Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2006, 11:40   #21
pauwels william
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Dit is een terechte opmerking: De regering moet regeren, en zich niet bezig houden met de opositie te analyseren, doet zij dat misschien???

Maar ik ben geen lid van de regering. Ik ben bezig met de politiek vanuit de zijlijn. Dat is ook belangrijk: het politieke debat over de regering, over de eigen partij en over de andere partijen voeren is de core bussines van elke democraat. Mag ik even aub ?
Van al wat ik van u al gelezen heb, schil jij wel niet veel met de werkwijze van het VB. Zij richten zich op de allechtonen, jij op de VB kiezers.Zij zeggen dat er heel veel problemen zijn met allochtonen, jij zegt dat er helemaal geen problemen zijn.De manier waarop het VB het wil oplossen is verkeerd en zal nooit verwezelijkbaar zijn,ook al zouden ze aan de macht zijn.Maar ontkennen en niets doen is ook verkeerd.Vele spiegelen zich aan wat in antwerpen gebeurd/leeft. Dit brengt met zich mee dat in de randgemeentes het VB sterk stijgt.In plaats van al uw energie in uw frustraties tegenover het VB te steken, kan je deze beter gebruiken om positieve voorstellen te formuleren om de samenlevingsproblemen op te lossen, je weet maar nooit dat er een politieker meekijkt en één van je voorstellen ziet zitten.
pauwels william is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 12:59   #22
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Deze vraag is belangrijk: blijven de democratische, en vooral de linkse partijen zwijgen over de schijn-argumenten (zeg maar leugens), het emo-trippen, het vervalsen van cijfers en redeneringen door het VB?Moeten ze dat blijven doen?Zijn de linkse kiezers het daar mee eens?Een dispuut dat dikwijls leeft onder linkse mensen, die vinden dat hun partijen ten onrechte hun mond houden.Wat is jouw mening hierover, als links geëngageerd stemmer?Moeten ook de gevechten onderling ter linkerzijde niet even wijken voor een gezamelijke inzet tegen de liegebeesten?Jouw opinie: heeeel graag!
*kwijl* *zever* Steek ze allemaal in het gevang. En in werkkampen. En fusilleer hun kiezers!!! *kwijl*

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 20:57   #23
Dude
Vreemdeling

Standaard

Als ik dat hier lees wil ik zelf nog de moeite niet doen om alles te lezen.Die linksen laten echt hun beste kant zien de laatste dagen.

Als wat eruit komt is,jah wij hebben de rechtsen verslagen,we moeten ze nog meer straffen,monddood maken want wij zijn democratisch en zij niet.

Wij hebben gelijk en moeten hun houvast in de politiek verwijderen op een agresieve mannier want wij zijn democratisch en goed van hart,zij zijn maar racist en hun stem is nutteloos,verloren,bange Vlamingen die aleen maar zagen maar zij moeten zwijgen want wij hebben gelijk.

Das zowat de gemiddelde praat van ne linkse.

Laatst gewijzigd door Dude : 13 oktober 2006 om 20:57.
Dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 09:01   #24
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
Als ik dat hier lees wil ik zelf nog de moeite niet doen om alles te lezen.Die linksen laten echt hun beste kant zien de laatste dagen.

Als wat eruit komt is,jah wij hebben de rechtsen verslagen,we moeten ze nog meer straffen,monddood maken want wij zijn democratisch en zij niet.

Wij hebben gelijk en moeten hun houvast in de politiek verwijderen op een agresieve mannier want wij zijn democratisch en goed van hart,zij zijn maar racist en hun stem is nutteloos,verloren,bange Vlamingen die aleen maar zagen maar zij moeten zwijgen want wij hebben gelijk.

Das zowat de gemiddelde praat van ne linkse.
Je leest iets wat er niet staat: monddood maken van rechts?
Waarom geven we hen subsidies?
Waarom laten we hen uitlullen overal: Parlementen, gemeenteraden, provinciebesturen en in alle commissies waar ze zonder te moeten werken voor betaald worden, zelf als ze nooit afkomen?

Het is tijd om hen van antwoord te dienen. Om hen niet langer meer te laten zeveren en te doen "och, het zijn pummels en kinders, laat ze maar zeggen"

Blijkbaar blijft de bevolking de platte demagogische prietpraat slikken, en blijken de volksmisleiders véél te véél stemmen te halen.
Ze blijven oproepen, en het lukt, om stokken in de wielen te steken en ons land steeds onbestuurbaarder te maken teneinde als strontvliegen te profiteren van de choas die ze zelf willen aanrichten, de toenemende mate van onbestuurbaarheid van onze steden te willen gebruiken om de ontevredenheid te vergroten, niet gebruik te maken van hune vele kiezers om ons land beter te besturen. Zij hebben een cordon opgericht rond zichzelf: een cordon van onverdraagzaamheid en moedwilligheid.

De tijd van ontkenning, van negeren, van het niet onderkennen van Vlaanderens grootste probleeml: een te hoog gehalte aan fascistoïde nonsens is voorbij. Er dient te worden geriposteerd. Met duidelijke analyses, met duidelijke cijfers, met veel enthousiasme op de meesters van de sales talk en de leugenbarak. Hierdoor dienen we niet hun mond te snoeren: dat is onzin, het gebeurde niet en zal niet gebeuren: ze leveren immers het materiaal om hun dwaasheid aan te tonen en te ontmijnen zelf!

Dit is wat veel lnkse kiezers willen. En wedden, wanneer rechts plots om zijn oren krijgt en onder zijn kloten, dat ze zich in verontwaardigd stilzwijgen zullen hullen

Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 oktober 2006 om 09:08.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be