Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2003, 20:57   #21
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Collegae wijzen mij op het feit dat inhoudelijke materie geen conditio sine qua non hoeft te zijn voor substantieel interesse mits kwantitatieve èn kwalitatieve propagandamiddelen genaamd marketing tot voorname utiliteit worden gebacht.
Een boeiend argumentarium, al signifieert zulks wel dat de departementele monetaire besteding binnen het kwartaal op exponentiële wijze nieuwe altitudes zullen treffen, zodat een vernieuwde analyse van de budgettaire capaciteiten prioritair wordt in de ondernemingscyclus.
Om de debatten terug naar subject-gerelieerde materies te leiden kan ik u gewoon volledige feitelijke correctheid geven zonder evenwel negligentief te relateren dat zulks een de facto realiteit is in de hedendaagse economische initiatieven, ongeacht de commerciële grafieken.
Non-valeur!

Psycholinguïstiek zou de Zymurgie van uw brein ten goede komen!
Van uit mijn oogprothese is de complexiteit aangaande promotionele middelen in het stimuleringsgebied non-descript!
De Flair is een non-paper, met nominalistisch intellectualisme, en kan als dusdanig de subtiele geostatica tussen man en vrouw niet ontvankelijk verklaren.
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2003, 22:50   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Non-valeur!

Van uit mijn oogprothese is de complexiteit aangaande promotionele middelen in het stimuleringsgebied non-descript!
De Flair is een non-paper, met nominalistisch intellectualisme, en kan als dusdanig de subtiele geostatica tussen man en vrouw niet ontvankelijk verklaren.
Akkoord, maar daarom dien ik mij nog niet te distantiëren van de necessiteit om qua liquide middelen en bedrijfssaldo een tendens te stimuleren in de richting van een positieve balans, of toch zeker een non-perte van het aquisitie-altemet. Zeker gezien de structurele augmentatie van het huidige economisch deficit dringt een graduele minisatie van deze gesteldheid zich op.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2003, 23:07   #23
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Non-valeur!

Akkoord, maar daarom dien ik mij nog niet te distantiëren van de necessiteit om qua liquide middelen en bedrijfssaldo een tendens te stimuleren in de richting van een positieve balans, of toch zeker een non-perte van het aquisitie-altemet. Zeker gezien de structurele augmentatie van het huidige economisch deficit dringt een graduele minisatie van deze gesteldheid zich op.
Excuses, beste Distel. Mag ik u erop wijzen dat het huidig economisch deficit in generlei kan worden geassocieerd met de causale argumentaria betreffende progressieve tendenzen balansgewijs. Bovendien zijn de bewuste en vermelde grafici naar evenredigheid omgekeerd.

Waarde conforumater, bent u den orgaan welke de unieke linguiale capabiliteit des humane wezen mogelijk maakt zoek geraakt?
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2003, 23:00   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Excuses, beste Distel. Mag ik u erop wijzen dat het huidig economisch deficit in generlei kan worden geassocieerd met de causale argumentaria betreffende progressieve tendenzen balansgewijs. Bovendien zijn de bewuste en vermelde grafici naar evenredigheid omgekeerd.

Waarde conforumater, bent u den orgaan welke de unieke linguiale capabiliteit des humane wezen mogelijk maakt zoek geraakt?
Poneert u bij deze dan stellingsgewijs dat voornoemde roerende middelen niet binnen een verkorte cyclus van de nodige herbronning moet worden gespijsd? Een vertwijfelde constellatie, omtogen door een zekere kwantiteit van obscurisme benevelt mijn gedachtenvliet. Een drang naar gerelateerde explicatie verheft zich.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2003, 23:22   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Poneert u bij deze dan stellingsgewijs dat voornoemde roerende middelen niet binnen een verkorte cyclus van de nodige herbronning moet worden gespijsd? Een vertwijfelde constellatie, omtogen door een zekere kwantiteit van obscurisme benevelt mijn gedachtenvliet. Een drang naar gerelateerde explicatie verheft zich.
Zo blijkt inderdaad, daar een verwacht begrip lijkt voor het minst op absentie te stevenen. Mijn diepgaande reflectiviteit geeft op dat punt geen soelaas en transponeert mijn gedachte in een ongekend doch reële vertwijfeling met betrekking tot de wederzijdse absorptiële inname onzer respectieve argumentaria.

Om die beredeneerde en logisch gededuceerde conclusie lijkt het mij een evidentiële stap om in duidelijke nominale voorstellingen gesteund door een loepzuivere onderbouw de totaliteit van het relaas te reconstrueren.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2003, 23:24   #26
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Hey jongens, jullie mogen zo niet met Superstaaf lachen!
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2003, 19:25   #27
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Hey jongens, jullie mogen zo niet met Superstaaf lachen!
U moet dat lachen met Superstaaf benaderen in de tegenovergestelde veronderstelling van een zeker universeel vermogen (of criteria) dat nadrukkelijk aanwezig is in de algemene vorm van rationalisme dat ieder normaal mens bevat.
Het bestaan van zo’n universele rede wordt dikwijls eenvoudig aangenomen: de discussie draait meestal om concurrerende aanspraken van dit vermogen en zijn mededingers. Dit gaat blijkbaar óók voor u niet op.

Deze zijsprong echter, neemt niet weg dat de Flair zijn criteria voor succes (en mislukken!) bestáán. De criteria voor de verschillende terreinen kunnen echter niet ondergebracht worden onder een of andere kop, of kunnen worden samengevat onder één noemer of principe dan wel kunnen voldoen aan een gemeenschappelijke test of toetssteen!
Het is dan ook aan ons mannen om gezag versus rede te bewerkstelligen. Deze instelling moet de grootste bekendheid genieten bij het lekenpubliek!

Of doede gij graag den afwas misschien?
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be