Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2006, 12:26   #21
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

In 'Zondag Josdag' werden er zelfs meer kritische vragen gesteld dan in de huidige 'Zevende Dag'
Op de Venezolaanse TV loopt er een gelijkaardig zondagmorgenprogramma
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2006, 12:35   #22
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneta Bekijk bericht
Annelies Beck, hoogbejaard ????

Waren maar alle bejaarden zo verfrissend als deze bloem....
zoiets d8 ik ook.. dat schatje is helemaal niet hoogbejaard... dat die Brakke er nog steeds z'n SP standpunten moest verdedigen vond ik trouwens ook meer dan duidelijk. Voor de rest begrijp ik niet waarom er in een vernieuwde VLD nog oude krokodillen zitten... kwestie van een "progressief" beleid .. moest er effe mee lachen als Turtelboom dat vertelde...

Voor de rest was er ook een item over TV Belgiek..wat ik eigenlijk wel leuk vond in dat overwegend saai programma
Oud 13 november 2006, 18:02   #23
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coekie Bekijk bericht
Ik heb het debat in kwestie jammergenoeg gemist. Maar misschien is het een goed idee om alle partijen eens de kans te geven om hun project (als ze er een hebben natuurlijk) eens uitgebreid en zonder dat iemand er komt tussen brullen aan de kijkers te laten uitleggen. De Zevende dag kan wat meer uitgewerkt items gebruiken ipv stukjes van drie minuten die net voldoende ruimte bieden voor een paar oneliners over de al lang gekende stellingen.

Coekie
Als dat voor alle partijen geldt, sta ik daar helemaal achter, absoluut.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2006, 22:23   #24
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Als dat voor alle partijen geldt, sta ik daar helemaal achter, absoluut.
Ja, en met een brave moderator die geen moeilijke vragen stelt en niemand onderbreekt! Geen gekrakeel en geen kakafonie van luid door elkaar pratende opposanten tegen één partij! Zaaalig...
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 03:06   #25
Sante
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coekie Bekijk bericht
Ik heb het debat in kwestie jammergenoeg gemist. Maar misschien is het een goed idee om alle partijen eens de kans te geven om hun project (als ze er een hebben natuurlijk) eens uitgebreid en zonder dat iemand er komt tussen brullen aan de kijkers te laten uitleggen. De Zevende dag kan wat meer uitgewerkt items gebruiken ipv stukjes van drie minuten die net voldoende ruimte bieden voor een paar oneliners over de al lang gekende stellingen.

Coekie
Of misschien een formule als de BBC gebruikt in question time. Voor elke partij een vertegenwoordiger (en dan geen schepenen uit de gemeente huppeldepup -met alle respect voor desbetreffende schepenen) eventueel aangevuld met figuren uit de media-wereld die vragen vanuit het publiek beantwoorden en op die manier de actualiteit bespreken.

Als partijen hun 'project' komen voorstellen zonder het te moeten verdedigen, dan is het ook reclame zonder meer.

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)
Sante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 07:51   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Dat ze daar in de middeleeuwen nooit opgekomen zijn om hun burchten zo te verven, afschrikking gegarandeerd
Verf was toen nogal duur, en de productiemethoden om dat in grote hoeveelheden te maken ontbraken ook nog, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be