Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Is de VRT politiek neutraal?
Ja, de VRT is in de mate van het mogelijke neutraal. 15 20,27%
Neen, het zijn allemaal rood-groene rakkers. 59 79,73%
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2003, 14:45   #21
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Ik heb les gehad van journalisten tijdens mijn studies communicatiewetenschappen. Ze hebben klaar en duidelijk in de klas gezegd dat ze als een sluis werken, de zogenaamde "gatekeepers". Zij bepalen wat u zult horen en zien en niemand anders, en zelfs wat u zult denken van bepaalde nieuwsfeiten. Dat geeft hen dus de macht om de nodige "duiding" te geven. Een van die journalisten zei botweg in de klas dat die duiding nodig was om het facsistische gevaar te weren en om bepaalde partijen en/of regeringen te verdedigen. Linkse rebellen werden door hen steevast "guerillastrijders" genoemd, rechtse rebellen werden altijd als "terroristen" aangebracht, omdat deze journalisten zelf heel goed weten hoe je een bepaalde nuance kunt leggen op een vooroordeel. De fameuze "duiding" van de VRT is ons alom gekend. En zelfs de VTM heeft die wel hoor. Ik vertrouw geen enkele journalist.
Daarom kijk ik graag naar beide nieuwsuitzendingen: eerst VTM om 7 uur en daarna Canvas om 8 uur. Om een zo volledige mogelijk beeld te hebben van de gebeurtenissen.
Oud 27 oktober 2003, 14:50   #22
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Dat de vrt rood-groen is, is wel overduidelijk.
Als je bekijkt hoeveel aandacht er gaat naar agalev, het partijtje is zo goed als dood.
Aan de VU is indertijd ook zeer veel aandacht besteed hoor.

Vraag: is VTM dan beter? Zijn zij politiek neutraler?
Zeker, kijk maar bijvoorbeeld eens naar het debat over migrantenstemrecht. Als dat je niet opvalt, kunt u beter eens beroep doen op de hersenchirurgie.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 14:59   #23
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Dat de vrt rood-groen is, is wel overduidelijk.
Als je bekijkt hoeveel aandacht er gaat naar agalev, het partijtje is zo goed als dood.
Aan de VU is indertijd ook zeer veel aandacht besteed hoor.

Vraag: is VTM dan beter? Zijn zij politiek neutraler?
Zeker, kijk maar bijvoorbeeld eens naar het debat over migrantenstemrecht. Als dat je niet opvalt, kunt u beter eens beroep doen op de hersenchirurgie.
Gisteren dat was een superdebat, 1 contra en 3 pro vragen. Super professioneel.

Na de stemming op TV kwamen ze op 66% tegen. Ik vond het prachtig toen Covelliers zij, net het percentage van binnen de SPA.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 15:02   #24
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Het beste bewijs hiervoor was het interview in Nachtwacht met de communistische terrorist Pierre Carette van het CCC en het belachelijk maken van Martens, door Leyers.

Hoe kan de vrt iemand die doden op zijn geweten heeft, en nog steeds achter diezelfde strijd staat, op het beeldscherm zijn belachelijke 18de eeuwse zever laten vertellen?

De CCC stelde de strategie van de "langdurige revolutionaire oorlog voor". De eerste fase daarvan werd in de praktijk gebracht: die van de gewapende propaganda.

En er nog steeds achter staat???

http://www.secoursrouge.org/secoursrouge/humo.htm
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 15:15   #25
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Ik ben van mening dat wat ik zie op de VRT redelijk objectief is.

Het is mogelijk dat op de nieuwsredactie de meerderheid rood-gezind is
maar als kijker merk je dat naar mijn idee niet echt.
Ik heb in de 7de dag, het Nieuws, ter zake ook rechtse politici aan het woord gehoord en gezien. Phillipe de Winter en Gerolf Annemans zijn verschenen in Bracke en Crabbé. Waar of niet?

Het is natuurlijk wel zo dat de Vlaams Blok personalia minder op tv verschijnen dan leden van de regeringspartijen maar dat is toch maar normaal? De CD&V komt ook minder aan bod nu die in de oppositie zit. Wie heeft er Inge Vervotte nog gezien/gehoord na 18 Mei?

