![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bijlage 15966 Waarbij dan de VL vervangen wordt door NL, MAAR waarbij het linkse been van de N in een andere kleur of zo zou staan of anders geintegreerd wordt, zodat de NL zowel als NL als VL kan gelezen worden... (omdat de V hier dan het rechtse en middenbeen van de N vormt)
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 22 november 2006 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bah ja, maar waar kun je dat in hemelsnaam krijgen?
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door job
![]() Kan er 's iemand het volgende ontwerpen (zelf kan ik het niet) : Bijlage 15966 Waarbij dan de VL vervangen wordt door NL, MAAR waarbij het linkse been van de N in een andere kleur of zo zou staan of anders geintegreerd wordt, zodat de NL zowel als NL als VL kan gelezen worden... (omdat de V hier dan het rechtse en middenbeen van de N vormt) Vooral als men de kleuren oranje-blanje-blue zou gebruiken.
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
U kan zelfs kiezen tussen: ![]() en ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net wat ik bedoelde. Ik zet je beide ontwerpen alvast op mijn harde schijf. ![]()
![]() |