![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() De liefde van de man gaat door de lul
De liefde van de vrouw hoeveel geld hij heeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vernedering komt er meestal als één van beide de liefde verraad Laatst gewijzigd door nubian : 5 september 2006 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet dat ik meer dan half naast je vraag antwoordt maar op zo'n vragen wist zelfs Einstein het antwoord niet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Vrouwen vinden geld belangrijker dan uiterlijk bij mannen.
Vrouwen hechten meer belang aan het aantal cijfers op de bankrekening van een man dan aan zijn uiterlijk, blijkt uit een onderzoek. Bijna de helft van de ondervraagde vrouwen (45 procent) vindt geld belangrijker dan uiterlijk, terwijl slechts 22 procent van de mannen hetzelfde denkt. Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...on=kanaalArt12 Als ik dit lees dan word ik pissed want weeral het zoveelste cliché dat ik lees dat dit bevestigt. Ik wil best geloven dat niet alle vrouwen zo zijn maar waarom lees ik dan steeds uit onderzoeken dat het wel zo is ? Wat is het nut van een rijke man als je zelf als vrouw een onafhankelijk inkomen hebt ? Voor zekerheid voor de kinderen later ? Als vrouwen dus beweren dat we enkel aan seks denken, kunnen wij vanaf nu ook beweren dat zij enkel aan geld denken ![]() dus Mitgard jongen ge weet vanaf nu waarom dat ge niet van straat geraakt hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Liefde gaat door de maag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() verliefdheid is een stof die vrijkomt in je lichaam die voor endorfines zorgt waardoor je b hart sneller gaat slaan , vlinders in de buik , etc
als da gevoel na 3-4 jaar er nog is kan je spreken van liefde ![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor ik van iemand hield, dacht ik iets in die aard. Komt bij dat ik al na een seconde sprak van "houden van", zonder ooit het gevoel te hebben er verliefd op te zijn.
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liefde is als in je broek schijten; iedereen ziet iets aan je, alleen jij hebt dat speciale, warme gevoel van binnen.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, de libertijnse liefdesopvattingen kunnen mij niet echt boeien. Ik ben nogal redelijk ... anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liefde is de ander promoten in zoverre het jezelf niet schaadt.
En het groeit door de jaren, via veel afzien. Laatst gewijzigd door baarle : 5 september 2006 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar vernedering begint houdt liefde op. Of heeft ze alleen maar als begoocheling bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen nut. Het is een gevoel. Geld, en nog meer macht, erotiseren. Of de vrouw in kwestie nu zelf wat geld of macht heeft, speelt geen rol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo had ik het nog niet bekeken, eigenlijk.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verliefdheid is leuk: je eet niet, je slaapt amper, je denkt een godganse dag alleen aan die ene persoon: kortom, er valt niks met je aan te vangen.
Liefde geeft dan weer een ander gevoel, een gevoel dat blijft voor de rest van je leven. Het is niet duidelijk aan je te merken (zoals dat bij verliefdheid wel het geval is), maar het is eender een gevoel van "vanzelfsprekendheid", zeggen wat de andere denkt, elkaar aanvullen, weten wanneer er iets mis is, zonder dat je geliefde ook nog maar een woord heeft gezegd. Liefde kan je meer aanvoelen dan verliefdheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Alleen als je een hele, HELE lange lul hebt, of een ziekelijk opzet-stuk zoals in Se7en.
Ok, sorry voor de guro.
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
In deze vergelijking is lust een colporteur met de voet tussen de deur. Liefde kan echter ook uit vriendschap voortkomen. En om je gerust te stellen: Er zijn zoveel definities van liefde dat het niet in stereotyperingen te vatten is. Moar, kvindmooi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Pff, allemaal hormonen, feromonen, receptorstimulatie, synapsen die doorslaan en continu verhoogde drempelwaardes aannemen, neurologische imprint van emoties en gewoontes... Een evolutionair hoog ontwikkeld selectiemechanisme voor de voortplanting. Niks speciaals, maak u maar geen illusies, binnen een paar decennia is dat emotioneel gedoe allemaal achterhaald...
![]() |
![]() |
![]() |