![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Jammer dat het discours de facto dan steeds wordt herleid tot de 'Vlaams-Belgische kwestie' en het afgeven op andersgezinden. Veel andere postings heb ik nog niet mogen lezen van de hand van BUBers, waarbij voorzitter Hans de kroon spant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
PS: Brusselaars zijn geen Walen (afijn, da's toch wat een Brusselse collega mij vertelde) PPS: U heb duidelijk betere ervaringen dan ik... Mijn Franstalige Brusselse collega bevestigde mij onlangs nog dat Franstaligen minder geneigd zijn om Nederlands te spreken... Blijkbaar uit vrees fouten te maken.. tja.. dat geldt omgekeerd voor Vlamingen natuurlijk ook... Toen ik repliceerde dat er toch �*emand zijn koudwatervrees moest overwinnen of dat er anders niets werd gezegd, keek ze een beetje ..tja.. verbaasd? Allicht nooit bij stilgestaan dat Vlamingen hetzelfde probleem hebben, maar desalniettemin de sprong wagen... Zo gewoon dat Vlamingen dat doen, veronderstel ik? 'k Ga overigens woensdag gaan 'verbroederen' met een Brusselse én Waalse collega.. een echt "Belgisch" onderonsje... en dat met een Flamingant.. tja... misschien zijn vlaamsgezinden toch complexer dan door sommigen wordt gedacht. Laatst gewijzigd door vulpes : 18 september 2006 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() België unitair!!!!!
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En als het gaat om fucking kleine partijtjes zonder veel aanhang, politiek talent en leden kunnen die nog een hoge functie bereiken ook, tot de helft van de partij gaat lopen.
![]() |