![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd of die vier (4 waren het er toch?) journalisten op dezelfde kattige wijze vragen zullen stellen aan de volgende politici. Ik betwijfel het. Dewinter heeft nu wel een eigen stijl om vragen te beantwoorden, maar het irriteert me wel mateloos dat hij steeds wordt onderbroken. Zet er desnoods een chronometer bij en spreek op voorhand af hoelang het antwoord mag duren. Steeds onderbreken door steeds dezelfde vraag te stellen als het antwoord onderweg is, leidt enkel tot frustratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() En het feit dat het VB als veruit grootste partij als eerste aan bod kwam is ook weer een giller...
Het verst weg van de verkeizingen uiteraard. Welke logica daar weer achter zit. Mocht ik nog geen enkel standpunt gemeen hebben met het VB, ik zou er verdorie nog op stemmen voor de manier waarop ze behandeld worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat zou je verzonnen hebben als ze laatst waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nochtans vele mensen die het slachtofferrolletje van het VB beu gezien zijn.
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ook als je hem onderbreekt: Hij is gewoon een machientje, het sleuteltje om op te winden zit van achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou veel helpen als Dewinter eens direct tot de kern van de zaak kwam ipv het ganse programma te willen afdreunen.
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het is echt een poepzotte zeveraar. Je moet eens op de mimiek letten... GEK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar bovenop hebben we ook subjectieve bondgenoten als een ericferemans die niet wil beseffen dat hij nog geen hond in een linkse straat heeft gelokt, maar er wel al veel heeft uitgejaagd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Ik krijg dagelijks emails van mensen die me zeggen dat ze dankzij mijn aanhoudend weerleggen van blokzever flink zijn beginnen nadenken. De hatemail die ik krijg is meestal van gestoorden. |
|
![]() |
![]() |