De Blokkers voelen zich blijkbaar per definitie benadeeld omdat hun partij doorgaans vrij kritisch wordt aangepakt.
Dit is echter maar normaal naar mijn opinie. Niet omdat het blok rechts is ofzo maar omdat het tot op dit punt enkel aan AFBRAAKPOLITIEK gedaan heeft. Elke partij die zich zo gedraagt verdient deze behandeling. Heeft niks te maken met Links/Rechts tegenstellingen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 15:17   #26
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

12 sec. of numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Hoe kan de vrt iemand die doden op zijn geweten heeft, en nog steeds achter diezelfde strijd staat, op het beeldscherm zijn belachelijke 18de eeuwse zever laten vertellen?
...en zich compleet belachelijk laten maken en afgemaakt worden in een debat? Waar klaagt u over? Niemand nam Carette serieus.
Oud 27 oktober 2003, 15:20   #27
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:
...en zich compleet belachelijk laten maken en afgemaakt worden in een debat? Waar klaagt u over? Niemand nam Carette serieus.
En dat noemt u ernstige journalistiek, Onzinnige gesprekken voeren.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 16:12   #28
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:
En dat noemt u ernstige journalistiek, Onzinnige gesprekken voeren.
Dat Carette in dat debat niet sterk uit de hoek kwam, is zeker waar. Maar dat maakt het debat uiteraard niet onzinnig. De CCC heeft (willen of niet)een aanzienlijke een zeer belangrijke rol gespeeld in ons land. Daarom was Carette een relevante figuur om te interviewen.

Interessant ook om Uw impliciete gedachten eruit te halen:
1.U gaat er eigenlijk vanuit dat Martens wou meewerken aan linkse propaganda.
2. U denkt dat de VRT direct iedereen extreem-links wil maken, en niet links. Geen wolf-in-schapenvacht (zoals het Blok), maar direct the real stuff.
3. De VRT steunt terrorisme.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 16:14   #29
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Excuseer? Voor zover ik weet heeft het Vlaams Blok hier nog geen aanslagen gepleegd of onschuldige brandweermensen vermoord, die partij vertegenwoordigt - spijtig genoeg - 15% van de Vlamingen, en die wordt dan geweerd uit de programma's. Een minuscuul groepje dat bloed aan zijn handen heeft en eigenlijk bijna niemand vertegenwoordigd wordt uitgenodigd. Moet hier dan een tekening bij?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 16:23   #30
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joriske
Excuseer? Voor zover ik weet heeft het Vlaams Blok hier nog geen aanslagen gepleegd of onschuldige brandweermensen vermoord, die partij vertegenwoordigt - spijtig genoeg - 15% van de Vlamingen, en die wordt dan geweerd uit de programma's. Een minuscuul groepje dat bloed aan zijn handen heeft en eigenlijk bijna niemand vertegenwoordigd wordt uitgenodigd. Moet hier dan een tekening bij?
Dus de VRT mag het niet hebben over een conflict van 2 decennia geleden, omdat het Vlaams Blok minder dan de andere partijen aan bod komt? Sorry, dat gaat mijn logica even te boven. Het is een feit dat het Blok minder dan andere partijen aan bod komt, maar dat wil nog niet zeggen dat de VRT 'rood' is!
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
Oud 27 oktober 2003, 16:26   #31
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Ik ben van mening dat wat ik zie op de VRT redelijk objectief is.

Het is mogelijk dat op de nieuwsredactie de meerderheid rood-gezind is
maar als kijker merk je dat naar mijn idee niet echt.
Ik heb in de 7de dag, het Nieuws, ter zake ook rechtse politici aan het woord gehoord en gezien. Phillipe de Winter en Gerolf Annemans zijn verschenen in Bracke en Crabbé. Waar of niet?

Het is natuurlijk wel zo dat de Vlaams Blok personalia minder op tv verschijnen dan leden van de regeringspartijen maar dat is toch maar normaal? De CD&V komt ook minder aan bod nu die in de oppositie zit. Wie heeft er Inge Vervotte nog gezien/gehoord na 18 Mei?

