Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2003, 13:15   #21
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Rudy, ik denk eerlijk gezegd dat je als goede Belg je tijd verliest bij het LA.

Een man met jouw intelligentie en zulk een wilskracht hoort niet bij een partie die haaks op je ideeën staat.

Bij ons staat de deur voor jou open. We hebben tenminste toekomst omdat we ons niet in een links of rechts hoekje duwen, maar een open geest aanhouden.
U mag zelfs BUB-ondervoorzitter in Antwerpen worden! Daar is recentelijk een post vrijgekomen naar het schijnt!
Toch niet.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2003, 17:16   #22
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Rudy, ik denk eerlijk gezegd dat je als goede Belg je tijd verliest bij het LA.

Een man met jouw intelligentie en zulk een wilskracht hoort niet bij een partie die haaks op je ideeën staat.

Bij ons staat de deur voor jou open. We hebben tenminste toekomst omdat we ons niet in een links of rechts hoekje duwen, maar een open geest aanhouden.
Hans,

Bedankt voor het aanbod.
I'll keep it in mind.

Anderzijds denk ik persoonlijk dat ik bij het Liberaal Appel nog steeds erg op mijn plaats ben en dat ik er nog goed werk ga kunnen verrichten.
Ik weet niet hoe U het idee hebt opgevat dat het Liberaal Appel geen open geest zou hebben? Wij laten ons ook niet in een links of rechts of ander hoekje duwen.

Ik heb een erg persoonlijke visie over politiek en blijkbaar deelt Ward Beysen die visie.
Alleen merk ik in gesprekken of in zijn boekje dat Ward niet 'Zwart' is, maar eerder realist.
En zo ben ik ook, dus zit ik tot nader order in de, voor mij, juiste partij.

Toch Hans, nogmaals bedankt en wat nu niet is kan later misschien nog komen.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2003, 11:18   #23
El Cid
Gouverneur

El Cid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En uit die partij komt jullie nieuwe Antwerpse ondervoorzitter Peter de Ryck dus, nadat die bij het Vlaams Blok was vertrokken?

Right, als een N-VA'er een hand geeft aan een Blokker sta je hier te springen en te krijsen dat één nazi-front werd gevormd en een kartel op handen is, maar zelf haal je zonder met je ogen te knipperen iemand binnen die uit het Vlaams Blok én het Liberaal Appel komt, partijen die je allebei als anti-Belgisch bestempelde en dies meer!
Doe zo verder!
Zucht... Domme vlaamsnatioalisten
Oud 18 oktober 2003, 11:21   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Citaat:
En uit die partij komt jullie nieuwe Antwerpse ondervoorzitter Peter de Ryck dus, nadat die bij het Vlaams Blok was vertrokken?

Right, als een N-VA'er een hand geeft aan een Blokker sta je hier te springen en te krijsen dat één nazi-front werd gevormd en een kartel op handen is, maar zelf haal je zonder met je ogen te knipperen iemand binnen die uit het Vlaams Blok én het Liberaal Appel komt, partijen die je allebei als anti-Belgisch bestempelde en dies meer!
Doe zo verder!
Zucht... Domme vlaamsnatioalisten
Zorroaster maakt daar een heel goeie opmerking. En als je de Vlaams-Nationalisten toch graag dom wilt noemen, doe dat dan wel zonder schrijffouten. Anders maakt u zich wel vrij belachelijk...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be