![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() waterworld!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag aan eender wie op straat of ze vinden dat er drastische maatregelen genomen mogen worden om de natuur te redden. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik ben er zeker van dat de meeste pozitief zullen antwoorden. Vraag het zelfde aan de groote baas die elk jaar miljoenen bespaart aan milieu maatregelen en verwacht een "nee" (een onrechtstreekse weliswaar). Er zijn waarschijnlek ook genoeg midellen om milieu vrindelijke technieken te onderzoeken, maar wie wil er nu investeren in iets dat geen geld oplevert. Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 6 november 2006 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs bazen die mijn vrouw opgevreejen hebben, al was die maar vijf jaar jonger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is het maar een gedacht of heb jij enkel een pik op mijn posts.
ik weet dat China niet veel bezig is met zijn natuurlijke omgeving. Van de andere landen heb ik geen idee, behalven over cuba, ze hebben, hier ergens anders een topik over gemaakt met bijhorende link. http://www.spectrezine.org/weblog/?p=299#more-299 Niet mis he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |