![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is nu een tekst klaar die voortdurend in de plaats zal worden gezet en die kan je hier bekijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Politics.be Ik heb al contact opgenomen met het Wikipedia-beheer dat indien de persoon nogmaals overgaat tot volledig verwijderen van een tekst op Wikipedia zijn/haar URL zal worden geblokkeerd. Een beetje respect voor andermans werk mag gevraagd worden, me dunkt, en als dat niet lukt... Aanvullen in correcte zin mag op Wikipedia, ja zelfs, het uiten van een persoonlijke mening maar die moet dan ondersteund worden door een naam.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 17 november 2006 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geloof dat als er te veel conflict binnen een artikel is, men op de duur binnen het beheer van Wikipedia zelf (zij die veel reputatie punten hebben) de definitieve versie bepalen. Dacht niet dat het betekent dat als er te veel conflict zou zijn, ze het artikel definitief verweideren.
Ik merk wel een zeer foute stelling. Nl de volgende: Citaat:
Mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je beschuldigingen hebt moet je die wel hardmaken hé..
Of hou vind jij verantwoord om organisaties zonder enige bewijslast te beschuldigen? Ah ja, even vergeten, voor u is iedereen die de zionistische misdaden aanklaagt al een antisemitist. Fijne vrije contextinterpretaties heb jij.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je die mensen nog geen eigen land gunt ben je voor mij ook een Jodenhater. Kan jij mss anders over denken, ik ken ook veel mensen die er hetzelfde over denken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar het eigenlijk op slaat is dat op dit forum best wat racistische uitspraken getolereerd worden en dat dat vergeleken wordt met Indymedia op Wikipedia. Dit terwijl Indymedia daar een veel strikter beleid voert ten opzichte van racisme. Dus daarom blijf ik bij mijn standpunt, dat die vergelijking niet opgaat! Capice? Laatst gewijzigd door Starkan : 30 november 2006 om 22:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Haha, ik open een pagina om te lachen met Politics.be en krijg de revenge of the nerds op m'n nek!
![]() Net wat ik wou uitlokken, zo'n "moderator, moderator, die ene daar doet iets wat wij niet leuk vinden dus we gaan snitchen" toestanden. Het was leuk! ![]() |
![]() |
![]() |