![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Extreem-rechtse en racistische bijeenkomst ergens in Zuid-Oost-Vlaanderen. ![]() Nog een extreem-rechtse en racistische manifestatie, deze keer te Geraardsbergen. Hier doet zelfs een Duitser mee in de optocht. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 27 september 2006 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In dat geval zijn alle vlaggen ter wereld 'extreem-rechtse' symbolen. ![]() En kruip nu maar terug onder je steen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Wat ik niet begrijp, is dat er mensen zitten te mekkeren 'dat de oude leeuw mooier is'. Vreemd, want het is niet de bedoeling om het klassieke zwart-gele beest door dit akkefietje te vervangen. Het is niet meer dan een logootje, geschikt voor promotionele doeleinden, voor al uw feestjes en partijtjes, voor toeristische folders en wat weet ik nog meer. Persoonlijk vind ik het niet meteen mooi, maar om me daarover nu druk te maken... (Laat staan over het feit dat de tekst er niet in het Bretoens of het Oud-Soemerisch opstaat)
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En deze mislukte uitvergrote postzegel moet Vlaanderen promoten? Waar zijn de emigratiepapieren? Noorwegen wil nog Vlamingen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 september 2006 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik heb geen probleem met dit logo. Want meer dan een logo is het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook de reden dat we in België nog met rood-witte plakken rond rijden ipv zwart op geel zoals in de rest van de Benelux: de Franstalige politici vonden die kleuren te Vlaams, en dus werd weer een Benelux overeenkomst niet uitgevoerd...
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Wanneer een uitspraak zo grotesk is, wordt ze betekenisloos...
![]() |
#32 |
|
![]() Mijn eerste gedacht: duur logo, want bij drukwerk betaal je vaak per kleur...
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() lelijk logo - tis precies een logo van een speelgoedwinkel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, daarvoor hadden de Nederlandse wagens witte letters op een donkerblauwe plaat, en ook de Luxemburgers hadden een ander kleurtje...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Nogal een kinderlijk logo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |