![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() leuk filmke
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ze weten nochthans beter... Er is een verschil tussen weten en toepassen, tussen beschouwen en er een punt van maken. Dat is de reden waarom ik toegepaste wetenschappen ben gaan studeren. Je kunt je ganse leven met je neus in stoffige boeken zitten, het helpt je geen snars vooruit als je niks concreets implementeert. Dit is off topic, btw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel mensen die al een joint gerookt hebben zijn er verslaafd aan? En bij hoeveel komt dit vooral omdat het als een illegale drug wordt behandeld?
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 8 september 2006 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In het filmpje zegt hij "... een beetje drank, als het met mate is, moet kunnen..."
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() ik erger mij verschrikkelijk aan die Jurgen Verstrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel meer dan je denkt. Voor details verwijs ik naar "AA". Alcohol wordt maar al te dikwijls afgedaan als "onschuldig", terwijl cannabis "des duivels" zou zijn. Je kan op je twee oren slapen dat er in België meer alcoholverslaafden zijn dan cannabisverslaafden.