![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Bhairav, ben jij een vrouwenexpert??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, dat is gewoon een feit.
De man is gemaakt, oorspronkelijk dan, op buiten de maatschappij te leven: jacht en oorlog en van die stoten. Maar als de man in de samenleving kwam, die vrouwelijk is, dan vervrouwelijkte de man. Sommige mannen zijn nog niet geintegreerd blijkbaar en worden idiote domme macho's die hun vrouwen slagen etc... Maar zelfs die macho's zijn vrouwelijker dan dat ze zelf beseffen. Gel in het haar, gouwe kettingskes, zelfs een stom costuum dienden oorspronkelijk om zich te vervrouwelijken. De norm van vandaag beschouwd die dingen als mannelijk maar iemand die een costuum draagt, begint zich VROUWELIJKER te gedragen. Zonder dat ze dat beseffen. Zo zijn er nog dingen die wij als mannelijk zien, maar eigenlijk dingen zijn om de man aan banden te leggen in een vrouwenmaatschappij. Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 augustus 2007 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik zou toch precies de flair niet al te letterlijk nemen.
Wat gij? Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 augustus 2007 om 06:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Niks flair. Pure wetenschap.
Waarom hecht ge der ni veel geloof aan? Is dat een aanval op uw mannelijkheid? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wie zegt dat ik een man ben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Dat dunkte mij.
Waarom gelooft ge er dan niks van? Geef toe dat een man in costuum zich verwijfd gedraagt. Een viking ofzo, DAT is nu eens een echte man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Veels te veel wijven op den aardbol TIJD voor oorlog ...natuurlijke rampen enz....dit omdat mannen OOK overal worden uitgesloten zoals VELE vrouwen .
Sorry ...1 man sprak & dat is DE waarheid in VELE landen over den aardbol ....is dus niet DE schuld van een staat/ land / een groep mannen of vrouwen neen is gewoon de natuur en zijn natuurlijke sellectie's . Hopenlijk lopen der binnen 100 jaar niet veel meer mensen hier rond ...of op andere planeten dit hoop ik uit het diepste stuk van men hartje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Mijn westerse mening is simpel
![]() Die bestaat ni zen uitgestorven soort on het worden enkel wijven en venten bestaat want die leven voor zichzelf en haasten zichzelf voorbij als ook een ander(e). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Duncan, der bestaat zoiets als ne knop 'Bewerk'. Daarmee kunt ge uw bericht bewerken. Het zou je toestaan je zever te bundelen in één bericht. Maar een tip hoor.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 4 augustus 2007 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ach wel nee als men reageert dan heeft men het al gelezen zou men kunnen stellen
![]() Maar of men met men zever tevreden is ; das een andere zaak weliswaar . |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat is er mis met de vervrouwelijking van de man?Ik bedoel daar niet mee als -verwijft- maar als "niet-macho"en/of paternalist!Een kwestie van evolutie naar een gebalanceerd humaniteit ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De loonkloof tussen mannen en vrouwen moet sterk worden genuanceerd. Indien de sector van de seksuele dienstverlening in rekening zou worden gebracht zou de loonkloof een heel stuk kleiner zijn dan deze die blijkt uit de officiële statistieken. Meisjes die rijk willen worden hebben daar zonder enig probleem de mogelijkheid toe via heteroseksuele dienstverlening. Als ik een meisje zou zijn zou ik mij bezig houden met heteroseksuele dienstverlening. Ik ben werkelijk jaloers op die meisjes die op een dergelijke manier makkelijk veel geld kunnen verdienen. Een professioneel meisje kan makkelijk 10.000 euro of meer per maand verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ja maar de mensen zijn gewoon langzamerhand androgyn aan het worden. Niks mis mee: het is momenteel een feit en op dat gebied lukt het aardig. Maar niks is zo grappig als macho's die dat allemaal ontkennen. Vaak bijzonder referentiekadergewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wie heeft er die draad nu weer opgerakeld?
Ah ja. Die... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Dit soort onderzoeken is allemaal bullshit. De vrouwen in mijn sector verdienen evenveel als de mannen, maar er werken nu eenmaal minder vrouwen in de IT.
Ze hebben meestal jobs die zowiezo minder verdienen, is dat dan de schuld van de stoute mannen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1.Ongelijke verloning als gevolg van verschillend geplande loopbaan=mensonterende discriminatie, te vergelijken met onderdrukking, fysiek geweld zoals besnijdenis enz.; u vergelijkt appelen met peren en deze discussie is het eigenlijk niet waard om gevoerd te worden.
2.Wie zegt dat de vrouwen ook niet aan die rollenpatronen vasthouden (ik verwacht hier de gebruikelijke persoonlijke aanvallen omdat ik een man ben en mijn vrouw zus en zo maar antwoord eens eerlijk op mijn vraag)?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |