![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() De vijvers konden niet verder uit elkaar liggen. VB: tweeverdienersgezinnen uit de voorsteden die vergeten of genegeerd worden door paars (troetelregime voor alles met een bruine of zwarte huidskleur + wat linkse kitsch-projecten). PVDA: alliantie met moslimterrroristen, rood gespuis dat vermoedelijk rechtstreeks uit den bak komt, overjaarse pubers die denken dat dwepen met communistische symboliek kweenioe neig is (zie boven) en dan nog wat agressief kaderpersoneel die in achterkamertjes een "proletarische revolutie" preekt. Doe daarbij dan nog eens pak foert-stemmers. Ik versta echt niet waarom mensen op zulke rode nazi's nog stemmen ano 2006? Al die Lenin en andere achterhaalde symboliek wordt in de landen waar het werd toegepast met plezier in het vuur gesmeten, en wat puberale foertstemmers willen het terug invoeren? Het gaat gewoon in tegen elke vorm van logica.
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ja, zo'n uitvoerig en overtuigend antwoord had ik inderdaad verwacht. Na het gezwaai met de rode vlaggen wordt het plots héél stil als er moet nagedacht worden.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die alliantie was trouwens in 2000, nu toch al 6 jaar geleden. Actualiteit niet gevolgd of gewoon het oude VB-pamfletje vergeten te vervangen? Bent u dan klaar met uw psychotisch geraas? Laatst gewijzigd door Praetorian : 8 oktober 2006 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Dat kan best zijn dat niemand zich daarmee wil identificeren. Dat is een subjectieve houding binnen een objectieve structuur. Ik kan ook best mijzelf voordoen als Pruis op een vuilnisbelt, maar daarom ben ik nog geen Pruis. Tweeverdieners zijn dan ook gewoon een nieuwe evolutie in het arbeidersmilieu, vermits 1 loon meestal niet meer volstaat om te kunnen leven. Daarom ga ik ze niet in een geheel nieuwe categorie dumpen, de koopkracht is uitgehold waardoor de nood naar een werkende vrouw meer voorkomt. Sociale afbraak van een leefwereld kent dan ook geen kleuren, alleen wil het VB de allochtonen gebruiken als nieuw lompenproletariaat om zijn eigen arbeiders een valse superioriteit te geven. Aloud trucje. Ik ontken het toch niet? Ik ben trots om antizionist en anti-imperialist te zijn. Laatst gewijzigd door Praetorian : 8 oktober 2006 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben in antwerpen nog een halve% bijgewonnen,zou het niet eerder patrick Janssens zijn die overal van zijn collega's medebestuurders VLd CD&V en groen de stemmekes is gaan afsnoepen. Het kan gewoon niet anders,gezien hun verlies,en dan maar op hun poten vallen dat ze zo blij zijn dat hun coalitie heeft standgehouden. Over de hele lijn zijn er in Vlaanderen 2 winnaars CD&V en VB. En in Antwerpen wint SP.a.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Niet veralgemenen, hé. Misschien zitten er ook al spionnen bij die toegang hebben over alle gegevens van de bevolking in geval ze ooit aan de macht zouden komen. Op dat gebied zijn ze het best met de Nazi's van 1930 te vergelijken.
|
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als U het heeft over "sociale afbraak", zo is deze nodig om geld te kunnen versluizen naar Uw vreemdelingenleger. Immers, deze mensen brengen geen geld naar de staat maar ontvangen wel gretig en graag veel. Dat krijgen ze want de SPa heeft hun stem nodig om de electorale gaten te dichten. In die zin doet Uw partij alleen maar mee aan deze afbraak door Uw "jungle fever" en obsessie met alles wat zwart ziet. Het zijn als het ware complementaire vaten; je kan niet voor de Belgen een heel systeem op poten zetten én er een heel leger van politieke vluchtenlingen, gezinsherenigers, asielzoekers en andere weet-ik-veel-wattes mee onderhouden. Of je laat ze zoals iedereen meebetalen in de vorm van belastingen of je stuurt ze gewoonweg terug. Maar dit is natuurlijk allemaal slechts een deel van het probleem. Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Als dat uw wederwoord is, dan denk ik dat ik mijn rode boekje nog bij de hand zal houden. Bon, een gehele tekst over die evil allochtonen. Wat heeft dat nu te maken met mijn opmerking dat het een socio-economisch feit is dat het lompenproletariaat nu eenmaal opvallend veel allochtonen in zijn rangen telt? U bevestigt juist mijn these over "schoppen naar onder". Of de academici Zizek, Chomski, Harvey, Arrighi etc... Hebt u nog van die generaliserende dooddoeners, of laten we het hierbij houden? |
|
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Toch goed bezig, Inge!
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag uzelf maar eens af of Patrick Janssens nu nog zo goed zal liggen bij VLD en Groen,dit is puur kiezersbedrog,het feit van het cordon sanitaire daar nog te buiten gelaten.
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() VLD zal zich dan ook niet koest houden. Die gaan zich lekker afzetten tegen SPA, dat gaat vuurwerk geven...
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Haha,gaat den Spa dan regeren met het VB?
Of gaan ze zich toch maar houden aan hun afspraken met de vld de cd&v,en groen maar afvoeren omdat de vld dat zo graag heeft ? Hij moet oppassen dat hij ze niet te veel afpakt buiten stemmen natuurlijk of zijn coalitie zou wel eens op niks kunnen uitdraaien,stel maar eens dat de vld zou afhaken!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 9 oktober 2006 om 01:17. |
![]() |