![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als iets mij op de zenuwen begint te werken is het het verdraaien van andermans woorden, en dan daar een verdediging op te bouwen. Ik zeg nergens dat hij dit of dat al eens gedaan heeft, of iemand anders het al gedaan heeft. Ik vraag me enkel af waarom een Iraniër vindt dat hij in een democratisch land (anders dus dan het zijne) belachelijk begint te doen en vindt dat hij een voorkeursbehandeling hoort te krijgen en zich niet aan algemene regels moet houden. Er zijn miljoenen jonge gasten, die leven in landen met onderdrukkende regimes, die slechts kunnen dromen van de kans om te mogen studeren in een vrij land (in casu US). Wel, als je dan die kans krijgt, hou je dan aan de regels en doe niet achterlijk. Korte metten met zo'n gasten.......en da's net wat ze met hem gedaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Waar vraagt die student om een voorkeursbehandeling? Wat heeft dit verdomme met de origine van de student te maken? Leg mij verdomme uit waarom dat maar ook een bal verschil maakt! Hou verdomme op met naast de kwestie te zeiken met dingen als "vrij land", "zijn eigen land", "voorkeursbehandeling", etc. Is dat nu echt zo verdomd moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het dan zó moeilijk om je mofo pasje mee te brengen???? Net als iedereen. Een regel btw. om de veiligheid van alle studenten te garanderen...ook die van hem. Ik hoop dat jij je zoon opvoedt met de waarde dat bepaalde regels er zijn voor iedereen. Indien niet, tja.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn al dronkaards neergeschoten door agenten omdat zij een controle willen ontlopen, en zelfs inrijden op een controlepost. Wel dan kan je net hetzelfde zeggen.....'hij is neergeschoten omdat hij zat was'....Wat onzin is. Het bruut ingrijpen van politie heeft niet altijd te maken met het oorspronkelijke misdrijf, maar wel met het daaropvolgende gedrag van een 'dader' (na betrapping). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel dan zou je toch denken dat hij (méér dan ons) beseft hoe fantastisch het is om in een vrij land te leven. Wij beschouwen dit als normaal, terwijl hij weet dat 't niet zo is. En dan nog doet hij moeilijk over iets belachelijks als een pasje..........waanzin gewoon!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof eeder de beelden dan een (subjectief) geschreven tekst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() -Het niet willen voldoen aan algemene regels...maw. een voorkeursbehandeling willen. -Het niet willen gehoorzamen aan de bibliothecaris -Het niet willen opvolgen van orders van de authoriteiten. -Onnodige en onterechte weerspannigheid. -etc.... Laatst gewijzigd door zorlac : 20 november 2006 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel al eens aan 380 Vac gehangen met 1 vinger en dat was memorabel. En een collega heeft ooit een stoot gehad van een ionisatie-machine, toch ook 40 000 Volt (continu maar laag vermogen) terwijl ik op 1 meter afstand stond. Ik heb nooit iemand zo zien springen. ![]() Hij heeft daar ook geen definitieve schade aan overgehouden hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Dit is DEGOUTANT!
Politie mogen direct hun badges inleveren! Dit is zeer dictatuur minded...Leve het meer blauw op straat! Nuja we moeten dit wel in de amerikaanse context zien ook... Wat het zeker niet goed maakt! +die jongen heeft het ergens zeker ook gezocht maar je kan gewoon niet goedspreken wat die zwakkelingen gedaan hebben en dan nog eindigen met "get back or you'll get tasered too"... hoe durven ze... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Bepaalde personen die graag tegen paaltjes zeiken zouden ze eens zo'n taser aan hunne lul moeten hangen.
Zouden ze ophouden met zeiken en eens alternatief piepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Mooi zo, zal hem nog lang heugen. In onze maatschappij moeten bevelen onmiddellijk en tot op de letter worden opgevolgd zonder commentaar.
Nu, die studenten (het ging toch om hun 'veiligheid') zullen zich op slag stukken veiliger voelen na het zien van dit. Toch jammer dat er nu een oen was die dat moest filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mensen die zoiets durven uiten moeten toch wel iets missen vanboven. "veiliger voelen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Sarcasme Largo,....
![]() |
#38 |
Banneling
|