Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2006, 17:19   #21
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Mag ik er u even aan herinneren dat dit forum een B.U.B.-forum is, essentieel voor gelijkgezinden, gemaakt met ons EIGEN GELD? Mag ik er u ook even aan herinneren dat de traditionele partijen werken met geld van de belastingbetaler en op hun sites zelfs geen open forum hebben?

Waarom trouwens al die herrie om een partijtje zonder geld, zonder media-aandacht en zonder mandatarissen? Het feit dat jullie onnozele praat op ons forum willen verkopen, is in die zin toch louter tijdverlies?
Eigen geld.
Dat php.bb forum is gratis.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:20   #22
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Maar meningen en woorden van een ander gaan veranderen, verdraaien en verbasteren is gewoonweg verachtelijk.
Inderdaad, het greintje respect dat ik nog had voor hen is dus bij deze ook als sneeuw voor de zon verdwenen.

Elke vorm van kritiek knipt men weg, men zet dan "geen persoonlijke beledigingen", "niet lachen met het Koningshuis", "respecteer de BUB",...

Woorden als Vlaanderen en Wallonië automatisch wijzigen in Vlaamse Gemeenschap en Vlaams Gewest/ Waals gewest is gewoon degoutant. Ondertussen is dat al wel terug in orde, maar het neemt niet weg dat het er geweest is en de bedoeling daarachter bestaat nog altijd.

Neen, mijn visie over de BUB is vandaag nog maar eens gewijzigd...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:21   #23
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ten eerste verkoop ik op uw forum geen onzin. Ik lees alleen maar.

Maar noem het dan geen open forum. En dát u alleen een forum voor uzelf wilt (van uw eigen geld) is uw goed recht. Maar meningen en woorden van een ander gaan veranderen, verdraaien en verbasteren is gewoonweg verachtelijk.
Op ons forum zijn er regels. Op politics zijn er ook regels. Hier mag je ook niet alles zeggen. Bij ons zijn we wat strenger omdat het een partijforum is. Wat is uw punt nu?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:21   #24
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En JIJ KIM! JIJ!...

...stijgt steeds meer in mijn achting (voorzover dat nog kon).
Richt ineens een standbeeld voor me op, dat is makkelijker!

(zo naast Rubens op de Groenplaats... )
Oud 4 september 2006, 17:22   #25
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Inderdaad, het greintje respect dat ik nog had voor hen is dus bij deze ook als sneeuw voor de zon verdwenen.

Elke vorm van kritiek knipt men weg, men zet dan "geen persoonlijke beledigingen", "niet lachen met het Koningshuis", "respecteer de BUB",...

Woorden als Vlaanderen en Wallonië automatisch wijzigen in Vlaamse Gemeenschap en Vlaams Gewest/ Waals gewest is gewoon degoutant. Ondertussen is dat al wel terug in orde, maar het neemt niet weg dat het er geweest is en de bedoeling daarachter bestaat nog altijd.

Neen, mijn visie over de BUB is vandaag nog maar eens gewijzigd...
Wat spijtig toch. Voor wanneer een forum op de Bplus-site?
Oud 4 september 2006, 17:22   #26
vercetti
Minister

Standaard

Citaat:
Lachen met het koningshuis vindt u grappig. En u noemt zich een goede Belg?
Waarom niet. Die krijgen van ons geld om een luxe-leven te lijden. Als ze er niet tegen kunnen dat er met hen gespot wordt, moeten ze maar gewoon gaan werken voor de kost.
Kunt u er niet tegen dat er met het vorstenhuis gespot wordt? Wat gaat dat een dictatuur worden als u eenmaal aan de macht komt? Als het al gaat lukken.

Zolang het nog kan, schrijf ik hier een versje neer dat in mijn lagere schooltijd populair was:

O 'dierbaar' belgië
De koning kan ni schijten
Want zijnen 'ol
Is toegeplakt me col

Komaan, klaag me maar aan voor majesteitschennis.

Oud 4 september 2006, 17:23   #27
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Eigen geld.
Dat php.bb forum is gratis.
Een website laten hosten is niet gratis.
Oud 4 september 2006, 17:24   #28
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Waarom niet. Die krijgen van ons geld om een luxe-leven te lijden. Als ze er niet tegen kunnen dat er met hen gespot wordt, moeten ze maar gewoon gaan werken voor de kost.
Kunt u er niet tegen dat er met het vorstenhuis gespot wordt? Wat gaat dat een dictatuur worden als u eenmaal aan de macht komt? Als het al gaat lukken.

Zolang het nog kan, schrijf ik hier een versje neer dat in mijn lagere schooltijd populair was:

O 'dierbaar' belgië
De koning kan ni schijten
Want zijnen 'ol
Is toegeplakt me col

Komaan, klaag me maar aan voor majesteitschennis.
Bijlange niet. U etaleert alleen uw immense laagheid.
Oud 4 september 2006, 17:24   #29
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En ook niet duur.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 4 september 2006 om 17:25.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:25   #30
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bijlange niet. U etaleert alleen uw immense laagheid.
Waarom mogen we niet met de koning lachen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:25   #31
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik er u even aan herinneren dat dit forum een B.U.B.-forum is, essentieel voor gelijkgezinden, gemaakt met ons EIGEN GELD? Mag ik er u ook even aan herinneren dat de traditionele partijen werken met geld van de belastingbetaler en op hun sites zelfs geen open forum hebben?
Waarom trouwens al die herrie om een partijtje zonder geld, zonder media-aandacht en zonder mandatarissen? Het feit dat jullie onnozele praat op ons forum willen verkopen, is in die zin toch louter tijdverlies?
Neen monsieur le Président-fondateur. Feit is dat U hier op dit forum schoppend, tierend en hysterisch roepend flaminganten als onverdraagzame racistische 19de eeuwse romantici afschilderd die niets willen weten van de vrije meningsuiting.

Tergelijkertijd verkondigt U met Uw charmastisch Ego dat U en Uw Partij het alleenrecht hebben op politieke macht, want U en enkel Uw Partij weten wat het Belgische Volk eigenlijk wil.
U representeert dan ook 95 % van dat Belgisch Volk, maar door ondemocratische middelen zoals de door U rechtmatig opgeëiste maar niet verkregen subsidies en een totaal mediacomplot door een handvol flaminganten-uitschot bent U nog géén Rijkspremier.

U verkondigd dat Uw Partij het schoonvoorbeeld is van vrije meningsuiting en U laat nog eens niet tegenstanders, laat staan medestanders met een iets afwijkende mening toe op Uw Forum.
En zwijgen we maar van de begrippen ironie en humor op alles wat tricoloor ruikt. Want dat zijn de verderfelijke wapens van dat flamingantisch uitschot dat Belgique/België ondermijnen wil.

Die herrie? Beperkt zich tot het internet, monsieur le Président-Fondateur, daarbuiten kommert zich geen mens om U en Uw partij en dat zal ook zo blijven. Gelukkig maar, maar toch gun ik U Uw 15min 7de dag of Mise Au Pointe. Dan kan iedereen zien wat alle forumgangers al lang gezien hebben, belgicisten inclusief.

Mag ik nu ook op Uw forum?

Laatst gewijzigd door Miguelito : 4 september 2006 om 17:30.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:25   #32
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat spijtig toch. Voor wanneer een forum op de Bplus-site?
B Plus is geen politieke partij en ieder van ons is perfect in staat om z'n visie op deze site te verkondigen voor zover dat nodig is.

Wij hoeven niet zo direct een forum op te richten waar we alles gaan censureren om een vals beeld naar voren te schuiven.
Oud 4 september 2006, 17:26   #33
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
En ook niet duur.
Kwaliteit is ook wel van belang. Wie geeft de beste verhouding prijs-kwaliteit?
Oud 4 september 2006, 17:27   #34
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
B Plus is geen politieke partij en ieder van ons is perfect in staat om z'n visie op deze site te verkondigen voor zover dat nodig is.

Wij hoeven niet zo direct een forum op te richten waar we alles gaan censureren om een vals beeld naar voren te schuiven.
Ah, je geeft dus toe dat je ook zal censureren?
Oud 4 september 2006, 17:28   #35
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Neen monsieur le Président-fondateur. Feit is dat U hier op dit forum schoppend, tierend en hysterisch roepend flaminganten als onverdraagzame racistische 19de eeuwse romantici afschilderd die niets willen weten van de vrije meningsuiting.

Tergelijkertijd verkondigd U met Uw charmastisch Ego dat U en Uw Partij het alleenrecht hebben op politieke macht, want U en enkel Uw Partij weten wat het Belgische Volk eigenlijk wil.
U representeert dan ook 95 % van dat Belgisch Volk, maar door ondemocratische middelen zoals de door U rechtmatig opgeëiste maar niet verkregen subsidies en een totaal mediacomplot door een handvol flaminganten-uitschot bent U nog géén Rijkspremier.

U verkondigd dat Uw Partij het schoonvoorbeeld is van vrije meningsuiting en U laat nog eens niet tegenstanders, laat staan medestanders met een iets afwijkende mening toe op Uw Forum.
En zwijgen we maar van de begrippen ironie en humor op alles wat tricoloor ruikt. Want dat zijn de verderfelijke wapens van dat flamingantisch uitschot dat Belgique/België ondermijnen wil.

Die herrie? Beperkt zich tot het internet, monsieur le Président-Fondateur, daarbuiten kommert zich geen mens om U en Uw partij en dat zal ook zo blijven. Gelukkig maar, maar toch gun ik U Uw 15min 7de dag of Mise Au Pointe. Dan kan iedereen zien wat alle forumgangers al lang gezien hebben, belgicisten inclusief.

Mag ik nu ook op Uw forum?
Waarom zou U?
Oud 4 september 2006, 17:30   #36
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan toch wel een paar bedenkingen:

* U lult ook onnozele praat op deze forum maar u berichten worden niet gecensureerd.

* Als u niet tegen kritiek kan moet u vooral niet in de politiek gaan. U zou er nog een inzinking van krijgen.

* Je kan zeer moeilijk negeren dat u BUB-forum meningsvrij is. Als je de Vlaams-Nationalisten alleen al weglaat, censureert u nog altijd berichten van mensen die wel Belgistisch ingesteld zijn. Alleen hebben deze mensen een andere mening over België dan u.

* U wilt serieus genomen worden. Hoe kan dit als je elkaar constant tegenspreekt. Waarin alleen de mening van BUB telt en de rest als zever afdoet.

* Waarom u forum geen succes is. Amper 20 berichten per dag.

* U enquetes als succes beschouwt en erover uitpakt op u site terwijl het maar over 100 man ging.

* Dat u op deze forum het Belgisch gevoel wilt verdedigen en mensen wilt overtuigen terwijl u alleen maar mensen beledigt.

Waarom jullie terjuist op de BUB-forum van jullie onverdraagzaamste kant hebben laten zien door minachtend te doen over de Nederlandse taal door het te censureren. Jullie gingen zelfs tekeer tegen eigen partijgenoten.

Goede raad, WORD WAKKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIEMAND neemt jullie nog serieus op elke forum.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:31   #37
vercetti
Minister

Standaard

Citaat:
Akkoord, maar u heeft het over uw forum.

Oud 4 september 2006, 17:31   #38
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, je geeft dus toe dat je ook zal censureren?
Censureren? Volgens mij heb je m'n antwoord verkeerd geïnterpreteerd. Wij zouden helemaal niet censureren. Daarom richten we ook geen eigen forum op: politics.be is een perfecte plaats om met gelijkgezinden/andersgezinden te discussiëren.

Waarom richt BUB een eigen forum op? Niet om op een volwassen manier te discussiëren, wel om de schijn op te wekken dat iedereen op hun site het met hen eens is (dingen die hen niet aanstaan, worden vlug weggeknipt).

En met zulk kinderachtig gedrag wil jij een debat op televisie voeren tegen Yves Leterme. Hij zal je graag zien komen.
Oud 4 september 2006, 17:31   #39
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op ons forum zijn er regels. Op politics zijn er ook regels. Hier mag je ook niet alles zeggen. Bij ons zijn we wat strenger omdat het een partijforum is. Wat is uw punt nu?
Als u kickt op strengheid moet u dat lekker zelf weten.

Knip in scheldwoorden, verwijder het bericht voor mijn part, maar blijf met uw vingers van andermans gedachtengoed en vermink het niet.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2006, 17:33   #40
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Censureren? Volgens mij heb je m'n antwoord verkeerd geïnterpreteerd. Wij zouden helemaal niet censureren. Daarom richten we ook geen eigen forum op: politics.be is een perfecte plaats om met gelijkgezinden/andersgezinden te discussiëren.

Waarom richt BUB een eigen forum op? Niet om op een volwassen manier te discussiëren, wel om de schijn op te wekken dat iedereen op hun site het met hen eens is (dingen die hen niet aanstaan, worden vlug weggeknipt).

En met zulk kinderachtig gedrag wil jij een debat op televisie voeren tegen Yves Leterme. Hij zal je graag zien komen.
ik ook, en zal in de eerste rij zitten. ik ga nog nooit zo hartelijk kunnen lachen.

alle gekheid op een stokje. Hans ziet niet eens in dat de meeste belgicisten, zoals kim hem eigenlijk goede raad willen geven, maar daar luistert Hij niet naar.
Spijtig

Laatst gewijzigd door Miguelito : 4 september 2006 om 17:34.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be