![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Zou je gaan kiezen voor de gemeenteraad als het niet verplicht was ? | |||
Ik zou zeker en vast gaan kiezen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 86,36% |
Als ik tijd en goesting zou ik gaan |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,36% |
Ik zou nooit gaan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
Ik kan of mag niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch blijkbaar al één persoon die voor optie 3 gekozen heeft...
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou nooit verzaken aan men democratisch recht. En als ik zie hoe actief en overtuigd de VB kiezers zijn denk ik dat het wishfull thinking is om te denhken dat het Vb stemmen zou verliezen daarmee. Dat gebeurt bij andere rechtsnationale partijen overigens ook niet. Maar ja als we ze maar in de waan kunnne laten zeker. Als uit alle onderzoeken blijkt dat de VB kiezer de meest trouwe en besliste kiezer is dan denk ik dat zij ook graag gaan stemmen en ik denk dat geen enkele andere kiezer dan die van het VB uitkijkt naar de verkiezingsuitslagen. Voor al de SPA zou lijden onder het afschaffen van de stemplicht denk ik. Alhoewel wel in het naddel van het VB is dat ze geen zuil heeft waarmee ze massal kan oproepen om te gaan stemmen. |
|
![]() |