Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2006, 06:35   #21
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

De Wever met zijn grote mond, trots naast iemand die de holocaust, "Een detail in de geschiedenis vindt". Misschien dat ie toch beter bij het véébéé past...

Hier alvast een bron dat de waarheid doet vermoeden, hoewel degene die de foto in bezit had, ook niet echt zuiver op de graat is..
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 09:11   #22
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
De Wever met zijn grote mond, trots naast iemand die de holocaust, "Een detail in de geschiedenis vindt". Misschien dat ie toch beter bij het véébéé past...
Ja kijk, dat citaat van Le Pen moet je dan wel in zijn volledigheid citeren hé.

Wat zei Le Pen? Als men een boek van de wereldgeschiedenis neemt, zullen daar 10 bladzijden over WO II gaan, van die 10 bladzijden zullen er slechts 10 regeltjes de holocaust beslaan. Dat is een detail dus in de geschiedenis van de mensheid.

Le Pen heeft hiermee niet gezegd dat het onbelangrijk was. Is de essentie van WO II, of van de gehele mensheid de holocaust misschien ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 09:14   #23
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Wordt het niet eens tijd om de godsvrede in ere te herstellen zoals ik in een eerdere topic van Jan Hyoens al zei. Het moet ook wel van twee kanten komen, dus dat geldt ook voor forumlid NVA'er. NVA en Vlaams Belang moeten daarom geen goede vriendjes zijn. Maar ik pleit voor een niet-aanvalspact. Als Hitler en Stalin dat konden, waarom zouden NVA en Vlaams Belang dat dan niet kunnen ?
Ik wil in ieder geval niet het Vlaanderen van de nva waar Mohamed en Fatima de plak zwaaien.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 09:29   #24
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Ik wil in ieder geval niet het Vlaanderen van de nva waar Mohamed en Fatima de plak zwaaien.
Daar gaat het toch niet over. Het Vlaams Belang moet helemaal niet het gematigde regime-vriendelijke programma van NVA overnemen. Het gaat hem erover dat zowel Vlaams Belang en NVA moeten stoppen met altijd dat constant gezaag en gezever over elkaar. We weten ondertussen wel dat er een groot verschil is tussen beide programma's. Maar wie steun je met dat constant gekibbel tussen NVA en Vlaams Belang, uiteraard het verderfelijke extreem progressieve paarse regime, dat mijn inziens nog veel erger is dan NVA. Paars is zeer erg pro-multikul, is zeer progressief, is zeer Belgicistisch en vormt het kabinet van slaafjes van Di Rupo, blinkt uit in totaal wanbestuur, enz... Daarom moet paars weg.

Daarom pleit ik voor een soort niet aanvalspact tussen NVA en Vlaams Belang tot na de volgende federale verkiezingen. Betekent dit samenwerking ? Neen. Betekent dit zelfs een echte verzoening ? Neen.

Het is gewoon een gemeenschappelijke vijand paars op de knieën krijgen.

In 2004 heeft Vlaams Belang ook vooral ten strijde getrokken tegen het wanbeleid van paars. Met de grootste overwinning tot gevolg uit de geschiedenis van de partij.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 09:45   #25
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik wil niet het Vlaanderen van extreem rechts.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 09:47   #26
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
En ik wil niet het Vlaanderen van extreem rechts.
Wat is er mis met een gezond volksnationaal Vlaanderen, met een echt Vlaams Vlaanderen ?

Oud 6 november 2006, 12:09   #27
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Wat is er mis met een gezond volksnationaal Vlaanderen, met een echt Vlaams Vlaanderen ?
tsstss, godsvrede! leeuwenhart is een nva'er en dus mogen we niet kritisch zijn.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 15:42   #28
TommyMax2
Provinciaal Statenlid

TommyMax2's schermafbeelding

Standaard

"Wat zei Le Pen? Als men een boek van de wereldgeschiedenis neemt, zullen daar 10 bladzijden over WO II gaan, van die 10 bladzijden zullen er slechts 10 regeltjes de holocaust beslaan. Dat is een detail dus in de geschiedenis van de mensheid."

Dat hangt er van af wie dat geschiedenisboek schrijft.In een geschiedenisboek die naam waardig een apart hoofdstuk krijgen.
TommyMax2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 17:32   #29
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, het pleit toch voor Dewever dat hij wilde debateren met Le Pen en niet deed zoals die mietjespolitiekers van tegenwoordig zoals Jannsens, die het debat niet durft aan te gaan met Dewinter.

Wordt het niet eens tijd om de godsvrede in ere te herstellen zoals ik in een eerdere topic van Jan Hyoens al zei. Het moet ook wel van twee kanten komen, dus dat geldt ook voor forumlid NVA'er. NVA en Vlaams Belang moeten daarom geen goede vriendjes zijn. Maar ik pleit voor een niet-aanvalspact. Als Hitler en Stalin dat konden, waarom zouden NVA en Vlaams Belang dat dan niet kunnen ?

Met nationaal solidaristische groet

Max
En lang dat ze dat niet-aanvalspact gehouden hebben! De inkt was nog niet droog of Hitler viel Rusland aan... (bij wijze van spreken)
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 17:36   #30
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegen een Vlaams Vlaanderen niet, maar wel als het extreem rechts wordt, of als er een soort katholieke sharia wordt ingevoerd.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 19:39   #31
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
tsstss, godsvrede! leeuwenhart is een nva'er en dus mogen we niet kritisch zijn.
Ik heb geen probleem met een gezonde discussie, wel met het constante gekap op elkaar, waar alleen paars beter zou van worden. Trouwens ik moet ook wel zeggen dat de NVA-top zich ook ook niet onbetuigd laat in nutteloos gescheld en verwijten. Ik heb het wel over de NVA partijtop (Bourgeois, Dewever) en niet over de gewone mandatarissen van de partij, waarvan er mensen zijn met wie ik heel goed overeenkom.

Ik blijf erbij dat paars het slechtste van het slechtste is en dat deze verderfelijke regering zo snel mogelijk vernietigd moet worden. Wanneer paars vernietigd is en CD&V-NVA in de regering zit dan kunnen we deze nog voldoende kritisch gaan bekijken.

Toch denk ik dat een regering met NVA voor veel meer communautair spectakel en onrust zou zorgen in de wetstraat, dan het ultra-Belgicistisch clubje nu onder elkaar. Wat het Vlaams Belang ook weer beter zou uitkomen. Ik blijf erbij dat een soort Godsvrede met het Vlaams Kartel een zeer goede strategie is voor zowel Vlaanderen als voor onze partij zelf.

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 november 2006 om 19:42.
Oud 7 november 2006, 09:47   #32
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen probleem met een gezonde discussie, wel met het constante gekap op elkaar, waar alleen paars beter zou van worden. Trouwens ik moet ook wel zeggen dat de NVA-top zich ook ook niet onbetuigd laat in nutteloos gescheld en verwijten. Ik heb het wel over de NVA partijtop (Bourgeois, Dewever) en niet over de gewone mandatarissen van de partij, waarvan er mensen zijn met wie ik heel goed overeenkom.

Ik blijf erbij dat paars het slechtste van het slechtste is en dat deze verderfelijke regering zo snel mogelijk vernietigd moet worden. Wanneer paars vernietigd is en CD&V-NVA in de regering zit dan kunnen we deze nog voldoende kritisch gaan bekijken.

Toch denk ik dat een regering met NVA voor veel meer communautair spectakel en onrust zou zorgen in de wetstraat, dan het ultra-Belgicistisch clubje nu onder elkaar. Wat het Vlaams Belang ook weer beter zou uitkomen. Ik blijf erbij dat een soort Godsvrede met het Vlaams Kartel een zeer goede strategie is voor zowel Vlaanderen als voor onze partij zelf.
lees het opiniestuk van Mark Platel in 't Pallieterke eens.Heel interessant.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:41   #33
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
ik ben geen N-VAer en heb nooit een partijkaart gehad.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:44   #34
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ward De Bever, het michelinmanneke van de Nivea, vindt zichzelf zo belangrijk dat hij denkt dagelijks zijn portie haat tov het Vlaams Belang te moeten spuien.
Wat Bart Ballon echter niet vertelt, is dat hij zelf voor hij smurfenfuhrer van de Nivea werd maar al te graag zelf dweepte met extreem-rechts.
Zo stond hij binnen het KVHV bekend als een vertegenwoordiger van de extreme vleugel. Uit die tijd dateert ook deze foto :

Uiterst interessante en hilarische informatie !!! Dank u !
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:47   #35
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Amai zeg, hoe erg!! Mensen die willen debatteren met andere mensen!!
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:48   #36
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Uiterst interessante en hilarische informatie !!! Dank u !
Lees eens wat kranten, schat. Le Pen was uitgenodigd voor een debat met N-VA. Dat u te laf bent om een debat aan te gaan met getalenteerde politici, weten we allemaal al lang.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 7 november 2006, 18:49   #37
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht

Hier alvast een bron dat de waarheid doet vermoeden, hoewel degene die de foto in bezit had, ook niet echt zuiver op de graat is..
Ik wil Le Pen hier niet verdedigen, maar u rukt een citaat uit de context. Dat is een verderfelijke manier van politiek voeren.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 7 november 2006, 18:50   #38
van Maerlant

Standaard

Citaat:
En ik wil niet het Vlaanderen waar stompzinnige racisten (ik noem geen namen hoor, radikaal) de plak zwaaien.

Oud 7 november 2006, 18:55   #39
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Nu zou ik graag eens Bartje horen die beweerde dat het niet aangetoond was dat NVA banden zou hebben met extreem-rechts. Dat blijkt niet alleen uit hun racistische ideologie, maar nu ook uit hun fysieke contacten. Zo te zien liet BDW zijn "hoog" Franstalig bezoek welgevallen.
Oud 7 november 2006, 18:56   #40
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Lees eens wat kranten, schat. Le Pen was uitgenodigd voor een debat met N-VA. Dat u te laf bent om een debat aan te gaan met getalenteerde politici, weten we allemaal al lang.
Te laf?

Ik ben daar steeds toe bereid alleen durven die politici dat gewoon niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be