![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Het uitvallen van Dedecker zal er ook voor zorgen dat de verderfelijke paarse coalitie steeds moeilijker wordt in 2007. Laat ons hopen, want paars was de slechtste bewind uit de geschiedenis van onze streken, en ik heb het niet alleen over de Belgische geschiedenis maar ook daarvoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja Dedecker buitenpieren is natuurlijk gemakkelijker, en wie weet, ook niet op aangeven van Vandela gebeurd, zo in den trant van, ge moogt meespelen in Oostende, maar dan moet die pain in the but er wel uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij had als lijstduwer nochtans meer voorkeurstemmen dan lijsttrekker Bart Tommelein... De vraag is dus eerder: zou de VLD het in Oostende zonder Dedecker dan zoveel beter hebben gedaan?
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandelanotte was de voorbije dagen inderdaad heel duidelijk over wat met Dedecker mocht gebeuren, wat hem betreft.
![]() |
#28 |
|
![]() In de VLD zijn ze wel heel verdraagzaam .... het zal de goede invloed zijn geweest van de 01.10 concerten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant vind ik jmdd een gevaarlijke medestander...de pers is al twintig jaar "met alle middelen" bezig met het opblazen en mythologiseren van elke dissonantie binnen het VB. Haalt men met hem geen trojaans paard binnen? Nog iets: Is Vlott het breekijzer waarmee het VB zich een weg binnen de zieltogende VLD aan het werken is? De voorkeurstemmen van Coveliers laten alleszins het beste verhopen...
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() dat weet ik niet, ik denk dat ze bij de VLD, puur naar de resultaten gekeken hebben. Zonder rekening te houden met de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Mag ik hun dan het tweede rechtstreekse slachtoffer van het CS noemen?
Dit geeft te denken...
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet inderdaad ook niet of het wel een goed idee, is JM te recycleren, ... Laat hem maar gewoon wat in het rond schoppende BV spelen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel gemeentekes waar CD&v of VLD een coalitie zouden kunnen vormen met het belang om niet met die verspillende sossen te moeten samengaan, maar niet mogen van hun Partij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo?
Coveliers haalt de derde plaats met de voorkeurstemmen in Antwerpen, voor Van Campenhout en voor Heylen : 1 PJ / 2 FDW / 3 HC. Ik zou het moeten opzoeken of het er niet meer zijn, maar weet in elk geval van één gemeenteraadslid (buiten Hugo) dat verkozen werd. Ook in de randgemeenten werden Vlott gemeenteraadsleden verkozen. Dus wat bedoel je met "het gaat niet zo vlot"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is prachtig nieuws. Ik hoop dat hij nu VLOTT gaat vervoegen. Ik hoop trouwens ook dat in mei 2007 VLOTT en Vlaams Belang apart naar de kiezer gaan.
De VLD stoot nu heel zijn rechterzijde af. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik denk dat ze samen zullen moeten gaan. 5 % lijkt mij wat veel om ineens te halen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |