![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ik wil blijven waar ik woon, in het Pajottenland, het lustoord van de Brusselaars, le pays des cocagnes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Mij beviel Halle wel toen ik daar op 9 mei 2004 meeliep te betogen.
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Australië was vroeger mijn grote droom. Tegenwoordig hou ik het eerder op Italië of Frankrijk maar dan nog weet ik niet of ik dit Belgenlandje ooit definitief achter me zal kunnen laten.
Zwitserland heeft ook zijn charmes. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 augustus 2006 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk zeker en vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canada, Scandinavië of Rusland. Om de subtropische temperaturen in Vlaanderen te ontvluchten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() vroeger was belgie hier een tropisch gebied. Lees je aardrijkskunde boekjes er maar eens op na
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ofwel hier in Ekeren of anders Kapellen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Maar een echte wereldstad zoals Londen, Parijs of New York zou mij ook wel iets zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() South Beach Miami, Punta del Este, Barcelona, Las Vegas, Key West.
Dat zijn de meest laid back stadjes, waar ge met volle teugen kunt genieten van het leven. De slechtste plaats waar ik ooit woonde was Stuttgart.
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Nu wat de vraag betreft; platteland! 100% ik kom zot in stad... Maar inderdaad wat is platteland in vlaanderen? Mijn antwoord:"juist genoeg; niet te ver niet te dicht, niet te vuil, niet te stinkend,..." mvg largo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ik blijf in mijn Kempenland...
Voor het buitenland zou ik eerder opteren voor (Zuidelijk) Duitsland, Oostenrijk en wellicht het liefst Italië. Een prachtig land. Frankrijk als geografisch gebied kan mij ook wel bekoren. Maar het spijtige aan Frankrijk is dat er bekrompen Fransen wonen, waardoor de lust tot een evt. immigratie naar Fransozenland me volledig ontnomen wordt. Portugal lijkt me ook fantastisch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Londerzeel is een fantastische gemeente om te wonen. Je hebt er alle grote winkels die je van doen hebt (Aldi, Colruyt, Gamma, GB, Kruidvat, ...) en tegelijk is er nog zeer veel groen. Zeker in St. Jozef waar ik woon. Bovendien is het centraal gelegen op 21km van Antwerpen, 18 km van Brussel en 12 km van Mechelen. Ook het verenigingsleven is er bruisend, er zijn ongelofelijk veel sportfaciliteiten, een goed werkend gemeentebestuur en niet te vergeten een paar excellente horeca-zaken (De Heidemolen, Den Grooten Hert, De Notelaar, ...).
Ultieme droomplaats: Telemark (Noorwegen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Ik blijf in mijn Antwerpen! Ik ben slechts één keer (tegen mijn zin) buiten Antwerpen geweest, en dat was toen ik eens noodgedwongen in Mechelen moest zijn. Ik kon niet rap genoeg terug naar Antwerpen gaan!
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() australie
hasselt of sint-truiden (dus blijven waark ben)
![]() |
#37 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() tis daar te nat
![]() ik ben water en ijs beu gezien , als ik in belgie blijf heb ik nog water ma in australie toch al minder ![]()
![]() |
#39 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen zie ik wel zitten ...