![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Coekie
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, het is de realiteit, natuurlijk is het de realiteit. Dat zeg ik al jaren, en met mij velen in koor: De multi-of interculturele samenleving werkt niet, ze is niet realistisch. Nu nog de progressieve linkse doodgravers overtuigen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 september 2006 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat was het ook voor de familie van een Demoor. Gezien hoe een Feremans en aanhangsels hier op dit forum de man door het slijk hebben getrokken, of moet ik het linken? Waar bleven de rellen? Opnieuw, de rellen duiden alweer aan dat "multicultureel" een zeepbel betreft. Aan de ene kant viert de beschaving hoogtij, in alle gevallen. Aan de andere kant komt meteen het oerinstinct naar boven om oorlogje te spelen, eveneens in alle gevallen. Het is iedere keer zo! Valt het jou dan niet op?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 september 2006 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() BTW. Elke dag sterven er een paar honderd mensen, allemaal zijn ze een groot verlies voor hun naasten. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Rogier : 27 september 2006 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nog heel mild, maar kom, ik ben al blij dat u ook boos bent, ![]() Maar geef, toe, als je de nieuwssites bekijkt, dat het nieuws van de "jongeren" zoveel mogelijk verdrongen wordt, grote foto's van ons lorette en de guy, (begrijpelijk ook ) en de rest zo diep mogelijk weggemoffeld... Het valt mij toch op , in elk geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke rellen moet met keihard politieoptreden uit elkaar geslagen worden. Weeral maar eens op een mieterige manier, gaan staan oproepen, om toch alstublieft geen keet te schoppen, is gewoon misdadig; Telkens maar weer moet de gewone burger letterlijk en figuurlijk op zijn kop laten schijten door dat krapuul. Een molotof binnengooien in een kliniek en de hulpdiensten beletten hun werk te doen, dat doet gewoon de deur toe. Dit zijn geen rellen meer maar gewoon straatterrorisme met de bedoeling van slachtoffers te doen vallen, onschuldige slachtoffers die met heel dat gedoe niks te maken hebben. En een staat met ballen en zelfrespect, reageert op zoiets door eens heel goed duidelijk te maken wie de baas is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in de gevangenis kon er niks met dat stuk uitschot aangevangen worden. Wie weet is die kerel niet gestorven ten gevolgen van de deprivatie van zijn dagelijkse dosis harddrugs. Het zou in alle geval een verklaring zijn voor het feit dat de tot twee keer toe bijgeroepen dokter hem zelfs met 'gewone' kalmeermiddelen niet tot rust kreeg gebracht. Ik zou zeggen: opgeruimd staat netjes. Wie andermans eigendom, en zelfs een ziekenhuis in de fik zet, bewijst alleen maar van hetzelfde, krapuleuze soort te zijn. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 september 2006 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Tiens, ... en is Madame Guenned ook arm in arm gaan rondlopen met de slachtoffers van die branden. Als ze de 'verontruste famillie' kan ontvangen van iemand die keet schopt in een gevangenis, dan kan ze ook de winkeliers ontvangen waarvan hun zaak uitgebrand is...
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 27 september 2006 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van dat soort slachoffers zijn er nog een paar duizenden tekort....
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier nog eens een voorbeeld, hoe onze 'serieuze kranten' het nieuws manipuleren...
zondag 24 september 2006 Bron: BELGA http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF24092006_045 Tien voertuigen branden uit in Schaarbeek BRUSSEL - In Schaarbeek zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag tussen 01.00 en 04.00 uur tien voertuigen door brand beschadigd. Dat werd zondag vernomen van de politie van Brussel-Noord. Een eerste brand in een wagen werd omstreeks 01.00 uur gesignaleerd in de Georges Rodenbachlaan, niet ver van het politiekantoor. In totaal raakten zes autowrakken op de parking van een garage beschadigd door de vlammen. Volgens de brandweer is het niet aangetoond dat die brand het werk was van brandstichters.... Hoe groot is de kans dat 6 wagens terzelfdertijd spontaan in vlammen opgaan?... Zoals gewoonlijk, hebben de allochtonen weer niets gedaan! Natuurlijk niet!... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Meuleman : 27 september 2006 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de sleutels van de brandweer verdwenen terzelfdertijd in de nevelen der onwetendheid, zeker?
Houden ze ons nu echt voor debielen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar wist ge dat nog niet? In dat ziekenhuis lagen drie Vlaams belangers wakker te worden uit hun coma nadat ze ineen waren gevallen door hoge bloeddruk, en het waren ZIJ die een sigaret opstaken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Ik sluit geen enkele doodsoorzaak uit, dus ook geen natuurlijk overlijden, dat moet het gerechtelijk onderzoek maar uitmaken. Wat ik wel met zekerheid weet is dat de betrokkene dood is, ongeacht hoe hij overleden is voor zijn naasten is en blijft het een verlies.
Coekie[/quote] Een groot verlies voor de familie hoeft geen verlies voor de maatschappij te zijn, in tegendeel. Hoe hypocriet is het dan die familie, die minimaal medeverantwoordelijk is, te slijmen en hoeveel zegt een dergelijke houding over de onmacht van een regering in uitbreiding van de minister? Onderschat dat carpule niet , denk je dat ze dat zelf niet aanvoelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Een grote schande, een hoop krapuul (want dat is het) zoekt een excuus om zijn geweldadig gedrag te uiten. Oppakken en opsluiten ermee.
Citaat:
Wel zwak, de pers schrijft wel dat ze een winkel in brand hebben gestoken, auto's vernield en enkele in brand gestoken. Maar als er één auto in brand staat die er misschien los van staat (er staat gewoon dat nog niet werd aangetoond dat...) is het weer hetzelfde liedje.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() De VRT vermeldt burgemeester Thielemans inzake de rellen te Brussel. Deze zouden het werk zijn van een kleine groep criminelen. Ja!...enne… hebben ze die in de cel gezet?
Waar blijft nu het ‘geweten’ van een Verhofstadt dat vindt dat voorstanders van de multicul hiervoor een zware verantwoordelijkheid hebben? Ik heb nog geen krantenkoppen gezien van het soort: “…Marokkaanse of allochtone nazi skinheads veroorzaken rellen te Brussel”. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |