Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 29 september 2006, 22:25   #21
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ik heb ooit eens een propaganda-filmpje gezien van Hamas waar hun spirituele leider (en die worden nog meer vervangen dan de westerse vrouw van partner) een toespraak in gaf.

Na 1 minuut, als ik nog een keer "jood" hoorde sloeg ik het dicht. Joden dit, Joden dat, Joden verantwoordelijk voor het slechte weer, Joden doen melk zuur smaken, ...

Zo is dat ook hier. Die redneck anti-Vlaams Belangers kunnen geen 2 zinnen zeggen of't gaat over het Vlaams Belang en waar ze schuld aan hebben.
Hitler zocht toch ook zonderbokken, de Joden.........
Zij, de "Ubermenschen" waren toch het uitverkoren volk.
Ik zie hier in die hetze tegen het Vb veel gelijkenissen.
Zelfs in het beleid van het land.
Van zodra je een andere mening hebt dan de "Ubermenschen" wordt je als paria afgedaan en genekt.
Een ding is zeker.
Een bewind dat de mening van andersdenkenden niet aanvaardt is ondemocratisch.
Oud 29 september 2006, 22:28   #22
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Van zodra je een andere mening hebt dan de "Ubermenschen" wordt je als paria afgedaan en genekt.
Een ding is zeker.
Laat me niet lachen!
Reza is offline  
Oud 29 september 2006, 22:28   #23
born2bewild
Banneling

Standaard

en stemmen dat dat gaat kosten, deze thread, ge kunt dat niet geloven
born2bewild is offline  
Oud 30 september 2006, 00:08   #24
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
en stemmen dat dat gaat kosten, deze thread, ge kunt dat niet geloven
ROFL, we gaan ons ineens belangrijk voelen!
Reza is offline  
Oud 30 september 2006, 00:15   #25
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Hebben jullie ook al opgemerkt dat "de linksen" hier meer threads starten over het VB dan de VB'ers zelfs ?

Blijkbaar, buiten hun haat voor het VB, is er inhoudelijk niets meer...

Dat gaat hier nogal een post-electorale depressie worden
Ist u al opgevallen dat de VBers hier meer topics over links plaatsen dan de linksen zelf?

Dus wilt ge nu zeggen dat er buiten de haat voor links inhoudelijks ook niets bij het belang valt te vinden?

Dat gaat inderdaad weer een post electorale depressie worden voor u, weeral 6 jaar oppositie. Ge zou voor minder naar de fles grijpen
Bazilfunk is offline  
Oud 30 september 2006, 00:24   #26
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Een ding is zeker.
Gij zijt waarschijnlijk de meest simpele naiefste mens die iker hier ben tegengekomen op pajot, knuppel en jazeker na

Hoe ze de zaken omdraaien! Welk volk moest er nu weer eerst komen? Welk volk is belangrijker dan het andere? Ik dacht toch het eigen volk?! De vlaamsche ubermensh! Maar ik kan je wel gelijk geven dat het blok steeds meer met de eigen middelen wordt bestreden. Ik ben inderdaad ook wel voor deportatie op ne C130 van alle west vlamingen in Antwerpen.
Bazilfunk is offline  
Oud 30 september 2006, 08:46   #27
dirkmemphis
Vreemdeling

Standaard

IS DIT WAT WIJ IN SINT NIKLAAS WILLEN?
http://www.sinbad.be
ik hoop dat er nog nuchtere mensen zijn
dirkmemphis is offline  
Oud 30 september 2006, 10:08   #28
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Artikel is ok, maar de toon van de commentaar doen mij een domme linkse vermoeden...
kende gij andere dan DOMME linkse??Ik niet.Hogergenoemde dommerik probeert van een scheet nen donderslag te maken en zo de mensen te doen nadenken over de "misdaden" van het vlaams belang".Over de door links zo verzwegen echte misdaden van "allochtone jongeren" zwijgt hij zedig.En zo gebeurd dat al jaren.Ze hebben dat geleerd uit het rode boekje van MAO,en hun stichtend voorbeeld POL POT.Samen goed voor een geschatte 70.000.000 doden.Maar......zwijgen daaropver !!!
Oud 30 september 2006, 15:23   #29
dirkmemphis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord Bekijk bericht
kende gij andere dan DOMME linkse??Ik niet.Hogergenoemde dommerik probeert van een scheet nen donderslag te maken en zo de mensen te doen nadenken over de "misdaden" van het vlaams belang".Over de door links zo verzwegen echte misdaden van "allochtone jongeren" zwijgt hij zedig.En zo gebeurd dat al jaren.Ze hebben dat geleerd uit het rode boekje van MAO,en hun stichtend voorbeeld POL POT.Samen goed voor een geschatte 70.000.000 doden.Maar......zwijgen daaropver !!!
Dus jij lost het onveiligheidsgevoel op door op gangsters te stemmen?
goe bezig
dirkmemphis is offline  
Oud 30 september 2006, 17:48   #30
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord Bekijk bericht
Ga ergens anders zagen met uw links gezwans.

Maak zelf uw eigen topics als ge over allochtoontjes wilt lullen. Er zijn trouwens al genoeg van die kuttopics, dus doe daar aan zelfbevrediging !

Ge zijt eigenlijk grappig met die stoeme opmerking, want het weer één van de zovele schuchtere pogingen van eigenbelangerkes om het onderwerp van de topic te ontwijken. Doet pijn precies als ge met die stommiteiten wordt geconfronteerd.
Komt ervan als de zijkerds overal de moraalridder spelen en zelf dom stunten!
Reza is offline  
Oud 30 september 2006, 17:48   #31
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkmemphis Bekijk bericht
Dus jij lost het onveiligheidsgevoel op door op gangsters te stemmen?
goe bezig
Reza is offline  
Oud 30 september 2006, 20:22   #32
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Bij sommigen ook postnataal...die sossen kweken tegenwoordig dat t geen naam heeft...begrijpelijk...zo sterft hun soort niet uit

(is er eigenlijk een beetje over, ik weet het)
Vroeger noemden ze dat 'rooien' ... tegenwoordig is dat een héél andere bijnaam
hurricane is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:50   #33
dirkmemphis
Vreemdeling

Standaard

Ze zijn anders wel goe bezig die vb-ers met hun eigen volk EERST te intimideren.
ik snap nu waarvoor sie slogan dient.
dirkmemphis is offline  
Oud 5 oktober 2006, 17:45   #34
smurfin
Vreemdeling

smurfin's schermafbeelding

Standaard

citaat: Op deze pagina kan je de ondertussen beroemde filmpjes zien waarmee we onze campagne wilden lanceren. Op de achtergrond hoorde je een paar bekende deuntjes van oa Natalia en Laura Lynn.

Amper één dag nadat de filmpjes hier geplaatst waren, verscheen er in het Nieuwsblad al een artikel waarin beweerd werd dat de managers van de zangeressen me juridisch zouden aanpakken omdat ik geen toestemming had gevraagd voor de muziek. Dat had ik wel, bij Sabam, en daar scheen het geen probleem te zijn.

Helaas had het Nieuwsblad mij niet gecontacteerd voor het artikel... Na gebeld te hebben met de managers, bleken ook die helemaal geen juridische stappen te willen ondernemen. Dat hadden ze ook zo gezegd aan de reporter van het Nieuwsblad, maar die scheen dat "vergeten" te zijn. De waarheid mocht kennelijk een mooi verhaal niet in de weg staan.

In alle geval: om problemen en gedoe te vermijden, is de muziek vervangen door iets klassiekers. Daardoor verliezen ze duidelijk van hun amuzementswaarde, maar je kan ze tenminste wél opnieuw bekijken.

Effe geduld met het opladen en dan... veel plezier ermee!

Dus mijnheer heeft weeral gelijk zoals alle blokkers maar hij heeft er toch maar klasiekers opgezet nu.....

net zoals hier op het forum de uitleg van het blok ZEVER IN PAKSKEs
smurfin is offline  
Oud 6 oktober 2006, 17:13   #35
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Nu gaat meneertje de wet overtreden, gaat ie zich ook nog eens kwaad maken dat ze hem niet persoonlijk aan z'n oor komen trekken.
Hij speelt liever de domme kwezel.

Ik geloof best wel dat hij de fout gemaakt heeft onder het mom dat hij te lomp was om het te weten. Het zou nogal vreemd zijn, moest hij de enige Vlaams Belanger zijn die eerst nadenkt voordat hij iets doet hé!

Zeker als de moraalridderkes van het Vlaams Belang iedereen de vinger wijzen omtrent regeltjes en wetgeving, maar zelf zich onschendbaar achten.

Bij deze mag hij zijn eigen prijs "De banaan van de maand" bij zichzelf in ontvangst te nemen!

Ik denk eerder dat de banaan van de maand gaat naar dienen blokwatcher die zoveel tijd besteed aan het vervolgen van het VL B dat hij zijn dochter niet meer kon opvoedenwant als ik het goed gelezen heb heeft ze al 2 jaar een vriend ,is ze nu 6 maand zwanger en 16 jaar effe rekenen:16-2=14,dan is er hier sprake van kindermisbruik.Mooie blokwatchers zijn dat!!
Oud 6 oktober 2006, 18:11   #36
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Ik geloof best wel dat hij de fout gemaakt heeft onder het mom dat hij te lomp was om het te weten. Het zou nogal vreemd zijn, moest hij de enige Vlaams Belanger zijn die eerst nadenkt voordat hij iets doet hé!

Zeker als de moraalridderkes van het Vlaams Belang iedereen de vinger wijzen omtrent regeltjes en wetgeving, maar zelf zich onschendbaar achten.
Ga eens gauw naar uw moeke, ik denk dat ge uw pamper weer bevuild hebt.
Oud 6 oktober 2006, 18:20   #37
dirkmemphis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Ga eens gauw naar uw moeke, ik denk dat ge uw pamper weer bevuild hebt.
das het niveau van de blokkers GOE BEZIG

http://www.sinbad.be

Laatst gewijzigd door dirkmemphis : 6 oktober 2006 om 18:21.
dirkmemphis is offline  
Oud 6 oktober 2006, 18:25   #38
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkmemphis Bekijk bericht
Ze zijn anders wel goe bezig die vb-ers met hun eigen volk EERST te intimideren.
ik snap nu waarvoor sie slogan dient.
Ja ,van intimideren kennen ze iets in Vlaanderen he;zo intimiteren ze 1 miljoen mensen ergens voor waar was het nu ook weer voor,dat geheugen toch he.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be