Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 28 september 2006, 17:50   #21
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Pak uw pen maar al mee, Distel....
En normaal trakteert de voorzitter op broodjes, altans toch bij ons.
Oud 28 september 2006, 17:53   #22
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ik wil wel in uw plaats gaan... als ik niets aan de hand heb maar even denken... op verkiezingsavond de verzuurde gezichten van de winnende verliezers niet kunnen zien... neen sorry Distel, ge zult uw kaarten niet aan mij kwijt geraken.

Voor geen geld ter wereld laat ik die verkiezingsprogramma's aan mij voorbijgaan...
Zo denk ik erook over. Alleen maar denken aan die gezichten. Ik wou dat het al zo ver was.
Oud 28 september 2006, 18:11   #23
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Zo denk ik erook over. Alleen maar denken aan die gezichten. Ik wou dat het al zo ver was.

en dan dat gestamel bij de verliezers.

"Jamaar daar in Boeregat achter de kuppe hebben we gewonnen he.... We verliezen niet overal....."
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 28 september 2006, 18:44   #24
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Ne ferme jenever drinken voordat ge aan de slag moet, kan wonderen verrichten!
Reza is offline  
Oud 28 september 2006, 19:08   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Jawel, ik heb prijs. Ik mag gaan meewerken aan het grote particratische circus. Volgens het papieren vonnis dien ik te fungeren als secretaris. Iemand enig idee wat dat inhoudt?
oproepingsbrief en identiteitskaart vragen, deze controleren en zorgen dat ze de stembrief krijgen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 28 september 2006, 22:01   #26
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard

Distel, ik geef je 1 goede raad:
Als men met de computer stemt,
1. EIS een copij van de software die gebruikt wordt op de computers om na te gaan of de software niet werd 'gewijzigd'
2. EIS een afdruk voor elke stem, als controle op de software stemming. Je wil dat men de resultaten van de computer weldegelijk kan verifiëren.

Ik wacht met ongeduld dat ik word opgeroepen. Ik zal het stemhokje waar ik zou moeten werken niet laten openen zolang men aan deze 2 eisen niet heeft voldaan.
oz457 is offline  
Oud 28 september 2006, 22:09   #27
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Gratis drank, gratis koffiekoeken, gratis broodjes....

Distel, nog eens voor alle duidelijkheid en om u het schaamrood op de wangen ten overstaan van uw "onderdanen" te besparen, dat is op kosten van de voorzitter hé !!!!

maar 't is nog altijd beter dan in Dendermonde alhoewel je dan, wie weet, sneller thuis zou kunnen zijn.

Laatst gewijzigd door lantjes : 28 september 2006 om 22:10.
lantjes is offline  
Oud 29 september 2006, 00:27   #28
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

de secretaris controleert de aanstiplijst.
jules is offline  
Oud 29 september 2006, 07:37   #29
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
1. EIS een copij van de software die gebruikt wordt op de computers om na te gaan of de software niet werd 'gewijzigd'
2. EIS een afdruk voor elke stem, als controle op de software stemming. Je wil dat men de resultaten van de computer weldegelijk kan verifiëren.

Ik wacht met ongeduld dat ik word opgeroepen. Ik zal het stemhokje waar ik zou moeten werken niet laten openen zolang men aan deze 2 eisen niet heeft voldaan.
Op zich misschien een bewonderenswaardig idee, maar het resultaat is toch hetzelfde: een bende machtsgeile politici die de resultaten toch naar hun hand zetten.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 29 september 2006, 07:40   #30
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht

Die eisen worden niet gesteld door bijzitters of aangestelden van het kiesbureau, maar wel door de getuigen van de partijen...
De bijzitters en aangestelden worden geacht onpartijdig het ordelijk verloop van de stemming in hun kiesbureau te garanderen en niet de verificatie van de software of de uitgebrachte stemmen na te moeten gaan. Dat is namelijk de job van de partijgetuigen...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 29 september 2006, 11:26   #31
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules Bekijk bericht
de secretaris controleert de aanstiplijst.
Merciekes voor de info.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 29 september 2006, 11:54   #32
benarty
Burger

Standaard

Distel, ik zou gerust in uw plaats willen gaan maar helaas, ik ben blijkbaar staatsgevaarlijk
benarty is offline  
Oud 29 september 2006, 13:42   #33
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benarty Bekijk bericht
Distel, ik zou gerust in uw plaats willen gaan maar helaas, ik ben blijkbaar staatsgevaarlijk

Ben ook nog nooit gevraagd, maar dat is omdat ik intellectueel niet toe in staat ben.
Rogier is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be