![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Diene heeft het niet overleeft, ocharme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Of zou diene menu nog op zijn maag liggen, tmoet dan wel straffe kost geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jep, t'is nu officieel. Overvallen tijdens het hardlopen, ocharme...
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 6 november 2006 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen is reeds bevestigd dat het om een nepfoto zou gaan. De bewuste afbeelding werd gebruikt door enthousiaste journalisten die de hoofdpagina wilden halen. Men is op het spoor van deze vervalsing gekomen door het ontbreken van een "kruidenpeukje". Bijgevolg kan het onmogelijk om BigF gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Een muziekje tijdens het lopen wil ook wel eens helpen als je alleen gaat lopen.
Ik vind het altijd best om alleen te lopen. Vroeger liep ik samen met mijn zus maar wij liepen steeds te tetteren en waren dan na 2 minuten al compleet buiten adem. Alleen lopen met muziekske is altijd leuker ![]() Ik ben in t begin begonnen met snelwandelen en af en toe een stuksje joggen ertussen, en dan het snelwandelen meer afbouwen en meer vervangen door joggen, en dan stukske bij beetje wat afstand erbij doen he. Ga nooit lopen met een volle maag. ALs je korte stukjes loopt, nooit drinken ondertussen, hetgeen je drinkt zweet je toch meteen weer terug uit en vraagt een inspanning van je lichaam. Drinken na het lopen mag des te meer. Koop goede en degelijke loopschoenen met anti-schok in de zolen. Dit is veel beter voor de knieën en de rug. Kleed je niet te warm om te lopen, en doe na het lopen een extra kledingstuk aan ook al heb je het heel warm. Ga dus nooit goed warm gekleed lopen om tussendoor steeds wat uit te doen, niet alleen ben je op die manier naakt tegen het thuiskomen, maar je gevoelstemperatuur is op die moment heel anders dan je werkelijke temperatuur. Je hebt het gevoel tijdens het lopen dat het 40graden warm is door de inspanning (bij wijze van spreke) dus ga je kleding afpellen, maar in werkelijkheid is het vb maar 16 graden en zit de kans er dus in dat je ziek wordt. Ga ook altijd lopen naar een bestemming. vb eerst naar een café of iets dergelijks, hou altijd een doel voor ogen. Deel je afstanden op in stukjes in het begin, niet van: pff nog 5km tot aan het café. maar: nog 100meter tot aan die bocht ginder, en dan: nog 150 meter tot aan dat paaltje. Dat loopt ook veel vlotter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() ""Jep, t'is nu officieel. Overvallen tijdens het hardlopen, ocharme...""
Het vb verspreidde reeds een nota om het gevaar in de parken aan te klagen. De regering zou beter eens de hardlopende burger beschermen tegen die homo's die in de parken rondhangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() ""Koop goede en degelijke loopschoenen ..."
Nee, beter, koop drie paar goede en degelijke loopschoenen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() ""... om tussendoor steeds wat uit te doen, niet alleen ben je op die manier naakt tegen het thuiskomen ...""
Waar ga jij lopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() ""waarom drie paar ?""
zie andere draad. sorry |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dacht 'k héél vroeger ook altijd. In 't begin is 't aanpassen, daarna haal je goede resultaten. Hou je loop wel rustig zodat je vertering kan verdergaan. Is uitstekend voor de vetverbranding, net zoals het (rustig) lopen op nuchtere maag 's morgens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() dus wel lopen met een volle maag?
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn nonkel heeft een café, en daar liggen een aantal propere kledingsstukken van mij. Ik kom daar toe, pak een douchke, doe propere kleren aan, blijf daar wat plakken, en ik geraak altijd aan een lift naar huis ![]() Voorts is dit wel een leuk topic, ik ga graag lopen maar doe het heel weinig, 1 keer per week slechts op het moment, meer wil ik mijn twee bengels ook niet wegbrengen naar oma ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() de mijne zijn zeven en negen ... loop er sinds vorige week een paar avonden mee 'rond het blokje' (elk om beurten) ... best gezellig, echt sporten voor mij is het wel nog niet ... ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, maar VOL wil niet zeggen dat je geschranst hebt eerst, gewoon normaal lekkere patatjes met worst en appelmoes bvb
![]() Edit : Zoek je een partner Veerle, dan kan je wat meer op café gaan euh....lopen ![]() Laatst gewijzigd door Bijter : 6 november 2006 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Waarom overval je een loper?Die hebben niks bij. ![]() Een paar versleten loopschoenen of een bezwete vod die als t-shirt moet dienen zijn enkel wat waard als het om lopers van wereldniveau gaat,niet in het geval van Big F (slechte conditie en onder invloed ![]() De reden die hier wordt gegeven om de roofoverval uit te sluiten is feitelijk de reden waarom de roofoverval plaatsvond. ![]()
![]() |