![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In gevaarlijke werkomstandigheden een gevolg zou geweest zijn van het regime, is dan een deel van de arbeidsdoden te wijten aan dat regime (in dit geval het communisme) of niet? Ook al zijn er nog andere regimes op deze planeer waar het (minstens) even erg gesteld is met de arbeidsveiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige bedrijven die toen echt iets aan hun veiligheid deden was de energiewinning. Zelfs nu nog vallen er hier slachtoffers door slechte en ongezonde arbeidsomstandigheden. En hier vallen er dan weer dagelijks doden door het verkeer, terwijl er daar dan weer minder verkeersdoden zijn door hun slechte wegen en minder goede auto's. Dus ga je die dan weer op rekening zetten van het beleid hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() danku voor de reacties. ik had inderdaad misschien mijn vraag wat concreter moeten stellen. ik had het dus over mensen die sneller aan hun eind zijn gekomen dan ze normaal zouden gedaan hebben, en dit dóór een maatregel die te wijten is aan een communistisch regime (maw: doodstraf, marteling of gevangenschap met als gevolg de dood, het niet bekommerd zijn om het volk, ed)
in elk geval, dank voor jullie reactie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat heb je nu eigenlijk in je 'werk voor school' geschreven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() dat het tamelijk onduidelijk is en dat de meningen over het aantal variëren tussen de 50 en de 100 mil. en ik heb er ook wat bijgezwanst dat het afhangt van hoe men de vraag bekijkt, nl wat men precies tot de 'doden veroorzaakt door het communisme' bedoelt.
|
![]() |
![]() |