![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Is de huidige Miss Belgian Beauty geen NVA-kandidate en een protégé van Mark Demesmaecker? Ik meen me trouwens te herinneren dat ook Vincent van Q en Yves Leterme aanwezig waren bij de finale van deze schoonheidswedstrijd. Yves zat met zijn armen in de lucht te zwaaien als een zatte nonkel op een trouwfeest.
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze wou zich nog terugtrekken, maar dat kon niet meer. Ze had onder druk van de organisatie beloofd geen politieke uitspraken te doen (en ze heeft zich daar aan gehouden). Daarenboven stond ze helemaal vanachter op de lijst op een onverkiesbare plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Heb je net als Halima een boontje voor een of andere knieënkraker Uh-Huh?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://indymedia.all2all.org/news/2003/01/44360.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DREYFUS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan nog, wil je hiermee aantonen dat je recht hebt om leugens en laster over Halima Chehaïma te spuien? Erg laag hoor.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn de leugens en de laster over Halima? Dat stond in alle kranten. De leugens en laster over Soetkin werd door Indymedia gestart. Die Mara is dan noch niemand anders dan den bijlig van Han Soete, ook nog eens beste vriendje van dat ander crapuul Jahjah! Een pot nat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik staaf me op feiten! Antisemieten? Lees dan maar hier over dezelfde troep; http://www.antisemitisme.be/site/eve...27&language=NL Ze hebben het antisemitische gedicht ondertussen uit scha en schaamt wel verwijderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gaat gij eerder de moeder van een crimineel geloven of eerder de verklaringen van de politie en die van Halima zelf? Als je maar leugens kan verspreiden.. Dat is precies het enige dat telt. Of ga je me zeggen dat het echt onwetendheid is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er zijn nog andere antisemitische teksten van 2-3 jaar oud die nog niet verwijderd zijn! Moet ik je die "laster" en "leugens" ook eens laten zien? Laatst gewijzigd door sodoirt : 20 november 2006 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Goe Bezig .. Slaapt gij eigenlijk wel goed. Of schep jij echt genoegen in het spreiden van leugens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier dan http://www.stopusa.be/scripts/texte....gue=0&id=15539 ..."Sans Etat juif, les juifs des Etats-Unis et des autres pays reviendront �* la vie normale, oublieront leurs rêves torrides de domination mondiale et deviendront des citoyens respectueux de la loi de leurs pays respectifs." ... Vertaald door Marcel Charbonnier. Hier wie dat is: http://www.phdn.org/antisem/antision/shamir.html "Ce texte, traduit en français par Marcel Charbonnier, qu’on trouve sur le site de Shamir, figure évidemment sur des sites islamistes et des sites d’extrême-droite." Wie verkoopt er hier leugens en laster? PVDAers! Laatst gewijzigd door sodoirt : 20 november 2006 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier wordt niet opgeroepen tot het vermoorden van Joden of iets dergelijks en dit komt evenmin uit de mond van een PVDA-er. Daarenboven ken die 'Israël Shamir' niet eens, dus ik ga me daar niet over uitspreken. Van één ding ben ik echter zeer zeker en dat is dat er bij de PVDA geen plaats is voor antisemieten! Stop gewoon toch met leugens te spreiden aub. Daar wordt niemand wijzer van. Zegt uiteindelijk alleen maar iets over u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |