![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er bestaat een commisie die elke maand duizenden vreemdelingen belg maakt. http://www.dekamer.be/kvvcr/pdf_sect...51K2354002.pdf Die wordt dan ook nog eens in plenaire behandeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik twijfel eraan dat de CD&V dat zal doen. Ik denk dat ze liever vriendjes blijven met de PS dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het enige wat ik weet is dat men via de gezinshereningswet erin sloeg om zo'n 20-30 familieleden naar België te laten overkomen en dat je geen integratiecursus moet volgen als je op deze manier naar hier komt. Maar hoe kunnen we nu van deze mensen verlangen dat ze zich zullen integreren en liefst assimileren als we ze niet eens onze taal gaan leren (waardoor ze niet meekunnen in het onderwijs, noch kunnen gaan solliciteren voor een job) en we ze vervolgens allemaal bij mekaar proppen in een wijk zodat ze niet in contact hoeven te komen met de bredere sociale context? Als je niet beter wist zou je zeggen dat de mensen die zulk een wet ontwierpen en goedkeuren de echte racisten zijn want zonder enige kennis van de samenleving waarin je je vestigt verkleinen je kansen om in die samenleving een deftig leven uit te bouwen toch tot een minimum (als die sterk verschilt van jouw vorige dan toch)? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 augustus 2006 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan onze kust beginnen we pas de zegeningen van onze multicul te ervaren, in vergelijking met bepaalde binnenlandse steden. Niet dat we erop zitten te wachten hoor. Meer dan last en miserie verwachten we er niet van. Met dank aan diegenen die het hele zootje promoten en elke kritiek smoren met de kreten "racist" of "vuilvber".... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar sinds ze weten dat de brave domme Belgen al hun wapentuig inleveren moeten ze geen zotte kosten meer doen! Met een mes, een knuppel enz kan een handige Harry wonderen doen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Maar het verleden heeft me veel geleerd. De Vlaamse regering begon met een zwijgakkoord. Koppen dicht. Dat Leterme ook Anciaux duldt in zijn regering was voor mij al een teken dat het stilzwijgen belangrijker is dan goed bestuur. Die vent heeft de cultuur in Vlaanderen ei zo na uitgeroeid. Prima La Musica, Beethoven Academie, I Fiamminghi, .... allemaal naar de haaien. Een kus van Kate Ryan en veel geld in haar richting zijn beter. Dat Leterme daar niet ingreep is onvoorstelbaar. Ik geloof dan ook niet echt in die vent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
neen ik bedoel dat ze die toepassen samen met paars... Hioe kan je nu een slechte wet steunen. typisch tsjeefs. net als jullie op het moment dat Decrem uithaalt naar de toetreding van trukije de aanzet daarvan goedkeuren in het EU parlement. precies of men is verplicht om mee te werken aan een criminele wet met desatreuze gevolgen voor vlaanderen. gewoon tegen stemmen is ook een OPTIE. Het VB werkt gewoon niet mee aan de snel-belg wet... Daar is niets illegaal aan. Straks ga je nog zeggen dat er straffen volgen als je niet massaal naturalisaties goedkeurt. Wie die wel goedkeurt is gewoon medeplichtig. De snel -belg wet is zelf illegaal. Maar ja hoe zei Decrem het weer als men z'n steun betuigde aan de koning is het debat over een al dan niet protocolaire functie: " wij zijn integristen van de belgische grondwet". Weer zo een dooddoener. Dus omdat het in de belgische grondwet staat moet je maar akkoord gaan met de politieke invulling van het koningschap. Dus als we u moeten geloven riskeert het VB vervolging omdat ze niet meewerkt aan de criminele snel-belg wet... Wel mr Ostyn de splitsing van B-H-V is ook een wettelijk recht. De toepassing van de taalwetgeving in brussel is dat ook. Dus als het in het nadeel van de vlaming is dan kan het niet naleven van de wet wel. Maar als de wet in het nadeel is van de franstaligen dan is het plots geen probleem om ze niet na te leven in brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afpersingszaak, met Russische/Tsjetjensche maffia, X % van de dagopbrengs of we meppen uw dancing het faillesement in. ... 't zal zo wel iets zijn... Die gasten komen nu eenmaal nie naar hier om eerlijk hunne kost te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De russen hebben daar speciale methodes, voor, ... ik zou het belgische gerecht ook wel wat tips kunnen geven, maar dan gaan ze zeiken over mensenrechten, enz... en voor het weet schrijft Gedapo Chef Jousouf De Witte mijne naam op een archiefdoos, ... Ze hebben schrik voor honden, bv, een echte heeft een panische angst zelf, Ik heb het onlangs zelf meegemaakt, ik passeerde met mijn hondje een beestje van een kleine 50 kilo, een hele bus koranlezers... en het was alsof Mozes de rode zee in twee splitste, ... nog nooit meegemaakt... ('t hondje was Mozes... ) Ik vraag me dan ook af, hoe ze gaan reageren op een getrainde politiehond, met nen killerblik, blote tanden, en flink wat schuim op zijnen bek... ik denk niet dat het langer dan 10 minuten gaat duren, voor ze doorhebben hoe de vork aan de steel zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben de belgische dancing gasten hun een beetje weten te verdedigen, of zaten ze krijsend in een hoekje?
t' is maar een vraag natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dan ook dat die gasten herkend worden, niet door de politie (want die doen toch maar aan pamperpolitiek) maar door de cipiers / slachtoffers in de dancing / familie en vrienden. Daarna effe allemaal samen die Tjetjenen opzoeken in hun huisje en ze van hetzelfde laken een broek geven.
![]() |