![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Nu FDW nog terug naar Brugge en iedereen is terug blij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ?? Is hem niet goe geïntegreerd ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Helemaal niet! Hij spreekt geen antwoarps en is niet trots op zijn stad dus ist zeker gene antwerpenaar. En als er nu één ding is wat ge echt niet doet als antwerpenaar dan ist vriendje spelen met onze chasisidim. Onze joden zijn altijd al een volkje geweest dat zich liever afsluit van wat er in antwerpen leeft. Wie nu wat vriendjes loopt te wezen met onze chasidim is nen dikke hypocriet of weet niks over antwerpen. De joden laten ons met rust en wij hun en ze voor uw politiek kar spannen is gewoon opzichtig belachelijk met zo'n achtergrond.
Antwerpen kan heel goed om met niet geintegreerde burgers (kijk naar de chasidim) dus FDW moet zijne flauwekul maar op den boerenbuiten gaan verkopen. Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 27 augustus 2006 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens... hij is nog niet weg. Afwachten. En... blijft men hem dan ginder als "Belg" verder betalen, dop enz ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Libanezen met belgtsch staatsburgerschap wachten in belgie tot hun huis is opgeknapt door belgische soldaten In vlaanderen met de wateroverlast dat die maar verrekken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Soms vraag ik me af waarom vreemdelingen perfect de Nederlandse taal moeten kunnen als zelfs Belgen daarin falen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moogde gij da wèl zeggen van het CGKR?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten de vreemdelingen dat dan?
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, want ik ben zo stoer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kunde gij dat nu weten?
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *kijkt rond om te zien of Mitgard mij niet bespiedt vanachter een lampion of vanuit de doos serpentines*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Ik denk dat ge ne keer moet leren lezen, want natuurlijk mag ik da zeggen. Ik zie niet in waar ik chasimofoob zou zijn. Ik ben dan ook niet van oordeel dat zij hun identiteit moeten laten varen.
Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 27 augustus 2006 om 17:36. |
![]() |
![]() |