![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Hoe was het feestje Reza, nu blijkt dat slechts 10 mensen van die hongerstakers geregulariseerd werden ? (Bron : Terzake van gisteravond)
Begrafenisstemming? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wie is verantwoordelijk voor deze wijziging in voorwaarden voor politiek asiel ? Berust deze verantwoordelijkheid bij "l'Europe" -lees Eurabia- en werd deze wijziging ingevoerd omwille van de "olie" ?... In hoeverre hebben de Belgische politiekers dan nog iets in de pap te brokken en wat denkt u dan van de "vinger in de pap" van de Vlaamse politieke mandatarissen? Geen tegenstanders van de (sjiitische) islam : kan u dit hard maken ? Is de vraag "waarom ze gevlucht zijn uit Iran" dan geen cruciaal punt van het "regularisatie"-dossier ? Wordt dit wel nagegaan door onze bureaucratie van de dienst "Vreemdelingen" ? Of is "religie" geen punt voor eventuele regularisatie ? enz. enz. Eerlijk gezegd (of geschreven) mij dunkt dat u de zaken of het probleem nogal erg simplistisch voorstelt en dat uw aantijging "profiteurs" maar op losse gronden rust...Let wel dat indien het om "politiek" of "religie-" asiel zou gaan er natuurlijk geen sprake kan zijn van "2 maand verlof" naar hun geboorteland !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Titel zegt ook niks over het onderwerp en ik ben echt niet van plan om alle nieuwe onderwerpkes hier te onderzoeken voordat ik iets post. Ik kijk naar de titels en of die iets zeggen over hetgeen ik wil posten. Maar goed, ga ik ni moeilijk om doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Af en toe zit er ook nog een christen tussen, of een Zoroaster. Serieuse mensen die inderdaad hun leven op het spel zetten als ze in de mohammedaanse wereld blijven. Die zouden moeten weten dat ze in de beschaafde wereld welkom zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen willen mensen dat niet geloven en beweren ze dat ze beter weten. Maar dat klopt niet volgens betweters want ze zijn hier toch alleen maar voor een uitkering, niet? ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 29 september 2006 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In één van de klassen waar ik les geef zitten 2 meisjes van Iraanse afkomst. De ouders van het ene meisje zijn protestanten, de ouders van het andere meisje zijn communisten, en atheïsten. Als die mensen zouden willen teruggaan naar hun vaderland/moederland/geboortestreek moeten ze dat dan wel heel stiekem doen. Ze kunnen het zich alleszins niet veroorloven door de eerste de beste herkend te worden, want het risico op arrestatie (en erger) is bijzonder hoog. 2. Ik stel voor dat u enkel voor u zelf spreekt, dan geef ik u zonder aarzelen gelijk. Laatst gewijzigd door djimi : 29 september 2006 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het regulariseren na die hongerstakingen, vooral met de media-aandacht, zijn idd niet de beste optie. Maar wat doe je als mensen het menen met de uitdrukking "tot de dood"? Laten sterven? Media zouden smullen ![]() |
|
![]() |
![]() |