![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Antwerpen Noord zijn de prijzen van vastgoed niet zo hoog. Er staat in zowat elke straat minstens 1 huis te koop. Die lieve migrantjes zorgen ervoor dat in bepaalde wijken de prijzen laag blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() lulkoek, tenzij je met de rest van europa monaco bedoeld natuurlijk. En zelfs daar kunnen ze nog maar amper concureren met bvb knokke.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() de vlooien die op die mensen zaten behoorden idd uiteraard ook tot het patrimonium vd koning.
dat waren nog eens tijden ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 november 2006 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Kan die koning zeggen: "Ik heb toch geluk. Ik heb een miljoen onderdaden en minstens een tienvoud daarvan aan vlooien onder mijn gezag."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag op de radio... Ondanks het feit dat de rente weer aan het stijgen is, blijven de prijzen voor vastgoed de lucht in schieten. Waar gaat dat eindigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Dat is pas lulkoek. Ga in Nederland of Duitsland maar eens kijken. Vergelijk de prijzn in ponze steden maar eens met die van de ons omringende landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens 'Bobke' zouden de prijzen van een woning weinig of niets te maken hebben met het principe van vraag en aanbod. En dat zou ook gelden voor de huurprijzen, beweerdt hij.
Ik persoonlijk, zie dat toch anders. En volgens wat ik hier al gelezen heb zou 'Bobke' ongelijk hebben. Nog iemand die hem ongelijk 'durft' te geven? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De huurprijzen hebben wel te maken met vraag en aanbod. Bovendien zijn huurwoningen duurder in vergelijking met koopwoningen. Een huurwoning moet opbrengen voor de eigenaar. En andere factoren die de prijs bepalen zijn de ligging, afwerking, oppervlakte, enz.. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Dat klopt, is met vrijwel de hele economie zo. De VS heeft meer leverage, hogere pieken, diepere dalen. Ze zijn evenwel een goede indicatie van wat in Europa gaat gebeuren.
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
however, de bevolking is stabiel en oud, ik zou de Belgische baksteen niet overschatten.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel leent ge en moet interesten betalen. Ofwel belegt ge erin en moet uw kapitaal opbrengen. En speciaal voor onze Pekka zette ik de factoren in het rood. Ligging heeft natuurlijk ook met vraag en aanbod te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in de VS is altijd nog plaats. Schaarste is troef in Vlaanderen dat volgebouwd is (de niet bebouwde stukjes land zijn groene zones of landbouwgebied waar je niet mag bouwen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En het zal nog blijven stijgen.
Oudere mensen leven langer en blijven langer onafhankelijk, weetjewel. Jaarlijkse toestroom van vluchtelingen . Toestroom van Europese burgers die hier komen werken. Voor luierikken van hier gaat het onbetaalbaar worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Alleszins wat de VS betreft, verwacht professor Robert Shiller dat vroeg of laat de vastgoedzeepbel zal barsten : zie http://newsmaxstore.com/newsletters/...30_RECrash.htm
|
![]() |
![]() |