![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan er wel een paar opnoemen... de geboorte van mijn kinderen, samen kunnen uitslapen, een dagje Ardennen met wat vrienden, genieten van de stilte van Wadi Rum, de eerste blik op Al-Kazneh (Petra), een vroege ochtend in een regenwoud ergens in Thailand, en nog zoveel meer!
Laatst gewijzigd door Djiezes : 30 september 2006 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik heb zoveel slechte momenten gehad in mijn leven dat ik de mooie niet eens kan herinneren.
![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat wordt weer de rechterhand voor u, Mitgard...
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Barbie werd gemazouteerd...
![]()
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() September 2005, de geboorte van mijn kleindochtertje, mijn eerste kleinkind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Het Belgisch Kampioenschap zaalvoetbal in 1992 (denk ik).Twee x gescoord in een heroïsche overwinning in de halve tegen de favoriet en na een dramatische penaltyreeks in de finale de titel binnengehaald.
Weetje:onze doelman toen was Brian Vandenbussche,nu prof in eredivisie in Nederland bij Herenveen en inmiddels Rode Duivel.Ik miste mijn strafschop... ![]() Brian pakte de volgende twee en we namen de beker mee naar huis. Ik heb die trofee later weten te bemachtigen,het clublokaal was inmiddels opgedoekt en hij stond te roesten in een garage... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 2 oktober 2006 om 08:45. |
![]() |
![]() |