De Blokkers voelen zich blijkbaar per definitie benadeeld omdat hun partij doorgaans vrij kritisch wordt aangepakt.
Dit is echter maar normaal naar mijn opinie. Niet omdat het blok rechts is ofzo maar omdat het tot op dit punt enkel aan AFBRAAKPOLITIEK gedaan heeft. Elke partij die zich zo gedraagt verdient deze behandeling. Heeft niks te maken met Links/Rechts tegenstellingen.
Ooit al eens gehoord van proporties?
Oud 27 oktober 2003, 16:27   #32
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
18%
Oud 27 oktober 2003, 16:30   #33
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Phillipe de Winter en Gerolf Annemans zijn verschenen in Bracke en Crabbé. Waar of niet?
Naar aanleiding hiervan is wel de ganse linkse massa in opstand gekomen, zijn protestpetities gehouden...
Waarom doen we hier flauw over. De vrt heeft zelf verkondigd dat het vb geen partij is als een ander, en alleen zou aangehaald worden als het niet anders kan, en dan nog bij voorkeur negatief. En dit zijn niet mijn woorden, maar van de zogenaamde onpartijdige, met ons belastingsgeld gesubsidieerde vrt. Waar of niet ?
Doch als overmaat van de ramp, beperken zij deze houding niet alleen tot het vb, doch tot de ganse rechtse wereld.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 16:35   #34
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Het is een feit dat het Blok minder dan andere partijen aan bod komt, maar dat wil nog niet zeggen dat de VRT 'rood' is!
Nu, daarvoor moet ge de internationale politiek dan maar eens volgen. Ze zijn duidelijk anti-amerikaans en propalestijns (ze zouden van een terrorist als arafat, ne heilige maken). Heb ooit een vrt-reporter, in uitzending, eens horen verklaren "De amerikanen, zullen in irak wel massavernietigingswapens vinden. Desnoods leggen ze, ze er zelf wel". Waar is de vrt in godsnaam mee bezig ?
Oud 27 oktober 2003, 16:49   #35
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Daarom kijk ik graag naar beide nieuwsuitzendingen: eerst VTM om 7 uur en daarna Canvas om 8 uur. Om een zo volledige mogelijk beeld te hebben van de gebeurtenissen.
Groot gelijk door geen journalisten te betrouwen. Ze zijn nog erger dan verkopers. De meesten zouden beter op de markt gaan staan.
Doch om een beter zicht op internationale gebeurtenissen te krijgen, zou ik mij toch niet beperken tot vtm/vrt. De nos is wat de internationale berichtgeving betreft objectiever (alhoewel, vandaag vonden ze het toch leuk om het bericht te brengen van een 108 jarige die 70000$ had betaald aan een mensensmokkelaar, om naar belgie gebracht te worden om daar asiel aan te vragen - tt-bericht dat ik niet zo direkt bij de vrt ben tegengekomen).
Oud 27 oktober 2003, 17:02   #36
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Het is een feit dat het Blok minder dan andere partijen aan bod komt, maar dat wil nog niet zeggen dat de VRT 'rood' is!
Nu, daarvoor moet ge de internationale politiek dan maar eens volgen. Ze zijn duidelijk anti-amerikaans en propalestijns (ze zouden van een terrorist als arafat, ne heilige maken). Heb ooit een vrt-reporter, in uitzending, eens horen verklaren "De amerikanen, zullen in irak wel massavernietigingswapens vinden. Desnoods leggen ze, ze er zelf wel". Waar is de vrt in godsnaam mee bezig ?
Objectief is niet hetzelfde als 'evenveel argumenten voor als tegen geven'. Feit is dat in de VN een resolutie gestemd is die Israël veroordeelt voor het huidige beleid. Enkel de VS, Micronesië en een ander dwergstaatje steunden Israël. Het is dus niet 'links' om tegen het huidige Israëlische beleid te zijn, tenzij zo goed als de ganse wereld links is.

Wat die uitspraak betreft, als het was om te zeveren, dan kan dat toch? Moest het niet om te zeveren geweest zijn, dan kan dat voor mij ook niet.

PS Wist je dat Tony Mary 'nen blauwe' is?
Oud 27 oktober 2003, 18:09   #37
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
131 bekende mensen roepen op voor de PVDA+ in Antwerpen

...peiling geeft PVDA+ 3%, genoeg voor een zetel

(a) 131 syndicalisten, kunstenaars, antifascisten en basiswerkers willen de
PVDA+ in de Antwerpse gemeenteraad (volledige lijst bijgevoegd). Onder de
131 steunoproepen ondermeer:
- niet minder dan 43 syndicalisten, delegees en vakbondssecretarissen
- de professoren Jan Blommaert, Rudolf Boehm, Piet Van de Craen en Robert
Franck.
- en de Marokkaanse activisten Mohammed Chakkar en Youssef Souissi,
schrijver Herman J. Claeys, Piet Gillard (actiecomitee tegen uitbreiding
luchthaven Deurne), drummer César Janssens, zanger Jean Bosco Safari, acteur
Dirk Tuypens, filosoof Marc Vandepitte, en radio-mensen Jean-Pierre Rondas
en Annemie Peeters

(b) de PVDA+ verheugt zich ook over de peiling die Dimarso tussen 8 en 23
september in Antwerpen uitvoerde. De lijst PVDA+ haalt 3% van de stemmen,
dat is één procent meer dan bij de gelijkaardige Dimarso-peiling in februari
dit jaar. Met drie procent behaalt de PVDA+ een zetel in de gemeenteraad (de
kiesdrempel ligt immers op 2,95%)

(c) wij geven hierbij de volledige tekst van de "stemoproep" en �*lle 131
ondertekenaars.

Kris in de raad. Stemoproep verruimingslijst PVDA+

De "coalitie van de laatste kans", die nu zes jaar Antwerpen bestuurt, heeft
het Blok niet kunnen tegenhouden. De gebundelde kracht van paars-groen en
oranje-geel, zo had men ons gezegd, zou het bruine gevaar terugdringen. Maar
het Blok ging - met de verkiezingen van 1999 - nog eens met 1,6 procent
vooruit in vergelijking met 1994.

Dat is een ontnuchterende vaststelling. SP en CVP besturen deze stad al
bijna een eeuw. De toevoeging van VLD, VU en Agalev-BSV aan de coalitie
bracht geen verbetering. Eén op vier stadsgenoten is arm of bestaansonzeker,
één op twintig sinjoren moet van voedselpaketten overleven. De haven werd
gedeeltelijk geprivatiseerd. De 'modernisering' van het personeelsbeleid aan
de stad bracht stresserende werkomstandigheden. Tegelijkertijd tellen
havenbaronnen en diamantgiganten hun winsten. Het liberale beleid geeft het
Blok dagelijks nieuw voedsel.

Extreem-rechts bestrijd je dus niet met een rechtse politiek. Wij willen er
ons niet toe beperken enkel het Blok met de vinger te wijzen en ondertussen
Oost-Indisch doof blijven voor de verzuchtingen van het volk. Zes jaar lang
was er in het stadhuis een angstaanjagend eenheidsdenken te horen, zoals in
de unanieme motie tegen de komst van het asielcentrum in Ekeren. Ter
linkerzijde van het stadsbestuur is er geen oppositiekracht in de
gemeenteraad. Zo kan het Blok zich onterecht voordoen als oppositiepartij.

Daarom bundelden wij onze krachten ter linkerzijde van de coalitiepartijen
SP en Agalev in de verruimingslijst PVDA+. Omdat deze stad een linkse
oppositie broodnodig heeft, roepen wij op de verruimingslijst PVDA+, met
Kris Merckx als lijsttrekker, te ondersteunen. De Antwerpenaren hebben recht
op zo'n mensen in de gemeenteraad.

Ondertekenaars op 2 oktober 2000

Hugo Abrath (ACOD), Jerry Aerts ( ACOD-delegee, 6X korfballer van het jaar),
Dr. Firmin Asma (psychiater), Gerda Bats (VRT Radio3), Monique Baeten
(ACOD), Mark Bernard (delegee BBTK AMP), Jan Blommaert (professor), Alex
Bastaens (ABVV-delegee Degussa), Rudolf Boehm (professor emeritus), François
Borghmans (ABVV-delegee Degussa), Bogaerts Mark (student), Annemie Bosmans
(kleuteronderwijzeres), Annie Broeckx (ex-KP Merksem), Yvan Brys (Roze Actie
Front), Mohamed Chakkar, Herman J. Claeys (schrijver), François Cleeren
(weerstander, Onafhankelijkheidsfront), Jan Criel (delegee ACOD-Gazelco),
Hubert De Decker (ABVV-BBTK Gent), Bert De Belder (coördinator Geneeskunde
voor de Derde Wereld), Paul Defieuw, Koen De Keuster (bouwvakker), Frank De
Laedt (woordvoerder ABVV Monsanto), Paul De Laet (milieubeweging,
ACOD-militant), Gerd de Ley (Paljas Producties), Mieke Delagrange (AFF),
Roger De Lamotte (ABVV-delegee Bayer), Wim De Luyck, Didi de Paris (auteur),
Nikei Depooter (Blokbuster, Militant Links), Paul De Pooter
(ACOD-onderwijs), Sabine Descamps (delegee ACOD-LRB), Gerard De Selys
(journalist, CGSP), Desmedt Roger (ACOD-onderwijs), Mon Detrez (docent),
Marc Dewachter (ABVV Union Minière, CPBW), Flor Dewit (Communistische
Boekhandel Aurora), Frans Lebuïn D'Haese (beeldhouwer, voorzitter
Masereelfonds Hoboken), Herman Dierickx (delegee ACOD-ministeries),Erik
Dirkx (hoofddelegee ABVV Degussa), Dirk Dillen (bediende), Patriek Dooms
(anarchist), Nadia Donckerwolcke (KP-militante), Willy Donni (jazzmuzikant),
André Donni (jazz-muzikant), Charles Ducal (dichter), Duwijn Magda, Frans
Engelen (lid uitvoerend bestuur BBTK-Antwerpen), Robert Franck (professor
UCL, geboren in Antwerpen),Irène Heyndrickx (BBTK-delegee Monsanto), Sonja
Heyman (delegee ACOD-Post), Lucien Huyge (ex-hoofddelegee LBC Borealis), ,
Piet Gillard (Verenigde Actiecomités tegen de Uitbreiding van de Luchthaven
Deurne en voor een Stadsgewestpark), A. Henssen (Teledienst), Willy Hes
(gewezen weerstander, actief in seniorenraad), Sien Houbrechts (delegee
ACOD-LRB), Özgür Gümüs (secretaris van een Turkse arbeidersvereniging), Marc
Jambers (kunstenaar), Nancy Janssens (delegee ACOD-LRB), Trijn Janssens (De
Groene Vinger), Janssens César (drummer), Francine Jenné (Gastvrij Ekeren,
Steunfonds Mensen Zonder Papieren), Horemans (hoofdafgevaardigde
ACOD-Telecom), Kamiel Kelders (delegee ABVV-bouw), Ina Koeman (predikant),
Knockaert (ACOD), Kurdistancentrum vzw, Francis Lafosse (hoofddelegee ACOD
bus De Lijn Antwerpen), Erik Lauriks (ACOD-afgevaardigde UZ Antwerpen),
Patrick Lodewijckx (woordvoerder ABVV-delegatie Agfa), Roger Lippeveldt
(ex-delegee Esso, KP-militant), Pascale Luyckx (bediende), Tjen Mampaey
(auteur), Tinny Mast (moeder van Kim en Ken), Peter Mertens (PVDA
Antwerpen), Jos Mommen, Sandra Naelaerts, Nicole Naert (secretaris
ACOD-ministeries Antwerpen), Dimitri Nuyaert (jeugddienst Berchem), Dirk
Nuyts (BBTK), Zohra Othman (voormalig voorzitster Antwerpse Migrantenraad),
Yvonne Peeraer (gepensioneerde), Annemie Peeters (Radio1), Lieve Pepermans
(Open Grenzen), Lin Pauwels (ACOD-cultuur), Clement Raymond (Brandpunt 23),
