Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2006, 17:00   #21
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alfabeta Bekijk bericht
Ik kan Patrick Coeman heel goed begrijpen. Het subjectieve onveiligheidgevoel is voor zijn gezin niet meer vol te houden. Patrick Coeman maakt een onderscheid tussen twee zaken of wil een onderscheid maken. Zowel Patrick Coeman als het VB vragen om een oplossing. Patrick Coeman gaat er van uit dat de gemeenschap mistoestanden ter plaatse moet aanpakken los van de culturele omgeving waar ze ontstaan. Het VB gaat uit van een verband dat er bestaat tussen de culturele omgeving en de mistoestanden. Patrick Coeman zegt: zolang we die mistoestanden niet aanpakken zal dat ten goede komen van het VB. Patrick Coeman wil nu de gebeurtenissen rond zijn gezin gebruiken om de maatschappij aan te sporen om maatregelen te nemen. Uiteindelijk wil hij ook een punt maken door afstand te nemen van al wat mis gaat in de allochtone gemeenschap.
korter gezegd zolang Patrick Coeman geen nadeel heeft van de multicul is het goed voor hem anders....... bleiten
Oud 6 oktober 2006, 17:08   #22
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Ja zeg, Uw deel krijgen van de multiKUL en toch blijven volhouden!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 6 oktober 2006 om 17:13.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 17:33   #23
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ze ZIJN allemaal ook zo niet.
Gij ziet elke marocaan als een tijdbom.
Jij doet of denkt dat iedereen zo is... Hoeveel keer hebben we dat al gelezen? Van zodra een opmerking in die richting gemaakt word is het van datte...
Iedere Duitser was destijds ook geen rabiate nazi, maar...

Laatst gewijzigd door andev : 6 oktober 2006 om 17:35.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 17:40   #24
Jo Creten
Schepen

Standaard

"Vuile Belg, vuile Marokaan"

Meer dan duidelijk dat een andere samenleving dringend nodig is.
Jo Creten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 17:57   #25
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
"Vuile Belg, vuile Marokaan"

Meer dan duidelijk dat een andere samenleving dringend nodig is.
gesplitste ? elk in zijn eigen land ?

Laatst gewijzigd door rookie : 6 oktober 2006 om 17:57.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 18:01   #26
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze ZIJN allemaal ook zo niet.
Gij ziet elke marocaan als een tijdbom.
Ik zie vele Marokkanen als een atoombom; en zoals je weet zijn er niet veel van nodig om alles om zeep te helpen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 02:37   #27
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik zie vele Marokkanen als een atoombom; en zoals je weet zijn er niet veel van nodig om alles om zeep te helpen.
stoer joh.
Oud 10 oktober 2006, 01:48   #28
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
: vuile Belg !
-
België is gewoon een vuil land dus in feite had deze Marokkaan wel wat gelijk.

Als ik van Nederland België inrijdt en ik bemerk de wegen en de verkeersignalisatie dan lijkt het wel of ik Checkpoint Charlie ben voorbij gereden en mij ergens in de D.D.R bevindt.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 10 oktober 2006 om 02:07.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 10:32   #29
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neemt nog altijd niet weg dat we het ons zelf aangedaan hebben. Waar niet alleen wij, maar ook zij moeten voor opdraaien.
??? Ik heb niemand niets aangedaan ...en niemand uitgenodigt om zich in België, in Europa , te komen vestigen, niemand gevraagd om op mij te stemmen, niets...
Wat ik weet is dat ik België 15 jaar lang verlaten heb, en toen ik terugkwam, waren er in één keer tien maal meer vreemdelingen!Waarvan vele Marokkanen inderdaad.Ik heb niks tegen een exotisch nootje, Antwerpen heeft heel zijn geschiedenis door vreemdelingen allerhande aangetrokken, en dat gaf die stad een deel van z'n charme, maar vandaag de dag is er iets anders gaande, het lijkt op een ware volksverhuizing, die stilletjesaan ook gewelddadig word. Dit ontkennen is jezelf en anderen blaaskes wijsmaken.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 10:40   #30
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht
Een eigenschap is kenmerkend voor een groep wanneer die eigenschap in die groep significant méér voorkomt dan in sociologisch vergelijkbare groepen.

Als criminaliteit bij een bepaalde bevolkingsgroep sifgnificant méér voorkomt dan bij gelijk welk andere bevolkingsgroep, dan kun je met recht en reden spreken van een voor die groep specifiek kenmerk dat hara van anderen onderscheidt.

Zeggen dat "niet allem�*�*l" zo zijn, is een open deur intrappen. Het zou maar erg zijn als het wél zo was !

Om een probleem te kunnen aanpakken moet je het eerst identicieren en bij naam (durven) noemen, iets wat onze laffe politici tot op de dag van vandaag amper durven doen.

Het minimaliseren van het probleem of het ongepast relativeren ("ze zijn niet allem�*�*l zo") is in werkelijkheid gericht op het ontkennen van de ernst ervan en hindert de aanpak. Waardoor het probleem alleen maar groter en groter wordt totdat het ofwel niet meer op te lossen is, ofwel enkel nog door draconische maatregelen kan opgelost worden.

