![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn al jaren aan het dalen, dus de verandering van meting zal er wel niet veel invloed op hebben gehad, of mss toch met de oude meting was België mss wel uit de top 20 verdwenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt idd dat paars reeds steeds een begroting in evenwicht had, maar wat zij de bevolking niet vertellen is de prijs die daar in de toekomst voor betaald moet worden. En ook deze last word mee getelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
You gotta be kidding me ![]() Eerst is het van "Antwerpen is verloren aan de allochtonen" en dan plots is van "we komen wel terug" ![]() Het één rijmt niet met het andere, maat. In't leger kunnen ze misschien mensen met ne wortel voor hun kar spannen maar in het burgerleven mogen de mensen zelfstandig denken. Het VB is geimplodeerd in Antwerpen en kan nooit meer hoge toppen scheren anders hebben ze u heel de tijd voorgelogen en is het aantal allochtonen in Antwerpen dus toch een minderheid. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan dan wel heel spijtig klinken in de oren van veel mensen, maar het VB heeft in Antwerpen dus niet verslagen. Goed de SP.a is bij deze verkiezingen als grootste partij uitgekomen, maar heeft hier wel zijn coalitie partners beroofd en verslagen niet het VB. In weze is er daar in Antwerpen dus NIETS veranderd. Daar komt bij dat het VB het buiten de grote steden nog beter heeft gedaan dan bij de vorige verkiezingen. Het word dus hoog tijd dat men eens goed gaat nadenken over waar men mee bezig is en stopt met ze staan roepen dat het VB verantwoordelijk is voor alles wat fout loopt. In 1999 heeft paars de CD&V beschuldigd van de dioxinecrissis, in 2003 hebben ze GROEN! beschuldigd van de problemen in het beleid en de fouten die in de regering zijn gemaakt geweest en nu is het allemaal de schuld van het VB. Het word dus wel hoogtijd dat deze partijen nu eindelijk eens voor hun eigen deur gaan vegen en eindelijk eens gaan zien wat er echt fout is in België. Ter titel van inlichting, in Brussel en Wallonië is het VB niet groot of zelfs onbestaand. Maar het zijn nu net wel deze twee regio's die het slechts uit alle metingen over de levensstandaard komen. Wie zijn schuld is dat, ook die van het VB of watte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk niet dat bedrijven zich laten beînvloeden door het programma van één politieke partij of die nu niet, bijna of mee aan de macht is. Bedrijfsleiders geloven ook zo maar niet blindelings wat een partij in zijn programma schrijft. En ik denk zeker niet dat van het V.B.
Het V.B doet nog eens geen concrete voorstellen. Het gaat er volgens mij vooral om of er een algemeen gunstig economisch klimaat heerst, logistieke mogelijkheden, transport Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U beweert dus dat de hogere levensstandaard in vlaanderen ten opzichte van Brussel en Wallonie te wijten is aan het V.B
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je echt wil weten wie er verantwoordelijk is voor de welstand van Vlaanderen en wie verantwoordelijk is voor de achterstand van Wallonië, moet je naar de regionale regeringen kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet het niet. ![]() Dat komt waarschijnlijk door al de roetdeeltjes die via mijn bloed naar mijn hersenen worden vervoerd. ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens wat er een tijd geleden op het nieuws gezegd werd zouden die belastingen niet zo een grote rol spelen. Het ging toen over de werkgelegenheid in het Brusselse
Laatst gewijzigd door pekka_123 : 11 november 2006 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |