Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 8 oktober 2006, 21:20   #21
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Hij bevestigde met die reactie in één klap wat de sossen hier al die tijd bij hoog en laag tegenspraken.
De knuffelpolitiek heeft als enig doel : stemmen ronselen.
idd, en laten we nu eens objectief zijn en niet VB gericht denken.

Dergelijke politiek komt het land zeker niet ten goede, best dat gehandicapten niet mogen stemmen of spa,vld,cd&v stopte een potlood tussen hun vingers?!

Ze voeren geen politiek meer in functie v/h land, maar staren zich gewoon blind op VB en willen die kelderen wat dan ook de gevolgen mogen zijn.

Enige winnaar is de langzame maar zekere islamisering.

Laatst gewijzigd door colargo : 8 oktober 2006 om 21:24.
colargo is offline  
Oud 8 oktober 2006, 21:21   #22
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
och ja jij geloof ook in sprookjes zeker. Dat men in de peilingen de spa eventjes 15% zou onderschatten. Dit systeem deugt niet en dat zeg ik al jaar en dag.
Van peilingen? Tuurlijk niet, daar zit altijd 20-30% onbesliste kiezers bij

Of bedoel je computerstemmen? Doe niet achterlijk daar heb je 0.00000 bewijs voor enkel het VB dat achteruit gaat.

Citaat:
En het VB is en blijft globaal gezien de enige winnaar van de verkiezingen.
De winnaar is die die bestuurt, zeg me eens waar het VB zal besturen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 8 oktober 2006, 21:23   #23
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht

Dergelijke politiek komt het land zeker niet ten goede, best dat gehandicapten niet mogen stemmen of spa,vld,cd&v stopte een potlood tussen hun vingers?
Onzin, gehandicapten mogen wel stemmen hoor.

Als over de rest ook onzin: allochtonen stemmen ook VB, migrantenstemrecht gaat over 0.5% van de stemmen, naturalisaties 2 a 3%
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 8 oktober 2006, 21:23   #24
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
best dat gehandicapten niet mogen stemmen
http://www.binnenland.vlaanderen.be/...-stemrecht.htm
StevenNr1 is offline  
Oud 8 oktober 2006, 21:24   #25
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ik ben geen VB-er, maar de waarheid heeft zijn rechten...

Ik heb op Bob Cools ook horen vertellen dat de overwinning er is gekomen dankzij de medewerking van de media, wat trouwens voor velen een publiek geheim is...
Het VB heeft net zoals de rest zijn zitjes op de VRT raad, als voor bepaalde concerten dat waren PRIVE initiatieven, sorry hoor als dat al niet meer mag.

Citaat:
Maar dit is natuurlijk geen bewijs van fraude...
idd

k9 is offline  
Oud 8 oktober 2006, 21:26   #26
lenca
Partijlid

Standaard

Citaat:

Dergelijke politiek komt het land zeker niet ten goede, best dat gehandicapten niet mogen stemmen of spa,vld,cd&v stopte een potlood tussen hun vingers?!

Ze voeren geen politiek meer in functie v/h land, maar staren zich gewoon blind op VB en willen die kelderen wat dan ook de gevolgen mogen zijn.

Enige winnaar is de langzame maar zekere islamisering.
En dat word hier niet begrepen
Oud 8 oktober 2006, 21:26   #27
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Onzin, gehandicapten mogen wel stemmen hoor.

Als over de rest ook onzin: allochtonen stemmen ook VB, migrantenstemrecht gaat over 0.5% van de stemmen, naturalisaties 2 a 3%
ik bedoelde geestelijk gehandicapte natuurlijk.
Niet iemand die lam is he ofzo....

allochtonen stemmen niet VB.

Mathilde en Filip waren bijna de enige europees ogende personen in de rij in lanaken, veel lange baarden met jelabahs!!!zie nieuws.
Ze zeiden duidelijk : het gaat niet over op wie we willen stemmen, maar over tegen welke partij we willen stemmen!!!!!!!!
maw er is geen islamitische partij dan maar tegen VB

Laatst gewijzigd door colargo : 8 oktober 2006 om 21:34.
colargo is offline  
Oud 8 oktober 2006, 22:05   #28
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij zei al lang voor het bekendmaken van de uitslag:" het is toch dankzij de media dat we gaan winnen".

Heeft die oude gek zijn mond voorbij gepraat?

Ik eis verkiezingen op papier. In ALLE Ditricten gaan de stemmen van VLD naar VB. In heel het land is dat zo.
.... behalve.... voor de antwerpse gemeenteraad. Ik denk dat we vandaag het ware gezicht van belgie gezien hebben.
Heeft hiij helemaal niet zo gezegd.
solidarnosc is offline  
Oud 8 oktober 2006, 22:47   #29
Brecht Laitem
Burger

Standaard

Ook Van campenhout kon het niet laten. Hij zei dat gans Vlaanderen en ook de media een terugval van het VB wilden in Antwerpen, en terecht. Laat duidelijk zijn dat dit voor mij niet direct op fraude wijst, maar dat het wel aantoont hoe er aan politiek en mediabeïnvloeding werd gedaan. Dit waren geen eerlijke verkiezingen in Antwerpen. Een openbaar media zoals de VRT MOET onpartijdig zijn. Dit was vandaag en de ganse aanloop naar deze verkiezingen niet het geval (zelf vancampenhout heeft dit nu toe). Dus eigenlijk heeft het Vlaams Belang het zo slecht nog niet gedaan. Zeer licht vooruit in Antwerpen en bijna over gans Vlaanderen een grote vooruitgang. Een prachtig resultaat.
Brecht Laitem is offline  
Oud 9 oktober 2006, 06:57   #30
k9

Standaard

Citaat:
en? Ook doe mogen stemmen hoor, zolang ze niet onder voogdij van iemand staan mag dat.
Citaat:
Onzin, ken je trouwens wel allochtonen? Ik persoonlijk ken er 2 die VB stemmen, 2 2E generatie belgen van turkse origine, waarom? Omdat ze voor vlaanderen zijn
Citaat:
Mathilde en Filip waren bijna de enige europees ogende personen in de rij in lanaken, veel lange baarden met jelabahs!!!zie nieuws.
En? dat zijn belgen en hebben evenveel stemrecht al dewinter himself, en hun stem is evenveel waard, het racistische karakter van het VB komt gewoon weer bovendrijven met deze negatieve uitslag.
Citaat:
Ze zeiden duidelijk : het gaat niet over op wie we willen stemmen, maar over tegen welke partij we willen stemmen!!!!!!!!
[/quote]Weeral en? Ik zie je niet klagen over de vele proteststemmen die het VB krijgt? maar acht ja het VB mag proteststemmen krijgen de andere niet van hypocresie gesproken

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 07:15   #31
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Paars: Colargo
Rood: K9

Citaat:
Citaat:
en? Ook doe mogen stemmen hoor, zolang ze niet onder voogdij van iemand staan mag dat.
Iemand die niet in staat is om realiteit van fictie te onderscheiden door een genetische afwijking of geestelijke zwakheid, ziu niet mogen stemmen.

Citaat:
Citaat:
Onzin, ken je trouwens wel allochtonen? Ik persoonlijk ken er 2 die VB stemmen, 2 2E generatie belgen van turkse origine, waarom? Omdat ze voor vlaanderen zijn
Dat is een verwaarloosbare factor.

Citaat:
Citaat:
En? dat zijn belgen en hebben evenveel stemrecht al dewinter himself, en hun stem is evenveel waard, het racistische karakter van het VB komt gewoon weer bovendrijven met deze negatieve uitslag.
Iemand die snel-belg geworden is of recht heeft op vreemdelingenstemrecht, is geen waardevolle stem. Hun stem is enkel opvulsel voor de progressieve partijen. Men zou minimim 10 jaar in België moeten wonen eer ze een stem krijgen.