Gelukkig zien we heel stilaan een kentering waardoor de zaken bespreekbaar en dus eindelijk ook oplosbaar worden. Die kentering is zonder enige twijfel te danken aan de opeenvolgende electorale successen van het Vlaams Belang.
en het hardnekkig blijven ontkennen van het probleem, is enkel uitstellen tot de aanpak daarvan.Aanpak die op een mooie dag toch noodzakezlijk zal blijken.En hoe langer men wacht, hoe meer ook de onschuldigen onder die bevolkingsgroep mee gaan afzien, en d�*t is niet eerlijk tegenover die mensen.Een goed begin zou zijn dat de geïnteresseerden (de goeden onder hen dus) dit zelf inzien, en eens met een grove borstel voor hun eigen stoep gaan kuisen, inplaats van te wachten tot het te laat is...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 10:46   #31
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Als ik van Nederland België inrijdt en ik bemerk de wegen en de verkeersignalisatie dan lijkt het wel of ik Checkpoint Charlie ben voorbij gereden en mij ergens in de D.D.R bevindt.
Blijf dan maar vooral ginder
Oud 10 oktober 2006, 10:53   #32
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
België is gewoon een vuil land dus in feite had deze Marokkaan wel wat gelijk.

Hey *knip*. Met jullie is het ook niet makkelijk samenleven hoor. Getuige je uitspraak. Waarom zijn de vuile Belgen destijds van Nederland afgescheiden denk je? We hoeven jullie arrogantie en betweterij niet. Kijk in de spiegel en denk aan Pim Fortuyn. Waar is de charme van kraaknette straten en vers geschilderde geveltjes? Alles netjes gereguleerd en iedereen zonder klagen in line. Wij Belgen zien de schoonheid liever elders. Let misschien eens op het eten ipv de weg. Je zou er verstandig aan doen om het op te nemen voor de Belgen ipv de Marokkanen. Jij geeft dat crapuul de kans. En geloof me: in jouw land zeggen ze net hetzelfde: vuile Nederlander.

Geknipt op vraag van geviseerde.

mvg,
Arnold.

Laatst gewijzigd door MARE : 10 oktober 2006 om 11:00.
MARE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 18:30   #33
Sinistra
Banneling

Standaard

Ik heb helaas ook de nationaliteit van dit strontland. Ik en vooral geen "Kééskop" zoals jij het uitdrukte..
Oud 10 oktober 2006, 18:31   #34
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Blijf dan maar vooral ginder
Af en toe rij ik de grens over om jullie wat te pesten...
Oud 10 oktober 2006, 20:06   #35
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Bob : 10 oktober 2006 om 20:08.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 20:06   #36
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Alfabet :
Ik kan Patrick Coeman heel goed begrijpen. Het subjectieve onveiligheidgevoel is voor zijn gezin niet meer vol te houden. Patrick Coeman maakt een onderscheid tussen twee zaken of wil een onderscheid maken. Zowel Patrick Coeman als het VB vragen om een oplossing. Patrick Coeman gaat er van uit dat de gemeenschap mistoestanden ter plaatse moet aanpakken los van de culturele omgeving waar ze ontstaan. Het VB gaat uit van een verband dat er bestaat tussen de culturele omgeving en de mistoestanden. Patrick Coeman zegt: zolang we die mistoestanden niet aanpakken zal dat ten goede komen van het VB. Patrick Coeman wil nu de gebeurtenissen rond zijn gezin gebruiken om de maatschappij aan te sporen om maatregelen te nemen. Uiteindelijk wil hij ook een punt maken door afstand te nemen van al wat mis gaat in de allochtone gemeenschap.
************************************************** **********************************************
Maar mijne kleine teen zegt me toch dat Patrick nog een massa werk zal hebben. Maar kom. Moesten alle blokbestrijders zich bezighouden met de werkelijke problemen, dan is er misschien nog hoop voor de toekomst.

Laatst gewijzigd door Bob : 10 oktober 2006 om 20:09.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 21:21   #37
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb helaas ook de nationaliteit van dit strontland. Ik en vooral geen "Kééskop" zoals jij het uitdrukte..
ze zijn o zo verdraagzaam, die politiek correcten

Laatst gewijzigd door rookie : 10 oktober 2006 om 21:22.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 08:36   #38
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Raf Pittelkow, oud-raadgever van de Deense premier en zijn vrouw, Karen Jespersen, brengen binnenkort een boek uit met de stelling dat het islamisme nu de nieuwe totalitaire bedreiging vormt, na het communisme en het nazisme. Dat vrijheidsbedreigende 'isme' rukt ook op in Europa. Wie dat niet onder ogen wil zien, is een "naïvist", zoals Chamberlain die in 1939 nog dacht dat hij Hitler kon paaien met toegevingen....

Laatst gewijzigd door Neptunus : 12 oktober 2006 om 08:41.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 08:58   #39
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
kent ge andere ??
Yep, ik ken wel enkele Marrocanen waar ik goed mee opschiet, misdadige/criminele/moordende/fundamentalistische Marrocanen ken ik niet, ik associeer me niet met zulk volk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 09:01   #40
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik zie vele katholieken als potentieële fundamentalistische kruistocht organiserende moordende zotten, en we weten allemaal hoe veel doden die veroorzaakten! (/sarcasme)

Enfin soit, de problemen moeten aangepakt worden daar waar ze zijn, en op een goeie manier, de grove borstel tactiek werkt niet in problemen met samenlevingen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be