![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je dan bedenkt dat er reeds meerdere juweliers vrij gesproken zijn na het doden van een medemens. Dat deze personen zelfs felicitaties kregen voor hun daad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goede zaak! die gasten verdienen een medialle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Is ook pedofiel – kindermisbruiker Vervloesem Marcel in gevaar?
Citaat site werkgroep morkhoven De kans is nu groot dat ook andere slachtoffers van pedofielen zich door deze rechtszaak nu persoonlijk gaan wreken. Ook mensen zoals de Morkhoven-activist Marcel Vervloesem die jarenlang ten onrechte !!!!!!! van pedofilie werden beschuldigd, lopen gevaar. Het gevaar dat er vandaag één of andere gestoorde denkt dat hij het huis van Marcel Vervloesem mag in brand steken en hem zelfs mag vermoorden omdat hij dan toch door de rechter zal worden vrijgesproken als hij het goed aan boord weet te leggen, wordt dus met de dag groter. Zoals gezegd, kreeg ik vandaag het zoveelste emailtje van één of andere krankzinnige die Marcel Vervloesem en de Werkgroep Morkhoven al verschillende keren heeft ( bedreigd )!!!!. Onder de foto van Marcel Vervloesem stond het artikel van De Standaard over de vrij te laten moordenaar van de pedofiel. Boven dit artikel stond in grote, zwarte letters: 'Vrijspraak gevraagd voor doder pedofiel'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie de zaak van de Heikruismoord gevolgd heeft, weet dat het hier om een eerder uitzonderlijk verhaal gaat, waarbij justitie enorm geblunderd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal geen vrijspraak komen, kan niet.
Lichte straf of zo dat wel, iets voorwaardelijk. Ik durf er geld op inzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen ze die figuur hier weer eens uitschaatsen??? Het is tenslotte niet moeilijker dan een triple salto... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had de jongen zijn verkrachter gedood tijdens de verkrachting was hij ook vrijgesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() is dit te bestempelen als "uitgestelde zelfverdediging"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Het is vrijspraak geworden voor beiden !
Zojuist gelezen op teletekst één , zal wel kloppen zeker . |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Wouw, dat is goed nieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() prachtig! er bestaan toch nog rechtvaardige rechters in dit land!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een verkrachting kan het leven van een kind verwoesten, zelfs met een goede begeleiding achteraf. Als de dader vrij blijft rond lopen en het kind wordt niet geholpen, dan is verwerking quasi onmogelijk. Iemand doden is inderdaad fout (net als iemand verkrachten), maar in dit geval kan ik zeker begrip op brengen voor de man die - nu hij volwassen is en zich dus wel kan verweren - zijn verkrachter vermoord. De jongen is al zijn hele leven gestraft, en leeft door die verkrachting al jaren in een mentale gevangenis, dus zijn er zeker verzachtende omstandigheden waarmee rekening moet worden gehouden: een veroordeling voor moord, maar omwille van de verzachtende omstandigheden zou een voorwaardelijke straf volstaan.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Hoe verwerpelijk ik pedofielen ook vind, ik vind ook dat men geen vrijspraak had mogen geven.
Ik zou ze wel schuldig bevonden hebben of de aanklacht laten wijzigen en ze dan vrijspreken wegens verzachtende omstandigheden. Maar gewoon vrijspraak voor moord.... neen dat is voor mij een brug te ver. De boodschap zou moeten gegeven worden van : moorden mag niet, maar we willen jullie gezien de omstandigheden een milde straf geven. Eventueel de tijd dat ze in voorhechtenis gezeten hebben of zo. Maar ja ik zat niet in de jury... |
![]() |
![]() |