![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Zoiets bvb kan je niet doe met een boeing geloof ik?!? Met een zweefvliegtuig misschien met een boeing... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Het feit dat ze dachten daarin te slagen is al erg vreemd (mits het geen goeie getrainde piloten waren)...
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moment dat de controle over het vliegtuig overgenomen was, was de actie feitelijk al gelukt. Alles wat er verder bijkwam was gewoon mooi meegenomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Heeft hier niemand ervaring met Flight Simulator?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() http://images.google.nl/imgres?imgur...lr%3D%26sa%3DN
bekijkt u dit even... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik zou uit de Bijbel of de Tora blijven citeren, Largo, want van dit soort zaken heb je duidelijk geen kaas gegeten.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Vliegt U soms met een vliegtuig? En wat verstaat u niet van Citaat:
hier één voor u:Jezus gaf hun ten antwoord: ‘U zit op een dwaalspoor, omdat u de Schriften niet kent en evenmin de macht van God. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Waarop baseer je je om te zeggen dat de vliegtuigen kapen voldoende was?
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarop baseer jij om te zeggen dat het goed getrainde ervaren piloten waren?Een vereiste om het plaatsgenomen manoeuvre uit te voeren.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot vorige week ging zij iedere zaterdagavond naar de Bijbelstudie, zoals men dat noemt. Die wordt geleid door een Nederlander die een 12-tal kinderen heeft omdat hij niet wilde dat zijn vrouw voorbehoedsmiddelen nam. Tot mijn verwondering vernam ik dat de genoemde dame die zich altijd radicaal anti-Palestijns heeft opgesteld, zich kwaad had gemaakt over de bombardementen op Libanon. Zij was daarover in discussie geraakt met de man die de bijbelvergaderingen al 40 jaar leidt. Nu blijkt dat de man haar na de bijbelstudie gewoon op straat heeft gezet. 'Heb uw naaste lief zoals uzelf' staat er in de Bijbel... Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Ik baseer me op niks alleen al het feit dat ze een boeing aan de grond kunnen zetten vereist al heel veel kennis! Je bestuurd een boeing niet als een zweefvliegtuig; puur met je handen het weegt veel te zwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Denkt u dat ik mij vereenzelvig met een katholiek extremist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je baseert je op niks... ![]() Er is wel degelijk een verschil tussen een Boeing laten opstijgen en aan de grond zetten (wat ze in mijn ogen op 9/11 ook niet gedaan hebben) en hetgeen flikken wat hij op 9/11 flikte...daar was hij (naar alle! waarschijnlijkheid) niet toe in staat.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het onmiddelijke doel van die kapingen was duidelijk een punt maken naar de de amerikaanse bevolking toe en hen angst aanjagen : "jullie veiligheid is enkel een illusie." (Met de gekende gevolgen op militair en politiek gebied). Dat punt was ook al gemaakt waren de 4 vliegtuigen gewoon ontploft of neergestort zoals bij UA 93. De inslag op de WTC doelwitten en het Pentagon, was enkel maar het kersje op de taart, hoewel de symbolische impact natuurlijk veel groter was : de televisiebeelden zorgden ervoor dat iedereen emotioneel betrokken werd. |
|
![]() |
![]() |