![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=17
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Zal moeilijk zijn om het werk bij te houden hé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fora nemen dan ook heel veel tijd in beslage he... De VB'ers met hun billen bloot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een typisch geval van ejaculatio praecox.
Ik word ook grotendeels betaald door overheidsgeld, ik slaag er zelfs in bitter weinig terug te geven aan die overheid (vrijgesteld van personenbelasting), en ik kan hier overdag rustig een paar uur online komen zitten zonder dat overheidsgeld te 'stelen'. Ik kies mijn dagindeling zelf. Wanneer ik toekom, wanneer ik wegga. Tot zolang ik uiteindelijk maar datgene doe waarvoor ik hier zit, en de beoogde doelen haal. Elk uur op politics betekent dat ik dat later moet inhalen. Net zoals elk uur slapen eigenlijk een verloren uur is, want met acht uurkes te werken op een dag, zal ik de doelen niet halen. Middagpauze, wandelen in het bos op zondag,... allemaal tijdverspilling voor mij. Ik heb geen idee wat Lodi of hoe noemt 'm doet. Maar ik ben niet zo idioot om al op voorhand te oordelen dat hij z'n job niet naar behoren doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, hij moet niet klagen dat ie hard moet werken als hij hier constant op het forum zit tijdens zijn uren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan ikzelf de muren oplopen van de stress en de hoeveelheid werk maar me nog een paar uur / dag bezig houden met iets anders dan werk. Het afgelopen uur, bijvoorbeeld, heb ik gewoon een beetje een koekske zitten eten en wat zitten rondsurfen. Terwijl ik nog uren werk heb vandaag. Straks doe ik gewoon weer verder, hoor. Waarom altijd zo vlug oordelen zonder iemand aan te horen? Het kan trouwens ook zijn dat Lodi een kanjer van een internetverslaving aan z'n been heeft. Noem jij mensen met verslavingsproblemen dan altijd meteen profiteurs enzo? Leutig ze, en vree 'sociaal'.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvan de Franstaligen er de meeste hebben.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[schokkerend]
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor iemand die meteen bij de mods gaat janken omtrent "persoonlijke aanvallen", ben je hier wel erg slecht bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwantiteit is geen kwaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() U bent werkloos, goed het is alvast een positief teken dat je als werkloze je bijdrage doet aan een algemeen politieke mening, helaas moet ik zeggen dat je enkel mensen in hokjes stampt, dus je doet eigenlijk afbraak aan een coherente discussie, mooie bijdrage ik hoop niet dat je die andere +13000 posts zo volgemaakt hebt
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 20 september 2006 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]en dus sos-schatplichtig...
Citaat:
![]() |