![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlaamse meisjes/vrouwen hoeven zich niet te bekeren eer ze zich mogen 'mengen' met moslims circe, ben zeker dat je dat wist dus die opmerking was overbodig... Wat ik heel nobel van je vind is dat je het daar over 'marokkaanse' jongens hebt en niet over moslim-jongens. Groot verschil maar te vaak over het hoofd gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Ik ben een moslima, ben perfect gelukkig met mijn "onderdrukte" positie.. Dus wat the f*ck is you problem? Laat ons eens allemaal met rust, en denken dat deze raad het einde zal zijn van weet ik veel wat, keigrappig..
Alstublief, laat me niet lachen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Idd, gerommel in de marge. Zolang moslima's hun wereldbeeld laten bepalen door de ideeën en voorschriften die een arabische analfabeet zo'n 14 eeuwen terug doorgeseind kreeg, kan er van emancipatie geen sprake zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een analoge redenering is van toepassing op eender welke georganiseerde godsdienst.