![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zet vaak ook m'n rugzak op een bank voor me en m'n benen op die naast mij, als iemand plaats nodig heeft of het vraagt, doe ik daar wel iets aan. Citaat:
Citaat:
En ergens zijn en willen wonen is geen misdaad ! Mensen als illegaal bestempelen is dan ook zeer kinderachtig en inhumaan. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 7 september 2006 om 21:50. |
|||
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Schaf dan maar meteen de hele asieprocedure af en laat ze zo binnen, want dat is ook inhumaan!
#23 |
|
![]() Inderdaad.
![]() ![]() Of hoe we niet met onschuldige medemensen omgaan ! |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijn sarcasme ontgaat u precies...
#25 |
|
![]() Nee, ik had alleen geen goesting om er rekening mee te houden
![]() (Btw: ik ben niet achterlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat Roma zigeuners zijn. De meeste zigeuners willen geen vaste woonplaats. Zij willen niet onderworpen zijn aan de wetten van een bepaald land. Zo gauw zij zich laten leiden door regeltjes en zich voegen naar allerhande administratieve voorschriften, verliezen ze dat wat hen tot zo een speciaal volk maakt : onvoorwaardelijke vrijheid.
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem dit inhumaan. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komt er bij dat hun ouders een wet overtreden en dat geeft blijkbaar iedereen het recht om hogere wetten te overtreden. Wat is het volgende, ze vogelvrije verklaren. Dieren worden blijkbaar beter beschermt en behandeld dan kinderen. En dat de scholen deze kinderen maar al te graag inschrijven ligt aan de Vlaamse regering, want per 4�*5 anderstalige kinderen krijgen zij een leerkracht extra. Ik ken zo een school die 5 Chinese kinderen heeft ingeschreven als anders talige om die leerkracht te kunnen houden. Dit ondanks het feit dat deze kinderen zelfs geen andere taal kennen. Dus voor je je afgeeft op kinderen denk maar eens goed na over wie er werkelijk in fout is en wat er in werkelijkheid gebeurt, inplaats van een misdaad aan te prijzen. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() @Cynical Ice: Oei ja, euh w/e, ik zie plaats maken op de bus toch als elementaire beleefdheid, ik zou niet weten waarom romavrouwtjes daar anders over denken, zo beter?
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 7 september 2006 om 22:22. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zet ook mijne rugzak naast mij, maar als er veel volk op komt dan doe ik da meteen weg. Komt er een oud besje op, dan ga ik ook rechtstaan (der heeft mij s eentje bijna letterlijk van de bank gesleurd omda ik ni snel genoeg was, dus ik ben ook een beetje vermindert in mijn elementaire beleefdheid daar tegenover, maar kom). Tis maar hoe ge opgevoed zijt.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 |
|
![]() Jeej, iemand die mij de les komt spellen...
ik snap het niet juffrouw, leg eens uit? |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaapwel.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me toch niet, nee.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk is dat geen verdrag omtrent rechten, maar omtrent plichten van volwassenen in bepaalde zaken te voorzien - aanspraken van volwassen aan volwassenen voor kinderen dus.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is gedaan omdat in sommige landen kinderen zelf geen rechtspersonen zijn maar gerechtelijke voorwerpen. België is 1 van die landen. Maar dat maakt nogsteeds dat die Burgervader de wet dus flink aan zijn laars lapt en dus zou moeten vervolgd worden door de rechtbank. Hij veroordeeld kinderen voor de daden van hun ouders. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat die kinderen daar niet aan kunnen doen dat is een feit, maar ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen en de scholen hoeven daar niet het slachtoffer ( is een groot woord ) van te worden. Het ware misschien beter van die kinderen naar een speciale school te doen als het dan toch verplicht is, een BLO school bv. daar zitten ook kinderen die een leerachterstand hebben tegenover die in het lager onderwijs. |
|
![]() |