E. Renson (Masereelfonds), Jean-Pierre Rondas, Reinhard Rost (ex-delegee
LBC, Esso) Jean Bosco Safari (muzikant), A. Schippers (Christenen voor het
Socialisme), Jakvo Schram (Progresema Esperanto-Forumo), Paul Schrijvers
(serieWoordenaar), Anne-Marie Segers (Club Tropical), Anneke Snoeckx
(delegee ACOD-ministeries), Youssef Souissi, Frank Stappaerts (vrijzinnige
beweging), Ed Steffens (Anti Fascistisch Front), Bart Stouten (VRT Radio
3),Jan Strijbos (vakbondsmilitant Degussa), Roland Teirlinck (Brandpunt 23),
Peter Terrijn (Spaak en Tandrad, vzw WEIK), Heidi Theeten (arts), thePiano
(Amarcord-Internet), Pol Thoné (actief lid Wereldwinkel Wilrijk), Lieve
Tilkin (delegee ACOD-LRB), Dirk Tuypens (acteur), Uytterhoeven Magali
(actrice), Piet Van de Craen (professor VUB, A.J.C.), Lu Van den Bergh
(ex-voorzitter KAV Kapellen), Marc Vandepitte (filosoof), Filip Vanderbeek
(werkzaam in het Protestants Sociaal Centrum), Jan Vandenhoeck (grafisch
ontwerper, Brecht-collectief), Luk Vandenhoeck (secretaris ACOD- cultuur
Antwerpen),Francine Van de Ven, Luc Van de Weyer (8-mei-collectief), Hilde
Van Gorp (delegee ACOD-LRB Schoten), Jos Van Hoofstat (dagelijks fietser),
Paul Vanhooren (ACV/LBC/Beweging), Herman Van Hunskerken (ABVV-delegee
Monsanto), Herman Van Puymbroeck (voorzitter Lijnrecht tegen Racisme), Tonny
Van Montfoort (Belangenvereniging Antwerpse Druggebruikers), Geert Van
Moorter, (arts, auteur, Bevrijdende Gezondheidszorg), Paul Van Rutten
(Zuiderzinnen), Raf Verbeke (ex-delegee ABVV Carnoy), C. Vergauwen (BBTK),
Wim Verhulst (Radio Katanga, Aalst), Verhunsel Erika, Vermeersch Luc
(Steunfonds Mensen zonder Papieren), Marijke Weyn (vluchtelingenwerk), Nigel
Williams (stand-up comedian) Leo Wolfs (fotograaf Brandpunt 23).

Namens de PVDA-Antwerpen,
Peter Mertens, voorzitter 0486.56.29.23
Op deze lijst met linkse ratten staan nogal wat VRT'ers. Eén ervan presenteert de zevende dag.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 18:26   #38
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Het is toch voor iedereen duidelijk dat de VRT vooral rood en blauw gekleurd is. Ook komen de opposiepartijen - behalve de CD&V want die komen nog veel aan boed - VB en de N-VA te weinig aan bod.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 19:21   #39
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Ik vind die vraag toch terecht. Zeker na het recente onderzoek (dat uitwees dat bepaalde partijen systematisch worden bevoordeelt).

Gisteren was het in "De Zevende Dag" alweer RAAK!
Zeg Joriske, hoeveel topics denk je dat er hierover al lopen???

Je doet maar natuurlijk maar ik en ik vermoed ook anderen hier worden het soms wat moe zich te herhalen.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 20:20   #40
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

in mijn ogen bestaat er maar 1 neutraal programma en dat is zwart/wit,Jurgen Verstrepen doet er zijn best mee maar hier en daar doen ze vanalles om hem het zwijgen op te leggen

de vrt is zo rood als rood kan zijn,en vtm njah die proberen maar zeer zeker niet voldoende naar mijn mening

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be