![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Ja zeg, Uw deel krijgen van de multiKUL en toch blijven volhouden!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 6 oktober 2006 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere Duitser was destijds ook geen rabiate nazi, maar... Laatst gewijzigd door andev : 6 oktober 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() "Vuile Belg, vuile Marokaan"
Meer dan duidelijk dat een andere samenleving dringend nodig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 6 oktober 2006 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() stoer joh.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() België is gewoon een vuil land dus in feite had deze Marokkaan wel wat gelijk.
![]() ![]() ![]() Als ik van Nederland België inrijdt en ik bemerk de wegen en de verkeersignalisatie dan lijkt het wel of ik Checkpoint Charlie ben voorbij gereden en mij ergens in de D.D.R bevindt. Laatst gewijzigd door Sinistra : 10 oktober 2006 om 02:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik weet is dat ik België 15 jaar lang verlaten heb, en toen ik terugkwam, waren er in één keer tien maal meer vreemdelingen!Waarvan vele Marokkanen inderdaad.Ik heb niks tegen een exotisch nootje, Antwerpen heeft heel zijn geschiedenis door vreemdelingen allerhande aangetrokken, en dat gaf die stad een deel van z'n charme, maar vandaag de dag is er iets anders gaande, het lijkt op een ware volksverhuizing, die stilletjesaan ook gewelddadig word. Dit ontkennen is jezelf en anderen blaaskes wijsmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Blijf dan maar vooral ginder
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Geknipt op vraag van geviseerde. mvg, Arnold. Laatst gewijzigd door MARE : 10 oktober 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik heb helaas ook de nationaliteit van dit strontland. Ik en vooral geen "Kééskop" zoals jij het uitdrukte..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 10 oktober 2006 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alfabet :
Ik kan Patrick Coeman heel goed begrijpen. Het subjectieve onveiligheidgevoel is voor zijn gezin niet meer vol te houden. Patrick Coeman maakt een onderscheid tussen twee zaken of wil een onderscheid maken. Zowel Patrick Coeman als het VB vragen om een oplossing. Patrick Coeman gaat er van uit dat de gemeenschap mistoestanden ter plaatse moet aanpakken los van de culturele omgeving waar ze ontstaan. Het VB gaat uit van een verband dat er bestaat tussen de culturele omgeving en de mistoestanden. Patrick Coeman zegt: zolang we die mistoestanden niet aanpakken zal dat ten goede komen van het VB. Patrick Coeman wil nu de gebeurtenissen rond zijn gezin gebruiken om de maatschappij aan te sporen om maatregelen te nemen. Uiteindelijk wil hij ook een punt maken door afstand te nemen van al wat mis gaat in de allochtone gemeenschap. ![]() ************************************************** ********************************************** Maar mijne kleine teen zegt me toch dat Patrick nog een massa werk zal hebben. Maar kom. Moesten alle blokbestrijders zich bezighouden met de werkelijke problemen, dan is er misschien nog hoop voor de toekomst. Laatst gewijzigd door Bob : 10 oktober 2006 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 10 oktober 2006 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Raf Pittelkow, oud-raadgever van de Deense premier en zijn vrouw, Karen Jespersen, brengen binnenkort een boek uit met de stelling dat het islamisme nu de nieuwe totalitaire bedreiging vormt, na het communisme en het nazisme. Dat vrijheidsbedreigende 'isme' rukt ook op in Europa. Wie dat niet onder ogen wil zien, is een "naïvist", zoals Chamberlain die in 1939 nog dacht dat hij Hitler kon paaien met toegevingen....
Laatst gewijzigd door Neptunus : 12 oktober 2006 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep, ik ken wel enkele Marrocanen waar ik goed mee opschiet, misdadige/criminele/moordende/fundamentalistische Marrocanen ken ik niet, ik associeer me niet met zulk volk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enfin soit, de problemen moeten aangepakt worden daar waar ze zijn, en op een goeie manier, de grove borstel tactiek werkt niet in problemen met samenlevingen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |