![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zestien Tsjetsjenen opgepakt na raid op Oostendse discotheek
![]() Ze verschijnen in de loop van zondag voor de onderzoeksrechter. De portiers van de discotheek zagen zaterdag omstreeks 23 uur 20 zowat dertig Tjetsjenen op de dancing afstormen. Ze waren gewapend met baseballkuppels, golfclubs( ![]() De portiers verwittigden in paniek de politie. Die snelde ter plaatse en kon zestien overvallers oppakken. Het parket wil hen vervolgen voor bendevorming, slagen en verwondingen met voorbedachte rade en werkongeschiktheid, vernielingen en diefstal. De zestien worden momenteel ondervraagd. De onderzoeksrechter moet later zondag beslissen of ze worden aangehouden. Het motief voor de raid is nog onduidelijk. Eerder voerde al een groep Tsjetsjenen actie in Oostende. Toen vatten ze post voor het politiecommissariaat omdat enkelen van hun vrienden er na amok administratief werden vastgehouden bron Gva Tsjetsjenen begot ... iedereen vind blijkbaar de weg naar dit apenland. Stel je even voor... een nachtje stappen en dan plots 30 Tsjetsjenen die gewapend alles kort en klein komen slagen. Moet wel even schrikken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien mochten ze niet binnen van de racistische portiers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Oftewel zat er een Rus binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() uiteraard de carré multikul discotheek bij uitstek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb 5 jaar op den dam in Antwerpen gewoond, de inbraken in de auto's van de buren en intimidaties begonnen als er Tsjetsjenen in mijn appartementsblok kwamen wonen. Tzijn dan ook moslims natuurlijk, voor niets respect en gaan over lijken... Maar één antwoord, direct deporteren, maar tja, met het meest lakse justitiebeleid van de wereld komen er tegenwoordig meer criminelen vrij dan dat er naar de gevangenis gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Op de teletext van vrt staat onder de krantenkoppen(het belang van Limburg) dat men wil onderzoeken hoe het komt dat er zo een groot onveiligheidsgevoel is onder de mensen.
980.000 misdadige feiten per jaar,gevangenen die aan de lopende band ontsnappen (oost-europeanen),nu tjetsjenen die hier in massa mensen aanvallen. Zijn ze er mee aan't lachen mss.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsjetsenen zijn ook islam-aanhangers, niet? Weeral toeval zeker... Dat ze die maar snel terug voeren naar Rusland. Poetin zal er wel raad mee weten.Of op z'n minst zouden we hem raad kunnen vragen, over hoe we zulke numeros moeten aanpakken.In België kennen ze daar blijkbaar niets van. Het word daar stillekesaan een paradijs voor buitenlands gespuis.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit voorval lijkt me zo "maffia-achtig " dat dit wel eens heel juist zou kunnen zijn....
Het is een grote ironie dat "gelegenheden voor ontspanning,leute en plezier" zo de aandacht trekken van de georganiseerde misdaad.. En inderdaad....die gasten uit de Kaukasus hebben een zekere reputatie hoog te houden.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand checken of alles ok is met Shizie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom ik deze kwoot aanhaal: daar heb ik niets van gelezen ... vergis ik me .. of is onze pers een beetje selektief geworden (vrijwillige sensuur).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Dat moet idd wel schrikken zijn.
Ik vraag me af wat hun motief was, werden ze boos omdat een van hun niet binnen mocht van de portier? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien het inderdaad om Tsjetsenen gaat lijkt de oplossing mij simpel. Gewoon deporteren naar Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() @ jozef ostyn: ben jij er overigens mee akkoord dat de cdenv keer op keer de snel-belg wet helpt uitvoeren en zoveel vreemdelingen belg maakt zonder enige integratie vereiste?
En is deportatie niet datgene wat heel de PC goegemeente zegt wat het VB zou doen? Dat verwijt maken cdenv'ers al jaar en dag aan het VB. Die hypocrisie is werkelijk walgelijk. Als men aan de toog PC politici bezig hoort en dan wat ze op TV zeggen... Dag en nacht verschil. En t'valt toch weer op dat het weer moslims zijn waar je problemen mee hebt. En indien ze hier lang genoeg illegaal weten ondr te duiken dan zijn ze belg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 20 augustus 2006 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() dan zijn het geen echte: een beetje Tsetsjeen komt toch af met een kalashnikov, een uzi of een bazooka zekerst.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 augustus 2006 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Met de Snel-Belgwet wordt verwezen naar de gewijzigde (en sterk versoepelde) naturalisatiewetgeving, via dewelke men Belg kan worden. Gezinsherening valt onder de vreemdelingenwetgeving. Beide dienen aanzienlijk verstrengd te worden. |
|
![]() |
![]() |