![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Dat heeft niets met keuze te maken maar met iemand graag zien, iemand waarvan je houdt en iets mee wilt opbouwen.
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind niet dat er daar een onderscheid moet gemaakt worden, zie mijn post nr.8
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik maak er totaal geen onderscheid in, ik wil er gewoon effe de aandacht op vestigen tov de homohatende gemeenschap hier op het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er hem over vanwaar de statistische echtscheidingsverschillen komen . Niet zo rap panikeren altijd bartje . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben zeker geen homohater, ook al heb ik in mijn gemeente voor de eerste keer VB heb gestemd.
Persoonlijk ben ik van mening dat iedereen het recht heeft om zijn liefde met iedereen die hij of zij heeft te delen. Geslacht mijkt mij daarbij niet van primordiaal belang. Er bestaan mijns insziens nog te veel vooroordelen tegenover homohuwelijken. Mijn doopmeter (52 jaar) is lesbisch; ik heb dan iets van 'so what?'. Ik ben van mening dat er over homosexualiteit nog een te groot taboe heerst, en waarom eigenlijk? Ter verduidelijking; ik ben 12 jaar getrouwd en heb ondertussen drie kinderen.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de Crucke is een homohater volgens u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje vroeg voor zulke statistieken vind ik.
Veel van de hetero scheidingen zijn koppels die soms al 30 jaar of zo gehuwd zijn en de homo's mogen och god nog maar pas huwen. Wacht eens 30 jaar voor een eerlijk vergelijk. En dan nog...wie kan het wat schelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens gaat het ook over lesbische vrouwen dus houdt dat al helemaal geen steek. Schnappie? Als procentueel blijkt dat homo's minder snel scheiden dan kan je dat toch niet naast je leggen omdat die procentueel ondervertegenwoordigd zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is zever in pakjes wat je hier vertelt. Het gaat hier over hoe trouw ze aan het huwelijk zijn, dat staat los van hoeveel "keuze" ze hebben. Hoe je in hier rond de pot blijft draaien is echt wel hilarisch hoor ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 7 november 2006 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hier enkel over homo en hetero koppels van de voorbije zes maanden. De basis van de berekening is dus voor hetero en homo hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Betekent dit dat het hier over gescheiden koppels gaat die slechts 6 maanden getrouwd waren? Dan zou het inderdaad een objectieve conclusie zijn. Anders slaat deze topic nergens op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lesbische vrouwen gedragen zich als mannen . Inderdaad , heel objectief . Hilarisch welhaast . En weer die paniekreacties . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ik denk het niet. Het gaat hier wel over het aantal huwelijken die de laatste 6 maanden voltrokken zijn maar er staat niets over de duur van de huwelijken die op een echtscheiding zijn uitgelopen. Wellicht waren veel van die ex-hetero-koppels meer dan 10 jaar getrouwd. Conclusie: de vergelijking die de topicstarter maakt, slaat nergens op. Het lijkt me verder heeeel onwaarschijnlijk dat 70% van de huwelijken van de laatste 6 maanden nu al spaak lopen.
Laatst gewijzigd door longhorn : 7 november 2006 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 7 november 2006 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Effe op een rijtje:
21240 koppels waarvan 2,5 % (dus: 531 homokoppels). De bron spreekt echter over 492 huwelijken, wat neerkomt op 2,32 % van alle koppels. Dus waren er ook 20709 (als we uitgaan van een percentage van 97,5%) heterokoppels. Hier zien we al de tweede fout in de bron, want die spreekt over 20750 heterokoppels. Dat getal kan echter nooit kloppen want 20750 + 492 = 21242, wat een surplus van 2 koppels oplevert tegenover het totale aantal koppels zoals gesteld in de bron. Nog een fout: als we de absolute cijfers uit het artikel nemen, dan bekomen we een scheidingspercentage van 5,9% en niet 5,8%. Ook staat er geen bronvermelding bij het artikel, dus ik zou de gegevens alleszins met een flinke korrel zout nemen.
Laatst gewijzigd door netslet : 8 november 2006 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is iedereen die mijn mening niet deelt een homohater? Een homohater van de bovenste plank is wel iemand die pedo's en homo's vergelijkt. Maar graag had ik ander materiaal waarin ik zeg dat iedereen die mijn mening niet deelt een homohater is. Ik kan vb. héél goed begrijpen dat er mensen niet gewonnen zijn voor adoptie; maar tja daar wordt er uiteraard overgelezen hé. Ook dat gezever van ik heb geen problemen met homo's maar ze mogen dit niet, ze mogen dat niet tja... Trouwens je avatar past je volledig niet.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Oef eindelijk ne keer een reactie die een reactie is; een reactie zonder haat!
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Volgens mij scheiden homokoppels minder omdat ze uitsterven aan geslachtsziekten .
Weduwschap noemt zoiets . |
![]() |
![]() |