![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u schrik voor uw ruiten/auto? | |||
Ja, ik heb schrik |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Nee, de CD&V zit vol nazi's |
![]() ![]() ![]() |
13 | 65,00% |
Nee, ik heb extra ruiten liggen en ben omnium verzekerd |
![]() ![]() ![]() |
5 | 25,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoezo schrik? De VB-ers gooien toch, denk ik, geen ruiten in?
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ----------
en de andere kleurtjes dumpen vrouw en kinderen voor een jongere eega. Wat is erger, een (fictief en op de front van de Morgen weerlegd) pak slaag, of als gezin aan je lot worden overgelaten door een botergeile echtgenoot die maar al te graag een groen blaadje lust ?? At your service |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach de VB'ers wel bokshandschoentjes op hun affiches, straffe taal spreken, veiligheidsadviseurs aannemen die beschuldigd worden van foltering. Maar zelf doen ze nooit een vlieg kwaad hoor. Ocharme, die dutskes toch
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal dan wel de reden zijn waarom de gevangenissen vol met allochtonen zitten.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Wij steunen nazi's maar de moslims he die.... " ![]() Maar ik neem het u niet kwalijk als VB-stemmer. Ik geloof echt dat de meeste VB stemmers nog niet de helft kennen van wat er zich bij het VB afspeelt en welke praktijken zij steunen. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
---- Weet jij dan zo goed wat er achter de coulissen van jouw partij (welke ze ook mogen wezen) gaande is ? Vertel me anders even welk jouw keuze is, dan zal ik je misschien kunnen vertellen vertellen wat schuilgaat in de achterkamertjes van jouw partij. At your service |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
vergeet er niet bij te vertellen dat van die resterende 50% ook zo ongeveer 50% belgen van allochtone origine zitten. Kwestie van de juiste cijfers te geven. At your service |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Oeps, vb idioten. Waar is de naastenliefde onder de "C" van christelijk, of klopt het dat over een aantal jaren terug de cvp van die "C" af wilde kwestie was een een blok aan hun been. U hebt met uw reactie al bewezen wat die "C" nog waard is in jullie programma, daarom op het idee gekomen om imams op de lijst te plaatsen? Mschien met de bedoeling, we bewandelen al de weg van de onverdraagzame, dus kunnen we evengoed de snelweg der onverdraagzame erbij nemen.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Nee klopt, cd&v is wel één van de partijen die door de jaren heen de spoken mee heeft gecrëerd en zeker hun duit in het zakske heeft gedaan om een misgroeide samenleving te crëeren waar ze nu te laf voor zijn om er openlijk voor uit te komen. Datwas de cvp, dat is nu het cd&v.
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Dat wil dus zeggen dat 10% import zorgt dat er 50% bajesvolk is? Juiste cijfers weergeven of cijfers juist weergeven ...
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
---------- Neen, dat wil zeggen dat 10% import (met hoog geboortecijfer en volgmigratie tgv gezinshereniging en uithuwelijkingen) zorgt voor 70 �* 75% gevangenisbezetting. 50% echte allochtonen + 25% belgen van allochtonen origine (kinderen ed). At your service |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Heb je die 'krassen' gezien op die vermeende auto van FDW in Nederland? |
|
![]() |