![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij, de "Ubermenschen" waren toch het uitverkoren volk. Ik zie hier in die hetze tegen het Vb veel gelijkenissen. Zelfs in het beleid van het land. Van zodra je een andere mening hebt dan de "Ubermenschen" wordt je als paria afgedaan en genekt. Een ding is zeker. Een bewind dat de mening van andersdenkenden niet aanvaardt is ondemocratisch.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() en stemmen dat dat gaat kosten, deze thread, ge kunt dat niet geloven
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus wilt ge nu zeggen dat er buiten de haat voor links inhoudelijks ook niets bij het belang valt te vinden? Dat gaat inderdaad weer een post electorale depressie worden voor u, weeral 6 jaar oppositie. Ge zou voor minder naar de fles grijpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe ze de zaken omdraaien! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() kende gij andere dan DOMME linkse??Ik niet.Hogergenoemde dommerik probeert van een scheet nen donderslag te maken en zo de mensen te doen nadenken over de "misdaden" van het vlaams belang".Over de door links zo verzwegen echte misdaden van "allochtone jongeren" zwijgt hij zedig.En zo gebeurd dat al jaren.Ze hebben dat geleerd uit het rode boekje van MAO,en hun stichtend voorbeeld POL POT.Samen goed voor een geschatte 70.000.000 doden.Maar......zwijgen daaropver !!!
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
goe bezig ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maak zelf uw eigen topics als ge over allochtoontjes wilt lullen. Er zijn trouwens al genoeg van die kuttopics, dus doe daar aan zelfbevrediging ! Ge zijt eigenlijk grappig met die stoeme opmerking, want het weer één van de zovele schuchtere pogingen van eigenbelangerkes om het onderwerp van de topic te ontwijken. Doet pijn precies als ge met die stommiteiten wordt geconfronteerd. Komt ervan als de zijkerds overal de moraalridder spelen en zelf dom stunten! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Ze zijn anders wel goe bezig die vb-ers met hun eigen volk EERST te intimideren.
ik snap nu waarvoor sie slogan dient. ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() citaat: Op deze pagina kan je de ondertussen beroemde filmpjes zien waarmee we onze campagne wilden lanceren. Op de achtergrond hoorde je een paar bekende deuntjes van oa Natalia en Laura Lynn.
Amper één dag nadat de filmpjes hier geplaatst waren, verscheen er in het Nieuwsblad al een artikel waarin beweerd werd dat de managers van de zangeressen me juridisch zouden aanpakken omdat ik geen toestemming had gevraagd voor de muziek. Dat had ik wel, bij Sabam, en daar scheen het geen probleem te zijn. Helaas had het Nieuwsblad mij niet gecontacteerd voor het artikel... Na gebeld te hebben met de managers, bleken ook die helemaal geen juridische stappen te willen ondernemen. Dat hadden ze ook zo gezegd aan de reporter van het Nieuwsblad, maar die scheen dat "vergeten" te zijn. De waarheid mocht kennelijk een mooi verhaal niet in de weg staan. In alle geval: om problemen en gedoe te vermijden, is de muziek vervangen door iets klassiekers. Daardoor verliezen ze duidelijk van hun amuzementswaarde, maar je kan ze tenminste wél opnieuw bekijken. Effe geduld met het opladen en dan... veel plezier ermee! Dus mijnheer heeft weeral gelijk zoals alle blokkers maar hij heeft er toch maar klasiekers opgezet nu..... net zoals hier op het forum de uitleg van het blok ZEVER IN PAKSKEs |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat de banaan van de maand gaat naar dienen blokwatcher die zoveel tijd besteed aan het vervolgen van het VL B dat hij zijn dochter niet meer kon opvoedenwant als ik het goed gelezen heb heeft ze al 2 jaar een vriend ,is ze nu 6 maand zwanger en 16 jaar effe rekenen:16-2=14,dan is er hier sprake van kindermisbruik.Mooie blokwatchers zijn dat!!
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.sinbad.be
sinnekloazeneir Laatst gewijzigd door dirkmemphis : 6 oktober 2006 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Ja ,van intimideren kennen ze iets in Vlaanderen he;zo intimiteren ze 1 miljoen mensen ergens voor waar was het nu ook weer voor,dat geheugen toch he.