Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 22 september 2006, 21:28   #21
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Ik ben geen Tu-student meer, Vroegah wel, maar dat is al een poosje terug. Het probleem is denk ik dat ik verscheidene paspoorten heb en dat ik ook twee stulpjes heb waar ik sta ingeschreven (met een ander paspoort). Ik sta gewoon dubbel in de boeken, ik had zelfs twee keer mogen stemmen voor het EP (niet gedaan maar het kon wel).
Ook al heb je een dubbele nationaliteit, dan nog snap ik niet hoe je in NL kan worden ingeschreven als je niet kan aantonen dat je in België bent uitgeschreven. Hoe ging die aanmelding in NL dan?
Dimitri is offline  
Oud 22 september 2006, 21:57   #22
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk bericht
Ook al heb je een dubbele nationaliteit, dan nog snap ik niet hoe je in NL kan worden ingeschreven als je niet kan aantonen dat je in België bent uitgeschreven. Hoe ging die aanmelding in NL dan?
Pffff, daar vraag je me wat, dat is al weer zo lang geleden.

Ik weet wel dat het niet de bedoeling is om 2 EU-paspoorten te hebben en tegenwoordig heb ik er eigenlijk meer last van dan profijt. Misschien moet ik het weer eens aangeven, de vorige keer dat ik dat deed (15? jaar geleden) vonden ze het allemaal niet de moeite waard om er iets aan te veranderen.

De grap is dat ik aan mijn derde pas (een Zuid-Afrikaanse) veel meer heb als ik voor mijn werk aan het reizen ben. In landen als Nigeria kijken ze je toch net wat makkelijker aan op het vliegveld. Het levert dan echter wel weer gedoe op als je eerst met je SA-pas het land binnenkomt en dan vervolgens eerst je NL-pas te voorschijn trekt als je weer weg gaat.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be