Citaat:
Citaat:
Weeral en? Ik zie je niet klagen over de vele proteststemmen die het VB krijgt? maar acht ja het VB mag proteststemmen krijgen de andere niet van hypocresie gesproken
Vlaams Belang heeft zeer weinig proteststemmen, ze hebben het trouwste kiezerscorps.
Vorenus is offline  
Oud 9 oktober 2006, 07:35   #32
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Iemand die niet in staat is om realiteit van fictie te onderscheiden door een genetische afwijking of geestelijke zwakheid, ziu niet mogen stemmen.
Die mogen dat ook niet maatr dit is maar een klein deeltje van de gehandicapten hoor.
Citaat:
Dat is een verwaarloosbare factor.
helemaal niet, ik ken amper antwerpse of vlaamse allochtonen dat ik er wel ken die VB stemmen zegt genoegDe laatste jaren heeft het VB zich zachter opgesteld maar de frustraties van de "nederlaag" kwamen er duidelijk door gevolg weer de harde racistische taal van enkele jaren geleden, ik denk dat die allochtonen zich al bedacht hebben ; en dat op de avond van de verkiezingen zelf way to go VB .
Citaat:
Iemand die snel-belg geworden is of recht heeft op vreemdelingenstemrecht, is geen waardevolle stem. Hun stem is enkel opvulsel voor de progressieve partijen. Men zou minimim 10 jaar in België moeten wonen eer ze een stem krijgen.
ONZIN1Iemand moet minstens 3 jaar in belgie wonen voor hij in aanmerking komt, de procedure duurt 1,5 a 2 jaar en dan zit er nog gemiddeld 2 a 3 jaar tot de volgende verkiezingen dus in totaal is dat 7 a 8jaar dat iemand erover doet voordat hij kan stemmen. Deze naturalisatie word trouwens in meer dan de helft van de gevallen gevallen geweigerd. Pas na 7 jaar woonst=verklaring van nationaliteit ben je redelijk zeker, 7+1+2a3=10 a 11 jaar2 voor de mensen die hier 3 jaar wonen gaat het om 5 a 10 000 per jaar voor HEEL belgie het percentage in antwerpen enkel is dus verwaarloosbaar, maximum enkele 100'en stemmen elke jaar of iets meer dan 1000 voor antwerpen stad.3 er zijn genoeg studies die aantonen dat allochtonen ook rechts stemmen, want jij denkt (zoals zovele VB'ers) dat het enkel gaat om moslims uit turkije of marokko MAAR er zijn oo allochtonen uit oost europa, amerika's en azie daarnaast stemmen zelf allochtonen van marokaanse en turkse afkomst op VB.
Citaat:
Vlaams Belang heeft zeer weinig proteststemmen, ze hebben het trouwste kiezerscorps.
Van proteststemmen idd ja

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:02   #33
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ik heb op Bob Cools ook horen vertellen dat de overwinning er is gekomen dankzij de medewerking van de media, wat trouwens voor velen een publiek geheim is...
Ik heb het ook gehoord. De journaliste voelde zich zelfs verplicht om op te merken "wij zijn neutraal he".

De steun van de media kan echter geen factor zijn. Die steun is er altijd geweest en heeft het Belang nooit belet om te winnen.
Kaal is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:15   #34
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ik heb het ook gehoord. De journaliste voelde zich zelfs verplicht om op te merken "wij zijn neutraal he".

De steun van de media kan echter geen factor zijn. Die steun is er altijd geweest en heeft het Belang nooit belet om te winnen.
Hoe heeft de media dat dan gedaan? En waarom enkel in antwerpen stad en niet ergens anders? Of zend de vrt iets anders uit daar?

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 09:07   #35
cor
Minister

Standaard

""Iemand die niet in staat is om realiteit van fictie te onderscheiden door een genetische afwijking of geestelijke zwakheid, ziu niet mogen stemmen.""

Lap, het vb de helft van zijn stemmen kwijt!
cor is offline  
Oud 9 oktober 2006, 09:14   #36
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
""Iemand die niet in staat is om realiteit van fictie te onderscheiden door een genetische afwijking of geestelijke zwakheid, ziu niet mogen stemmen.""

Lap, het vb de helft van zijn stemmen kwijt!

k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 09:27   #37
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 9 oktober 2006 om 09:29.
La Chunga is offline  
Oud 9 oktober 2006, 09:37   #38
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
, ik heb dat ook gezien, super gewoon. Maar er zijn nog meer indrukwekkendere kiesbureau's die niet in beeld gekomen zijn hoor

Citaat:
idd... Maar je kan niet ontkennen dat de SP-A een objectieve bondgenoot is in Antwerpen. Net zoals de VLD een objectieve bondgenoot is in Mechelen. Verschillende van de moskee's te mechelen (en dan heb ik het over vergunningen) zijn te danken aan Somers. Ongeacht wat ik zou vinden van de overige VLD standpunten, men moet wel gek zijn er tegen te stemmen.
Oud 9 oktober 2006, 09:45   #39
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
VB had voldoende getuigen die je wel zou horen mocht er gefraudeerd worden ...
Er is in Hoboken zwaar gekloot met de stemmen. Zoveel is zeker. Ik kan enkel zeggen dat ze daar ne de eerste tellingen een crisisvergadering hebben gehouden waar de partijgetuigen NIET mochten bij zijn! Daarna werden ALLE badges OPNIEUW door de stemcomputer geduwd!!! M.a.w. er werden wijzigingen aangebracht aan de door de burger uitgebrachte stem! Een getuige van Verdtandig Rechts en vlaams belang stondern er bij en hebben er fotoos van genomen. In het PV verslag stond hier NIETS van in en de 2 partijen VB en verstandig rechts hebben geweigerd het PV te ondertekeken omdat ook de voorzitter weigerde melding te maken van deze onregelmatigheden.

Het kan NIET zijn dat MAGNETISCHE NIET VERSLEUTELDE badges OPNIEUW door een magneetschrijver worden gehaald nadat de burger heeft gekozen

DIT IS EEN VERSLAG VAN EEN GETUIGE

met hun electronisch gesjoemel valt er niet veel meer te controleren me dunkt. Maar opnieuw de magneetkaarten in de computer steken als "hertelling" lijkt me wel zeeeer verdacht.
ilfalco is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:14   #40
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is in Hoboken zwaar gekloot met de stemmen. Zoveel is zeker. Ik kan enkel zeggen dat ze daar ne de eerste tellingen een crisisvergadering hebben gehouden waar de partijgetuigen NIET mochten bij zijn! Daarna werden ALLE badges OPNIEUW door de stemcomputer geduwd!!! M.a.w. er werden wijzigingen aangebracht aan de door de burger uitgebrachte stem! Een getuige van Verdtandig Rechts en vlaams belang stondern er bij en hebben er fotoos van genomen. In het PV verslag stond hier NIETS van in en de 2 partijen VB en verstandig rechts hebben geweigerd het PV te ondertekeken omdat ook de voorzitter weigerde melding te maken van deze onregelmatigheden.

Het kan NIET zijn dat MAGNETISCHE NIET VERSLEUTELDE badges OPNIEUW door een magneetschrijver worden gehaald nadat de burger heeft gekozen

DIT IS EEN VERSLAG VAN EEN GETUIGE

met hun electronisch gesjoemel valt er niet veel meer te controleren me dunkt. Maar opnieuw de magneetkaarten in de computer steken als "hertelling" lijkt me wel zeeeer verdacht.
BRON ?
StevenNr1 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be