groeten Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 augustus 2006 om 03:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Die crimineel (rover plunderaar verkrachter slavendrijver moordenaar) van een mislukte profeet voerde niet alleen raids (aanvallen) uit tegen Arabische en Joodse stammen maar hij heeft ook de eerste aanval tegen byzantuim ondernomen. Die eerste aanval werd door het Byzantynse leger afgeslagen. Een paar jaar later kwamen de islamitische horden echter terug om hun 'verdediginsoorlogen' ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 augustus 2006 om 03:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Afrika is veroeverd en leeg gezonden .. en tot de dag van vandaag worden er burger oorlogen uitgevoerd, in plaats om deze mensen te gaan helpen, fabriceren zij wappens en exporteren naar Afrika om elkaar af te maken: Congo, Sira Lion, Guinië, ... etc groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar mijn stellingen dat het christendom zichzelf zou verloochenen indien het vanuit de islamitische benadering zou handelen, is waar. Want indien het christendom dat toch doet, zou het de islam zijn. En wat ik er in mijn bericht over Dignitatis humanae schreef, is ook waar. Als u mij niet gelooft, lees het document dan gerust zelf. Als de islam zich op vredige wijze heeft verspreid, hoe verklaart u dan de militaire expansie van het theocratische Arabische rijk in het midden van de 7de eeuw? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik geloof heel sterk in godsdienstvrijheid, en ik zal nooit een moslim aanvallen (noch fysiek, noch verbaal) omwille van zijn geloof. Maar het stoort mij verschrikkelijk wanneer gelovigen (of het nu christenen, moslims, boeddhisten of wat dan ook zijn) de fouten die in naam van hun geloof gebeurd zijn niet willen/durven toegeven.
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 27 augustus 2006 om 08:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat het uitmoorden van de arme onschuldige moslims in de Oriënt betreft, denk ik dat ze zich gespiegeld hebben aan wat de profeet zo'n kleine 400 jaar eerder deed in Arabië met de Joden, dus daar past ook geen verontwaardiging maar eerder bescheidenheid. BTW de inquisitie was een zuiver interne zaak en had niets vandoen met een verdedigingsoorlog naarbuiten toe. En ja, het is heel heel waar dat in het verleden en ook nu mensen geloof als een excuus hebben aangewend om te kunnen roven plunderen. Maar Mohammed schreef een heel hoofdstuk over de oorlogsbuit, Al Anfaal. En Jezus zei daar niks over. Integendeel, die was nog strenger wat de 10 geboden betreft dan de joden. Het was wel ne masochist die zei dat ge u maar moest laten afmotten (PC). Maar wat als de christenen nu ook eens aan een denkwijze zoals in Al Anfaal staat beginnen te denken? Dan zouden ze toch heel Noord Afrika en het Midden Oosten terug voor de goed zaak kunnen/mogen/moeten veroveren? Niet? Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 27 augustus 2006 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() En de verovering van Europa dan? Die gebeurt toch vrijwel geweldloos? Brussel is toch zonder slag of stoot ingenomen? Ze werden in tegendeel door grote delen van de bevolking als "bevrijders" onthaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu doede mij toch twijfele ze. Als Mohammed (vrede zij met hem) geen enkele backing had in Arabië... Dan was hij toch niet echt een democraat he? Dan wil dat zeggen dat hij met dwang de islam in Arabië heeft moeten opleggen... Zou wel eens kunnen, want die beelden in de Kaaba zijn ook niet vanzelf uiteengevallen, Allah had daarvoor de kracht niet en moest dit uitbesteden aan de profeet (vrede zij met hem) die de klus voor de Allergrootste eigenhandig diende te klaren. Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 27 augustus 2006 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Over welke profeet heb je het hier? Het kan tog niet de profeet Mohammed zijn (vrede zij met hem)? Want volgens mij leefde de profeet (vrede zij met hem) meer dan 1400 jaar geleden en niet 400. En wat deed hij met de Joden in Arabie? Je wilt me hier tog niet vertellen dat hij joden heeft zitten vermoorden? Zo jah, waar zijn jouw bewijzen voor dit? Wat ik hier op deze forum tot nu toe duidelijk heb willen maken, is dat mensen tot de geweldadigste dingen in staat zijn of ze nou christenen, moslims, joden of ongelovigen zijn. Heel veel mensen op deze forum proberen hier een beeld van de moslims te schilderen die vol met leugens en onwaarheden zit. Dit zegt meer over jullie dan over de moslims en de islam die jullie proberen aan te vallen. De islam heeft grotere, slimmere en sterkere vijanden overleefd dan jullie. Ongeacht wat jullie hier zeggen of wat jullie hier op deze forum doen, dat zul tog de feiten en het verleden niet veranderen, en het zal ook het feit dat islam de snelst groeiende geloof in wereld is niet veranderen..............................Ik weet dat dit een enge gedachte voor jullie is....................................... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Braveheart: weet jij echt niks van het feit dat Mohammed eigenhandig zo'n 600 joden van de stam van Bani Quraytha onthoofd heeft? Dat is nochtans de eerst gekende genocide op joden.
zie voor het verhaal: http://answering-islam.org/Muhammad/...za/treaty.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dus u ontkent dat Syrië, Palestina, Egypte, Perzië, ... door het theocratische Arabische rijk zijn veroverd?
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Frankrijk en Spanje hebben Marokko veroeverd .. en veel mensen gedwongen om hun geloof te verlaten, maar het is niet gelukt .. want islam is een grote berg, te moeilijk om die berg te verslaan .. (dit is wat de oude mannen in Marokko nog steeds vertellen, zij vertellen ons nooit iets over Arabieren die Islam naar Marokko hebben gebracht .. nooit, geen oorlog ... geen geweld .. geen niets .. maar over Frankrijk en Spanje .. ![]() ![]() ![]() Frankrijk >> Marokko, Algerije, Tunisë en Egypte .. England >> Irak, Syrië, Egypte, Palastina .. etc Italië >> Libië .. Spanje >> Marokko .. Nederland >> Indonisë .. België altyd braaf geweest.. ![]() Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 augustus 2006 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |