Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2006, 15:30   #21
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Op wikipedia wordt het toch maar een welles-nietes spelletje met mensen die de bijdrages meteen terug aanpassen. Ik heb geen idee welke maten en gewichten ze gebruiken om iets op een verwijderlijst te zetten, maar ik neem er eigenlijk genoegen mee dat het verwijderd zal worden.
Dus, bedankt om de tekst aan te passen, maar ik denk dat het een beetje verloren moeite is.

mvg,
Arnold.
Ja, ik heb ook al vastgesteld dat de persoon die de eerste bijdrage schreef, welke als niet encyclopedisch werd omschreven, reeds verviel in de boosheid.
Er is nu een tekst klaar die voortdurend in de plaats zal worden gezet en die kan je hier bekijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Politics.be

Ik heb al contact opgenomen met het Wikipedia-beheer dat indien de persoon nogmaals overgaat tot volledig verwijderen van een tekst op Wikipedia zijn/haar URL zal worden geblokkeerd. Een beetje respect voor andermans werk mag gevraagd worden, me dunkt, en als dat niet lukt...
Aanvullen in correcte zin mag op Wikipedia, ja zelfs, het uiten van een persoonlijke mening maar die moet dan ondersteund worden door een naam.

Laatst gewijzigd door La Chunga : 17 november 2006 om 15:32.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 13:16   #22
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof dat als er te veel conflict binnen een artikel is, men op de duur binnen het beheer van Wikipedia zelf (zij die veel reputatie punten hebben) de definitieve versie bepalen. Dacht niet dat het betekent dat als er te veel conflict zou zijn, ze het artikel definitief verweideren.

Ik merk wel een zeer foute stelling. Nl de volgende:
Citaat:
Dergelijke problemen omtrent racisme, vrije meningsuiting, antisemitisme en dergelijke zijn niet eigen aan Politics.be maar komen ook voor bij andere nieuwssites zoals bijvoorbeeld Indymedia.
Ik lees geregeld Indymedia. Daar wordt echter een veel strenger racisme beleid gevoerd dan op politics.be. Soms wordt er echter een racistische (of antisemitische) reactie geplaatst, maar de politiek bij Indymedia is dat die steevast worden verwijderd. Wat de vergelijking foutief maakt en zelfs lasterlijk te noemen is.

Mvg
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2006, 19:51   #23
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht

Ik lees geregeld Indymedia. Daar wordt echter een veel strenger racisme beleid gevoerd dan op politics.be. Soms wordt er echter een racistische (of antisemitische) reactie geplaatst, maar de politiek bij Indymedia is dat die steevast worden verwijderd. Wat de vergelijking foutief maakt en zelfs lasterlijk te noemen is.

Mvg

...dat geloof je toch zelf niet?
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2006, 20:02   #24
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
...dat geloof je toch zelf niet?
Als je beschuldigingen hebt moet je die wel hardmaken hé..
Of hou vind jij verantwoord om organisaties zonder enige bewijslast te beschuldigen?

Ah ja, even vergeten, voor u is iedereen die de zionistische misdaden aanklaagt al een antisemitist. Fijne vrije contextinterpretaties heb jij..
Oud 30 november 2006, 22:14   #25
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je beschuldigingen hebt moet je die wel hardmaken hé..
Of hou vind jij verantwoord om organisaties zonder enige bewijslast te beschuldigen?.
In 1 van mijn vorige posts heb ik duidelijk gerefereerd naar een bepaalde posting op een onderwerp gepost door Ludo De Brabander van Vrede VZW. Nu is die bijdrage effectief gewist maar ze heeft er wel maanden opgestaan zonder dat de Indymedia moderatie ingreep. Voor mij zegt dat meer dan voldoende. Waren jullie dan soms bang voor het CGKR dat jullie ze uiteindelijk toch hebben gewist??

Citaat:
Ah ja, even vergeten, voor u is iedereen die de zionistische misdaden aanklaagt al een antisemiet. Fijne vrije contextinterpretaties heb jij..
Als je die mensen nog geen eigen land gunt ben je voor mij ook een Jodenhater. Kan jij mss anders over denken, ik ken ook veel mensen die er hetzelfde over denken..
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2006, 22:55   #26
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
In 1 van mijn vorige posts heb ik duidelijk gerefereerd naar een bepaalde posting op een onderwerp gepost door Ludo De Brabander van Vrede VZW. Nu is die bijdrage effectief gewist maar ze heeft er wel maanden opgestaan zonder dat de Indymedia moderatie ingreep. Voor mij zegt dat meer dan voldoende. Waren jullie dan soms bang voor het CGKR dat jullie ze uiteindelijk toch hebben gewist??
Ze bewijzen dat er geen antisemitische reacties worden getolereerd, dus ik neem aan dat je zo fair bent dat je je mening rond Indymedia herziet. Of ben jij niet fair? Take your chance, surprise me!!

Citaat:
Als je die mensen nog geen eigen land gunt ben je voor mij ook een Jodenhater. Kan jij mss anders over denken, ik ken ook veel mensen die er hetzelfde over denken..
Ik gun iedereen een land, uiteraard. Ik vind het weliswaar bullshit dat staten op basis van een godsdienst bestaan. Maar daar gaat het hier niet over. Ik zeg dat ik misdaden van een groepering veroordeel en jouw reactie is dat ik de joden geen land gun. Wat voor een van de pot gerukte vergelijking is dat nu eigenlijk?

Waar het eigenlijk op slaat is dat op dit forum best wat racistische uitspraken getolereerd worden en dat dat vergeleken wordt met Indymedia op Wikipedia. Dit terwijl Indymedia daar een veel strikter beleid voert ten opzichte van racisme. Dus daarom blijf ik bij mijn standpunt, dat die vergelijking niet opgaat!

Capice?

Laatst gewijzigd door Starkan : 30 november 2006 om 22:57.
Oud 7 december 2006, 15:56   #27
jedi govna
Banneling

Standaard

Haha, ik open een pagina om te lachen met Politics.be en krijg de revenge of the nerds op m'n nek!

Net wat ik wou uitlokken, zo'n "moderator, moderator, die ene daar doet iets wat wij niet leuk vinden dus we gaan snitchen" toestanden.

Het was leuk!
jedi govna is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be