![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans zou dat boek volgens Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand een kaskraker van formaat moeten zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben nog nooit van partij veranderd, verander gewoon elke 2 dagen van avatar.
De "ik ben VB'er" was overigens , net zoals de "ik ben bub" of "ik ben spirit" of nog leuker de "ik ben vld" sarcasme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal m.i. nog wel in de Vlaamse pers verschijnen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Lijkt inderdaad een bepaald clubje. Er zitten een paar mensen in die adellijke titels kregen aangesmeerd. Van dergelijke paladijnen kun je niet anders verwachten. Daarnaast zie ik ook Franstalige ondertekenaars...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En slikken maar, Vlamen!
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
(antwoord van Kim: dat heb ik al elders gezegd en ik ga me nu niet herhalen ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belachelijke reactie hé. Het staat nu eenmaal in een Franstalige krant, wat wil jij? dat alle Waalse kranten in het Nederlands publiceren??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Niets van gemerkt. Is die verkoop te kwantificeren? Na deling door de belgicistische overdrijvingsfactor uiteraard.
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Complotter de plot?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite heeft dit topic weinig om het lijf hé. noch de openingstekst noch het antwoord van het VB komen echt af met cijfers. kan er iemand die het boek gelezen heeft, hier wat cijfers zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
1. Wat zijn die fouten en contradicties? 2. Wat zeggen de Vlamencourriers?
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat niet de zwart-gele spin van het kleverig web der Vlaams-nationalistisch media-complot?
Ik zeg u: Tony May is uit de VlaemSSche.R.T. buitengekegeld omdat hij niet VlaemSSch genoeg was volgens VlaemSSch mediaminister Geert Burger. Alle niet-fascisten worden weggewerkt om de VlaemSSch-nationalistische hegemonie intact te houden. Tegen de wil van de Belgen in! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Warandemanifest haalt men o.m. cijfers over Frankrijk aan, men vergeet echter wel de sociale zekerheid. Men stelt VLD en Vlaams Belang beiden gelijk aan "centrum-rechts", wat totaal belachelijk is als je beide partijen gaat vergelijken.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. De VLD is extreem-rechts (zie: hun voorstel om gevangen van Marokaanse afkomst hun celstraf te laten uitzitten in Marokko).
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Bwa, voor de Franstaligen en de BUB is zelfs een scheet richting VB al een succes. Als morgen een lokale bubber of ps-er een hitlersnor tekenen op een foto van een VB-er in een krant, roepen ze het al uit tot een nationale feestdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Op het door het LVSV georganiseerde debat aan de UA woensdag viel Aernoudt anders serieus door de mand. Heel zijn 'wetenschappelijke' exposé viel terug op het accepteren van de Warande-cijfers, eraan toevoegend dat dat "toch niet zoveel" was... De belgicististen hebben weer een nieuwe held gevonden, da's duidelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het warandemanifest is verschenen, het boek van Aernoudt is daar een antwoord op. Ik heb beide thuis liggen en zal zelf wel m'n conclusies trekken.
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |