![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De maskers vallen weer af. De partij die zich op het gebied van veiligheid wil profileren zal blijkbaar eerst bij zijn eigen leden moeten beginnen. ![]() Hypocrieten! |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 26 september 2006 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar bon, volgens de Hare Hare van het Belang verdien je per definitie wat toeken op je muil als hun posters aanraakt, want zij hangen er per definitie in hun recht omdat ze het Belang zijn. Maar geen nood, de Belang-plakploeg rukt wel opnieuw uit om opnieuw te gaan plakken: Waar staat die plakzuil ook weer? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon gereageerd, op die eerste post, ik ga daar niet van alles bij verzinnen, zoals jij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Zolang die lul geen burgemeester is, maakt het me niet uit wie er in de coalitie zit (behalve UF en het links kartel, natuurlijk)
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() @Pietje :
Citaat:
![]() |
#30 |
|
![]() Hadden die gasten het recht om zomaar affiches te verwijderen?
Wat betreft de vechtpartij, zoiets is niet goed te praten, wie er ook begon met roepen & tieren, als volwassen mens zou ge daarboven moeten staan (boven't slaan dus ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Bazilfunk orakelde :
Citaat:
Wél : vervang dan blokkië door europa én we richten samen een vliegtuigmaatschappij op; de spanjaarden zullen ons steunen zo we in spanje niet landen. In Senegal alleen wachten al 100.000 klanten op ons. In Marokko ongetwijfeld ook een boel. Waarom in Marokko ? Dat zijn "slimme" mensen. Neem nu die "beroepsdiefstaller" die niet naar zijn cel is teruggekeerd, de heer Azzouzi. Hij verblijft definitief (?) in het terugkeerland; zijn hoogzwangere vrouw blijft natuurlijk in het uitkeringsland. Bazieltje ! Ons fortuin is gemaakt ! Onmiddellijk de heer Van Gaever opbellen. Die zal wel we weten waar we tegen een spotprijs Funkvliegtuigen; paron Junkvliegtuigen kunnen kopen. Ik vermoed dat hij ze zal gaan zoeken bij Aeroflot in Rusland; die vallen al eens; maar in dit geval ...
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() kay-gel stelde de vraag :
Citaat:
Hun praktijkleraar was nog wél jong maar had wel uistekende referenties. Ondermeer : doodslag op bus 23 !
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Als je blijft uitdagen kan je al eens kletsen krijgen. Ge hebt er ook die het blijven zoeken en letterlijk achter een por vragen zodat ze kunnen gaan klagen. Die zuilen in Dilbeek worden al jaar en dag beplakt met vanalles en nog wat, incl. politieke partijen. Niet enkel VB.
Vind de bewering van die ene gast in de krant nogal raar klinken. "Wij waren hun affiches aan het aftrekken om de onze te kunnen plakken." Al wie al eens een papborstel vastgehad heeft weet dat je een affiche gewoon overplakt zonder deze eerst af te scheuren. Ken J. Pison, en je moet al heel ver gaan om die jongen zover te krijgen dat hij zich fysiek begint te verdedigen. Zij waren met 2, Pison was alleen. Het zijn daar trouwens altijd dezelfde linkse flurkjes die er genoegen in scheppen om borden en affiches van het Vlaams Belang te viseren. Gezocht en gevonden. Meer hoef je er niet over te zeggen. |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() De reden waarom in geen politieke ambities heb: zet me welgeteld 1 minuut samen met een individu als Onke links en je krijgt geen politiek maar damescatch. ![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 26 september 2006 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een afwijking van jou, dat immer naast de kwestie antwoorden ?
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |