![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie Arnold Bush al steunen:
Und if he is not a goot boy, I vil go to the white house and kick some butt! Trust me, Give me your vote. Now! I have the utmost respect for women and I have nothing against fags either.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk steunt Europa Cuba als er ooit een aanval van Amerika komt op dat land. Dit zou dan al de tweede zijn op dit land die vanuit Amerika wordt geleid.
Bush voert een heel dom buitenlands beleid. Eerst valt hij Irak aan door valse argumenten te gebruiken - er zijn nog altijd geen WMD gevonden - en nu gebruikt hij weer opruiende taal tegenover Syrië. Indien je als land nog respect wil afdwingen tegenover Amerika, moet je kernwapens hebben of toch bijna hebben, want enkel zo zal Amerika nog met je willen praten.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank je wel Louis. En je hebt ook de volle steun van forumlid 'Vlaamse Leeuw'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarna keert de bevolking zich tegen hen (nog nooit gebeurd ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb ik op eendert welk moment de buitenlandse politiek van Michel goedgepraat. Toon mij de berichten waarin ik dit doe, omdat u er blijkbaar van uit gaat dat ik het buitenlands beleid van Michel goed vind. Ik wacht in spanning af.
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De geschiedenis heeft uitgewezen dat Saddam bereid is chemische en biologische wapens te gebruiken, zelfs tegen zijn eigen bevolking, ondertussen zijn er reeds wapenprogramma's gevonden in Irak (wat u blijkbaar nog niet wist) etc.etc. Bush spreekt ook opruiende taal tegen Iran, vreemd genoeg doet het IAA dat ook Syrië is altijd al van het begin betrokken geweest bij de terreur in het Midden-Oosten, bij u blijkbaar niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dit was nu juist wat Bush bedoelde, hij zei dat er WMD waren en die zijn er niet. En indien deze nu nog gevonden zouden worden, dan zou ik er toch serieuse bedenkingen bij hebben dat dit echt zo zou zijn. Citaat:
Nog een vraagje: wat is het IAA? Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |