![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Euhm. Als ik mij niet vergis wordt er opgeroepen voor verdraagzaamheid, tegen racisme en tegen zinloos geweld; Nergens wordt de naam van het VB vernoemd, er is zelfs geen sprake van extreem-rechts. Ik dacht dat het VB een verdraagzame, niet-racistische en geweldloze partij was, waarom moeten ze zich dan aangevallen voelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De voorstanders weten dat het over een campagne tegen het Belang gaat. Het volk zal het geweten hebben. Overkill is good for us.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 7 september 2006 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik heb tot nu toe altijd neutraal tegenover die concerten gestaan omdat het VB mij eerlijk gezegd koud laat. Maar na het bekijken van dit clipje is dit veranderd.
http://www.youtube.com/watch?v=5aCGERPYtD0 Alles gaat nog ewa tot 1m30. Dan komt het typetje terug buiten, zegt dat het tijdens die concerten met een vuilbak zal klaarstaan voor iedereen die er een CD in zal werpen van die artiesten in ruil voor een (citaat)frisse Vlaaaamse pint(einde citaat). Hoe moet ik dit nu interpreteren? Ik interpreteer dit nu niet als concerten pro verdraagzaamheid. Ik interpreteer dit nu niet als concerten tegen het Vlaams Belang. Maar ik interpreteer dit nu als het gelijkschakelen van Vlaanderen met onvderdraagzaamheid. Wedden dat Barman het op die manier ooit nog tot baron schept?
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() en mocht er nu eens een alarm zijn tijdens die concerten......tzal rap gedaan zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Dat hebben ze gedaan, cfr. de Vlaamse pint...
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ouaarde landgenoot, je bent aan het dromen. Réver. Unitair belgië mijn kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doorsnee VB er is iets minder naiëf dan de doorsnee linkse wereldverbeteraar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet getreurd. Al hun inspanningen ten spijt, ik verwacht toch een nieuwe zwarte zondag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De tenen zijn trouwens zeer lang want nu stuurt het VB ook al brieven naar brave burgers die 'straat zonder haat' affiches aan hun raam hebben hangen. Dat initiatief zou ook anti-VB zijn. Tenzij ik iets gemist heb is in deze hele campagne de naam van het VB of zelfs maar de term extreem-rechts niet gevallen. En zich toch aangevallen voelen.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 7 september 2006 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
of nog beter... ga in een derdewereldland wonen - we zullen eens zien hoe lang het duurt eer je wenend als een klein kind en met de apenstaart tussen de benen terug naar je vlaamsche roots afzakt god'speed
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bob'speed
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als 60% op dit forum al maar denkt dat aparte vluchten voor moslims mogelijk is of het terrorisme zou tegenhouden, zou ik niets durven te zeggen over de naieviteit van 'de doorsnee linkse wereldverbeteraar'. Laatst gewijzigd door Jéhan : 7 september 2006 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tom Barman heeft in knack ooit een interview gegeven over de komende concerten. In koeien van letters stond er "we plannen concert tegen vlaams belang" of iets in die aard. Er bestaat een foto van maar ik vind geen link meer terug. Kan er iemand de foto uit knack hier posten aub? Hetgeen u zegt van "waarom voelen ze zich aangevallen?" heb ik al her en der gehoord. Barman heeft echter wel degelijk gezegt dat het tegen "extreem-rechts" was en tegen vlaams belang. Nu heeft hij precies zijn kak terug ingetrokken en is het een festival voor "verdraagzaamheid". Misschien was hij bang moesten die concerten onder de naam van "anti-vb" concert doorgaan, dat hij niet zoveel steun ging krijgen van media, want dat zou te duidelijk en te gevaarlijk zijn. Een cover up was nodig zeker? Als je merkt dat er voor dit festival reclame zal worden gemaakt op tv, er in het volk dagelijks een interview staat met een groep die zal optreden op dat festival, als de nationale loterij de boel geld geeft..... Bovendien heet het 0110 concert van gent "stem vree wijs". Dat wil toch ook iets zeggen? Dat ze dan eens de definitie geven van "wijs" in die context he. Onder het mom van "concert voor verdraagzaamheid" werkt de overheid mee met die muzikanten om een stemadvies te geven aan de mensen (maw, stem niet voor vb). Men mikt op de mensen die zich niet met politiek bezig houden. Er zijn genoeg meelopers die anti-vb ofzo zijn omdat hun favoriete artiesten of vrienden een anti-vb houding hebben. Nu zeg ik niet dat iedereen zo is, maar je kunt toch niet ontkennen dat er zulke mensen zijn? Uiteraard zal dit gelden voor alle strekkingen, zowel voor rechts & links. Het is eigenlijk allemaal best wel grappig, dat gekronkel, die hypocrisie. Allemaal voor die verkiezingen.....pffff politiek is een smerig spel. Het interesseert me enorm veel, maar tegelijk haat ik het. Laatst gewijzigd door Schavuit : 7 september 2006 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |