![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik haat dassen, liever hemdje los open, bovenste knopke los
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moordtuig zou zelfs bij wet moeten verboden worden.
de medische wereld heeft ondertussen immers vastgesteld dat de stropdas of het vlindertje verantwoordelijk is voor een slechte toestroming van bloed en zuurstof naar de hersenen. En dus hersenbeschadigingen kunnen veroorzaken. Verstandige mensen dragen zulke dingen dus nooit!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kom, kom, een beetje verdraagzaam. Ge moet u wat aanpassen aan de situatie. 'k Ga ook niet in smoking naar Rock-Werchter, maar naar de opera daarentegen....Maar wie weet komt het dus daarvan dat mijn verstandelijk vermogen eindelijk op het niveau van de modale Belg aan 't zakken is, of zou het door dit forum komen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan echt niet begrijpen waarom een man een stropdas zou moeten dragen, om er niet uit te zien als een werkende arbeider of landbouwer. Die zaken hebben niets te maken met je persoolijkheid, maar zijn enkel dingen die vroeger diende om binnen de bedrijven een onderscheid te zien tussen arbeiders en bedienden. De bedienden moesten dit toen dragen om zichzelf beter te voelen tegenover de arbeider. In een tijd dat veel arbeiders zelfs meer verdienen en vaak hoger geschoold zijn dan de bedienden, lijkt het mij dan ook te zot om dit statussymbool nog boven te halen. En wat je IQ betreft, je bent misschien eindelijk begonnen je verstandelijk vermogen te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een das is een symbool van onderwerping; vgl met de gentse stroppendragers
het is ook letterlijk een strop rond je nek bovendien Wie een das aandoet geeft te kennen dat hij onderdrukt kan worden, het gereedschap ervoor hangt immers al klaar net een leiband
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Geef mij maar een strikje. En nee, niet rood
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |